loading...
دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
RaHa بازدید : 107 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

گاهی اوقات اطلاعات برخی سی دی ها و دی وی دی ها به علت خش دار بودن و یا هر دلیل دیگری قابل خواندن توسط دستگاه های معمول نیست. اما نگران نباشید! برای حل این مشکل می توانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات خود را بازیابی کرده و مجدداَ ذخیره نمایید. همانطور که اشاره شد این نرم افزار جهت کپی اطلاعات روی انواع دیسک ، به خصوص دیسک های اسیب دیده به کار می رود.CDRoller شامل مجموعه ابزارهای قدرتمندی است که استفاده از آنها نیز بسیار آسان است و از آن برای ترمیم و بازیابی داده ها از CD/DVD استفاده می شود.CDRoller از سیستم فایل ISO 9660 پشتیبانی می کند که شامل: ملحقات مایکروسافت برای نام های طولانی می باشد که به اصطلاح ملحقات Joliet نامیده می شود. همچنین از دیسک هایی که با سیستم فایل UDF قالب بندی شده اند که شامل: ورژن های ۱٫۰۲, ۱٫۵۰, ۲٫۰, ۲٫۰۱ و نیز فرمت UDF Bridge می باشد و مجموعه وسیعی از فرمت های CD, CD-R, CD-RW و DVD همانند: CD-DA, CD-ROM, CD-WO, CD-ROM XA و Mixed-Mode CD, Stamped multisession CD, CD-MRW (“Mt. Rainier” CD-RW), DVD-ROM, DVD-R, DVD-RW, DVD+R, DVD+RW, DVD-RAM نیز پشتیبانی می کند.

 

CDRoller 10.2.80 نرم افزار بازگردانی اطلاعات خراب دیسک ها CDRoller 10.2.80

 

RaHa بازدید : 108 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

روزانه ویروس های مخربی با اهداف گوناگون طراحی و وارد اینترنت می شوند ، NANO Antivirus یک نرم افزار آنتی ویروس کاربردی که می‌توانید از حمله ویروس ها دربرابر سیستم تان جلوگیری کنید. نرم افزار NANO Antivirus ویروس ها را به راحتی شناسایی و سرعت سیستم عامل کاربر را کاهش ندهد . همچنین این انتی ویروس میتواند در حالت Real-Time از سیستم شما محافظت کند . ویژگی های این انتی ویروس اسکن کردن فایل های آرشیو شده ، بالا بودن سرعت حذف کردن ویروس ها ، دیوار آتشی ، حذف نرم افزار های آلوده به ویروس اندروید و … است . این نرم افزار محصول شرکت Nanoav است .

 

NANO%20Antivirus%200.31.24.67172 نرم افزار آنتی ویروس نانو NANO Antivirus 0.31.24.67172

RaHa بازدید : 82 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

FileMaker Server Advanced تمامی ابزارهایی که شما برای مدیریت، سفارشی سازی و به اشتراک گذاری اطلاعات و پایگاه داده های خود احتیاج دارید را در اختیارتان قرار می دهد. شما می توانید پایگاه داده های خود را با تمام خصوصیات حرفه ای مورد نیازتان، در یک محیط حرفه ای و هوشمند ایجاد نموده و از آن ها با ضریب امنیتی بالایی حفاظت کنید. از بارزترین ویژگی های این نرم افزار می توان به ساخت بانک اطلاعاتی و نگهداری از داده های مهم، امکان تهیه گزارش، تبدیل داده های ذخیره شده در Excel به پایگاه داده پیشرفته (تنها به وسیله drag و drop)، ایجاد پایگاه داده برای وب، ضریب امنیتی بالا، توانایی برقراری ارتباط منظم با دیگر برنامه های کاربردی و … اشاره نمود.

 

FileMaker%20Server%20Advanced%2014.0.1 نرم افزار مدیریت و ایجاد پایگاه داده FileMaker Server Advanced 14.0.1

RaHa بازدید : 127 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

DivX Plus نرم افزاری تحت سیستم عامل ویندوز است که برای شما امکان تجربه کیفیت واقعی HD را فراهم می آورد. این نرم افزار از آخرین و بزرگترین تکنولوژی ویدئویی برمبنای H.264، استاندارد جدیدی برای ویدئوهای دیجیتالی HD استفاده می کند.DivX Plus به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD ایجاد و ویدئوهای MKV(فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. علاوه بر این شما می توانید فرمت های DivXمانند .Divx و .Avi را که در میلیون ها دستگاه های پخش کننده ویدئو استفاده می شوند نیز پخش کنید.ضمن این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که می توانند توسط دستگاه پخش کننده اینگونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس با فرمت .Srt نیز از دیگر قابلیت های این نرم افزار است که کمک عمده ای در مشاهده ویدئوها به شما خواهد کرد.

 

DivX%2010.3 نرم افزار پخش فیلم های DivX با DivX Plus 10.3

RaHa بازدید : 130 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

 

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

Tonec Inc Internet Download Manager v6.23.12-REiS

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.23 Build 12 Final Retail

RaHa بازدید : 80 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

Chromium مرورگری است که بر پایه و اساس گوگل کروم بوده و میتوان یکی از بهترین مرورگر حال حاضر نام برد. این نرم افزار از موتور چیدمان Blink برای پردازش و تولید ظاهر صفحه استفاده می‌کند. ویژگی AutoUpdate برنامه کرومیوم موجب شده بسیاری از ابزارهای قابل دانلود به راحتی به مرورگر اضافه شده و با پیشرفت مرورگر انتظارات مورد استفاده هر کاربر را بهتر ادا کند. امکانات این نرم افزار امکان افزودن و مدیریت Add-ons ، امکان تنظیم تم ، همگام سازی با اکانت گوگل ، امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت ، قابلیت بهبود نرم افزاری و … است .

 

Chromium%2045.0.2408.0 نرم افزار مرورگر کرومیوم Chromium 45.0.2408.0

RaHa بازدید : 96 پنجشنبه 31 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

بسیاری از کاربران امروزه از نرم افزارهای مختلف برای رفع نیازهای کاری و اداری خود استفاده می کنند. یکی از پر استفاده ترین نرم افزارهای حال حاضر که توسط کاربران در امور مختلف اداری و شخصی مورد استفاده قرار می گیرد نرم افزارهای مجموعه Office شرکت Microsoft می باشد. استفاده از این نرم افزار توسط کاربران و با توجه به بعضی از معایب موجود در این ابزارها دیگر شرکت های نرم افزاری نیز برای رقابت با این محصول مایکروسافت اقدام به ساخت نرم افزارهای مشابه نموده اند که از ویژگی های مختلف و منحصر به فردی برخوردار می باشند. در این مطلب یکی از نرم افزارهای مشابه را در این زمینه به شما معرفی می کنیم که رقیبی قدرتمند نیز برای MS Office محسوب می شود. Corel WordPerfect Office X5 نام مجموعه ابزارهای قدرتمندی می باشد که به وسیله آن شما می توانید نیازهای اداری و دفتری خود و همچنین طراحی پایگاه های داده ای را به راحتی انجام دهید. در این نرم افزار قابلیت ایجاد سند های متنی همانند word و صفحات گسترده ، اسلاید های ارائه و … اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند که تولید کننده آن کمپانی بزرگ Corelمی باشد

 

Corel WordPerfect Office X7 آفیس بی نظیر شرکت Corel به نام  Corel WordPerfect Office X7 Professional 17.0.0.366

RaHa بازدید : 174 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نرم افزار Time Freeze ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت محیط مجازی برای سیستم می باشد. به سادگی می توانید، برای بازگرداندن سیستم به حالت اولیه تنها رایانه را راه اندازی مجدد کنید. با این برنامه می توانید با استفاده از کار در محیط مجازی سیستم عامل واقعی را در حالت ثابت نگه دارید که باعث جلوگیری از کندتر و کندتر شدن عملکرد کامپیوتر شما با گذشت زمان خواهد شد. این نرم افزار دسترسی دیگران به پوشه های محافظت شده را ممنوع می سازد و امکان هرگونه تغییر در فایل های داخل پوشه های محافظت شده را توسط دیگران از بین می برد.

 

Time Freeze 3.2.0.2000 نرم افزار فریز کردن سیستم عامل Time Freeze 3.2.0.2000

 

RaHa بازدید : 120 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Syncovery یک نرم افزار با کاربرد آسان و قابل اعتماد در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و هماهنگ سازی آن ها می باشد. این نرم افزار ایمیل ها، عکس های خانوادگی، نام کابران، آهنگ ها، اسناد مالی و دیگر فایل های مهم موجود در دسکتاپ، لپتاپ ها، سرور های مختلف، درایو های اکسترنال، ویندوز موبایل و … را آنالیز کرده و پس از هماهنگ سازی آن ها، از آن ها یک نسخه پشتیبان مطمئن تهیه می کند. این نرم افزار با داشتن یک محیط کار گرافیکی و دلنشین، این امکان را به شما میدهد تا به هیچ وجه فایل های مهم خود را از دست ندهید. از ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی Unicode ، کپی کردن فایل ها ، توانایی ایجاد چندین نسخه بک آپ و … میباشد .

 

Syncovery 7.15d نرم افزار هماهنگ سازی فایل ها Syncovery 7.15d

RaHa بازدید : 171 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

IcoFX نرم افزاری بسیار قدرتمند و کاربردی برای افرادی می باشد که به ساخت و ویرایش آیکون های گوناگون علاقه مند هستند. توسط این نرم افزار می توانید به راحتی آیکون های دلخواه خود را ایجاد نمایید. توسط نرم افزار IcoFX می توانید به سادگی انواع تصاویر با فرمت های مختلف را با چند کلیک به آیکون تبدیل نمایید. امیدواریم این نرم افزار مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

IcoFX%202.11 نرم افزار طراحی و ویرایش آیکون ها IcoFX 2.11

RaHa بازدید : 74 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Microsoft Security Essentials نرم افزار جانبی محصول شرکت مایکروسافت جهت حفظ و تامین امنیت ویندوز در مقابل جاسوس افزارها می باشد. این نرم افزار رایگان امنیتی مایکروسافت با فعالیت در پشت صحنه ویندوز در کنار دیگر آنتی ویروس های موجود میتواند امنیت بیشتری را برای کاربر ایجاد کند و مایکروسافت توصیه نموده است که این نرم افزار را نصب نمایید. انواع ویروس ها و جاسوس افزارها توسط نرم افزار شناسایی می شوند و باتوجه به آپدیت های منظمی که توسط مایکروسافت برای ان ارائه می شود و همچنین آپدیت شدن خودکار نرم افزار از لحاظ بروز بودن بانک اطلاعاتی از جدیدترین خطرات و جاسوس افزارها بسیار مطمئن می باشد. همچنین نرم افزار دارای موتور اسکن قدرتمند به صورت کامل یا دستی می باشد که میتواند در پاکسازی سیستم های آلوده نیز ثمر بخش باشد. موتور این آنتی ویروس در این نسخه بهبود یافته است و سرعت آن افزایش یافته است . از قابلیت های این برنامه ی محافظتی می توان به رابط کاربری ساده ، قدرت بالا در تشخیص انواع برنامه های مخرب ، حفاظت پیشرفته به طور خودکار و … اشاره کرد که در ادامه مطلب می توانید نسخه ۳۲ و ۶۴ بیتی آن را از سایت دانلودها دریافت نمایید .

 

Microsoft%20Security%20Essentials%204.8 نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت Microsoft Security Essentials 4.8

 

RaHa بازدید : 311 چهارشنبه 30 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مجموعه ای که پیش روی شماست، یک مجموعه حرفه ای برای محققین و دانشجویان رشته های پزشکی می باشد. این مجموعه دارای بیش از ۵۰۰ مدل ۳بعدی، بیش از ۸۰ انیمیشن درباره بخش های مختلف آناتومی بدن انسان و بیش از ۶۵ کوئییز و کارت های نوت برداری می باشد. این مجموعه، یک نرم افزار است که به صورت بصری و تعاملی دانشجویان را با مفاهیم اصلی یک دوره آموزشی آناتومی و فیزیولوژی بدن انسان آشنا می سازد. فیزیولوژی (Physiology) ویا کاراندام‌شناسی دانش عملکرد سامانه‌های زنده است و یکی از مهمترین شاخه‌های زیست‌شناسی(بیولوژی) است که به مطالعه اعمال حیاتی موجود زنده، اندام‌ها، بافت‌ها، سلول‌ها و عناصر سلول می‌پردازد. برای درک عمیق اعمال حیاتی، سعی می‌گردد که خواص و روابط بین این اعمال و تغییراتشان در محیط‌های مختلف و یا در شرایط گوناگون موجود زنده و با استفاده از روابط علم فیزیک و ریاضی، مورد بررسی قرار گیرد. فیزیولوژی، تکامل و توسعه این اعمال در یک گونه و در یک موجود زنده و همچنین تغییرات و تطابق آنها با شرایط محیطی متغیر را مورد مطالعه قرار می‌دهد.

Anatomy & Physiology for Windows Desktop 2014-MAGNiTUDE

 

Anatomy and Physiology for Windows Desktop 2014 cover بررسی حرفه ای آناتومی بدن انسان با Anatomy & Physiology for Windows Desktop 2014

 

RaHa بازدید : 194 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با نرم افزار TeamDrive کاربران امکان انتقال اطلاعات و همچین همگام سازی داده ها را به صورت یکپارچه خواهند داشت. این عملیات می توانید به صورت آفلاین و یا آنلاین صورت گرفته و بدون نیاز به پیکربندی های پیچیده عملیات انتقال اطلاعات صورت گیرد. برای این منظور کافی است یک حساب فضی ابری داشته باشید و سپس با سینک کردن کردن برنامه با حساب خود اطلاعات خود را براحتی انتقال دهید. این برنامه هم اکنون آماده دانلود از سرورهای قدرتمند دانلودها می باشد.

 

TeamDrive Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار TeamDrive 4.0.8.1252 به اشتراک گذاری اطلاعات

RaHa بازدید : 97 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Zemana AntiMalware مبتنی بر یک اسکنر چند موتوره امنیتی طرحی شده است که تمامی برنامه های مخرب را شناسایی کرده و عملیات های لازم را به منظور حفظ امنیت سیستم انجام می دهد. سیستم شما ممکن است توسط چندین عامل مزاحم تهدید شود که با این برنامه امکان شناسایی و حذف آسان آنها را خواهید داشت. بهبود امنیت و سرعت سیتم و همچنین بهینه سازی رجیستری سیستم از دیگر وِیژگی های برنامه می باشد. هم اکنون می توانید برنامه Zemana AntiMalware را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Anti Malware Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار Zemana AntiMalware 2.14.2.667 شناسایی و حذف برنامه های مخرب

RaHa بازدید : 121 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

با نرم افزار DVDFab براحتی می توانید از اطلاعات خود پشتیبان گرفته و آن ها روی دی وی دی رایت نمایید. این برنامه با استفاده از ساده ترین شیوه های کپی امکان رایت کامل روی دی وی دی های بلوری و ساده را فراهم کرده و امکان ساخت زیرمنوهای سفارشی را نیز فراهم می سازد. قبلیت پشتیبان گیری کامل از اجزای دی وی دی شامل محتویات و منوها نیز از دیگر ویژگی های برنامه می باشد. هم اکنون می توانید آخرین نسخه نرم افزار DVDFab را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

DVDFab Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار DVDFab 9.2.0.0 رایت و شکستن قفل DVD

RaHa بازدید : 82 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

۳۶۰ Total Security یک مجموعه امنیتی شامل آنتی ویروس و ابزارهای قدرتمند پاکسازی و تقویت کننده می باشد که سیستم شما را در برابر عوامل مخرب و غیرمجاز ایمن نگه می دارد. برنامه با استفاده از رابط گرافیکی جذاب و کربرپسندی که دارد امکان ارائه تمامی ویژگی های برنامه را فراهم کرده و با گرافیک زیبای خود سیستم شما را در برابر آخرین تهدیدات امنیتی ایمن نگه می دارد. هم اکنون می توانید نرم افزار ۳۶۰ Total Security را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Total Security Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار Total Security 6.6.1.1024 360 توتال سیکوریتی

RaHa بازدید : 186 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Internet Cyclone یک نرم افزار بهینه سازی و افزایش سرعت اینترنت می باشد . این نرم افزار کسانی که از Dial-up استفاده میکنند می تواند خیلی مفید باشد . این نرم افزار یکی از نرم افزار های کمپانی jordysoft می باشد . ابزار های برنامه Internet Speed Booster و Internet Accelerator می باشد . این نرم افزار تقویت کننده سرعت اینترنت شما می باشد . این نرم افزار در ویندوز های ۹۵ , ۹۸ , windows me , xp , vista ,2003, 7 ,8 تست شده و اجرا می شود . این نرم افزار یکی سری از تغییرات CONFIG و تنظیمات ویندوز اعمال میکند که باعث بهینه سازی اینترنت شما خواهد شد . شما می توانید این نرم افزار را در ADSL , Dialup و lanserver و Local و ویندوز سرور خود را به راحتی افزایش دهید . گفته می شود که به طور خوکار ویندوز شما ۲۰ درصد از پهنای باند اینترنت شما استفاده میکند قابلیت این نرم افزار به این صورت هست ۲۰% را به ۱۰۰ درصد تبدیل خواهد کرد . این نرم افزار برای کاربران گرامی دانلودها امکان دانلود است .

 

Internet Cyclone 2.25 نرم افزار بهینه ساز و افزایش سرعت اینترنت Internet Cyclone 2.25

RaHa بازدید : 240 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

Sublight نرم افزار ای است که شما را قارد میسازد تا در بین بیش از ۱۰۰ هزار فیلم و سریال زیرنویس آنها را جستجو و دانلود کنید. با Sublight دیگر نیازی جستجوی زیرنویس در اینترنت نیست فقط کافی است Sublight را نصب کنید و زیرنویس مورد نظر خود را بیابید. شما می توانید هماهنگ سازی زیرنویس، نوع رسانه، زبان، تعداد دریافت ها، گزارش ها، و همچنین نام ناشر و تاریخ را برای هر عنوان فیلم و سریال مشاهده کنید. از امکانات اصلی این نرم افزار پشتیبانی از زبان فارسی ، پیش نمایش زیر نویس ، به روز رسانی خودکار ، ویرایشگر زیر نویس و … است .

 

Sublight%205.0.1015 نرم افزار زیرنویس یاب فیلم و سریال Sublight 5.0.1015

RaHa بازدید : 114 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

DVDFab Passkey نرم افزاری قدرتمند است که میتواند نسبت به رفع قفل های موجود روی دی وی دی ها اقدام کند. این نرم افزار میتواند روش های معروف قفل کردن دی وی دی ها و قفل گذاری های ناحیه ای را از پیشرو برداشته و امکان مشاهده کامل دی وی دی را برای شما فراهم آورد. بعد از شکسته شدن قفل دی وی دی مربوطه میتواند با انواع نرم افزارها آن را روی هارد دیسک خود کپی کنید یا اینکه توسط نرم افزارهای ریپ کننده آن را ریپ نماید. البته DVDFab Passkey میتواند محتویات دی وی دی قفل شده را از بعد بازگشایی به شما نمایش دهد. معروفترین روش های قفل گذاری دی وی دی ها روش های RC, RCE, APS, UOPs, ARccOS, RipGuard می باشد که توسط این نرم افزار به راحتی قابل بازگشایی هستند.

 

DVDFab%20Passkey%20Lite%208.2.3.9 نرم افزار شکستن قفل دی وی دی DVDFab Passkey Lite 8.2.3.9

RaHa بازدید : 236 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

DVDFab HD Decrypter یک برنامه بسیار قدرتمند برای کپی و رایت دی وی دی های رمزدار می باشد. شما با استفاده از این برنامه دیگر لازم نیست نگران کپی کردن دی وی دی های رمزدار باشید. این برنامه با استفاده از الگوریتم های قدرتمند خود می تواند تمامی قفلهایی که بر روی HD-DVD , Blu-Ray وجود دارد را بشکند. همچنین این برنامه قادر است تا رمزگذاری هایی را که بر اساس RC, CSS, APS, RCE, UOPs and Sony ARccOS هستند را در کمترین زمان بشکند. پس با نصب این برنامه دیگر هیچ محدودیتی برای کپی و رایت دی وی دی های رمزگذاری شده نخواهید داشت.

 

DVDFab%20HD%20Decrypter%209.2.0.0 نرم افزار قدرتمند رایت DVD رمزدار DVDFab HD Decrypter 9.2.0.0

RaHa بازدید : 143 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

AVG Rescue CD یک آنتی ویروس بوتیبل بوده که زمانی به شما کمک خواهد کرد که ویندوزتان به تنهایی قادر به بوت شدن نیست و یا زمانی که قابلیت خود در برابر مقابله با ویروس ها و بدافزارها را از دست داده است. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به قابل نصب واجرا شدن از طریق CD یا USB، اجرای سیستم با استفاده از سیستم عامل لینوکس، قابلیت اتصال به اینترنت با استفاده از DHCP یا به صورت تنظیمات دستی، پشتیبانی از ویندوزهای معروف، حذف بدافزارهای از سیستم بیمار شده، قابلیت بازگردانی فایل های از دست رفته و در نهایت دارا بودن ابزارهای مهم سیستم مانند: مدیریت فایل،پینگ، ویرایش رجیستری ویندوز، خط نوشتن دستور و Fdisk اشاره کرد.

 

AVG Rescue CD 120.150511 نرم افزار دیسک نجات AVG به نام AVG Rescue CD 120.150511

RaHa بازدید : 75 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Ashampoo WinOptimizer نرم افزاری بسیار کامل و کارآمد برای بهینه سازی ویندوز می باشد. این نرم افزار با در اختیار داشتن تمامی ابزارهای مورد نیاز جهت بهینه سازی ویندوز که به آنها اشاره خواهد شد انتخابی بسیار مناسب می باشد. نرم افزار دارای ۶ بخش اصلی به نام های General ، Analyze system ، Improve performance ، Maintain system ، File tools ، Customize Windows می باشد که این بخش ها خود دارای زیرمجموعه های فراوانی هستند که ابزارهای نرم افزار را تشکیل میدهند. در ادامه مطلب بخش های این نرم افزار را توضیح خواهیم داد. بخش General شامل: تهیه نسخه های پشتیبان اتوماتیک و مدیریت تاریخ ها و فایل های مربوط به restore point ها در کنار امکانات مدیریت کارهای اتوماتیک ویندوز و بررسی نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز. بخش Analyze system شامل: نمایش جزئیات سخت افزاری و نرم افزار سیستم و بنچمارک و تست قطعات مورد استفاده روی سیستم کاربر در کنار امکانات بررسی سلامتی هارد دیسک و کشف تمامی فایل ها و فرمت های موجود روی هارد دیسک و قابلیت دیگر مشاهده و نصب و حذف فونت های نصب شده روی ویندوز. بخش Improve performance : جهت مدیریت استارت آپ ویندوز و فعال و غیرفعال کردن نرم افزارها براساس رتبه بندی خود نرم افزار و ارائه پیشنهادات و همچنین افزایش سرعت استارت آپ ویندوز با غیرفعال کردن پروسه ها و نرم افزارهای مخفی درون ویندوز در کنار افزایش دهنده سرعت اینترنت و بااستفاده کامل از پهنادی باند و غیرفعال کردن نرم افزارهایی که بیهوده به اینترنت متصل هستند. دیگر ابزارهای موجود در این قسمت مدیریت نرم افزارها و انواع پروسه های در حال اجرا و بررسی و بلاک کردن آنها در صورت نیاز می باشد و همچنین بخش حذف کننده کامل نرم افزارها نیز در این قسمت گنجانده شده است. بخش های دیگر شامل امکانات رجیستری ، دیفرگمنت کردن هارد دیسک ، امکانات افزایش سرعت رم ، مدیریت فایل ها و… می باشند.

 

Ashampoo WinOptimizer 12.00.10 نرم افزار بهینه سازی کامل ویندوز Ashampoo WinOptimizer 12.00.10

RaHa بازدید : 176 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Nero هنوز هم یکی از تواناترین مجموعه‌های نرم‌افزاری رایت انواع دیسک‌های سخت می‌باشد و اکثر نیازهای کاربران کامپیوتر را در بخش خلاقانه‌ی خود قرار داده است (که شامل ویرایش ویدیو و انتشار آن، اسلایدها و … می‌باشد)، اما بیشتر بهبودهایی که در نسخه‌ی ۲۰۱۴ آن وجود دارد در بخش استفاده از نرم‌افزار است. از جمله‌ی این بهبودها می‌توان به انکود سریع‌تر، پخش همزمان ویدیوها بر روی تلویزیون، و پشتیبانی بیش از ۴هزار ویدیو می‌توان اشاره نمود. ماژول‌های دیگر نرم‌افزار ظاهری مدرن را دارا شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به بخش Nero MediaHome اشاره نمود که یک کتابخانه‌ی رسانه‌ای بسیار عالی و پخش‌کننده‌ای قدرتمند برای ویدیوها، آهنگ‌ها و تصاویر شما می‌باشد. برای مشاهده‌ی آموزش نصب این نسخه از نرم‌افزار و دانلود آن از وبسایت دانلودها می‌توانید به ادامه‌ی مطلب مراجعه نمایید.

 

Nero.2014.Platinum.Cover جدیدترین نسخه برترین نرم افزار رایت Nero 2014 Platinum 15.0.10200

RaHa بازدید : 130 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

نسخه جدید پلیر محبوب KMPlayer با ورژن The KMPlayer 3.9.1.129 Final منتشر شده است. KMPlayer بی شک یکی از محبوب ترین نرم افزارهای پلیر فایل های مالتی مدیا محسوب می شود. KMPlayer که نرم افزاری رایگان و کره ای هست توانسته در رقابت با نرم افزارهای تجاری مانند PowerDVD گویی سبقت را بگیرد. زیرا علاوه بر رایگان بودن و رهایی از دردسرهای کرک تمامی قابلیت های لازم برای یک پلیر و پخش کننده ویدیویی و فیلم و آهنگ را دارد. پتشیبانی از فرمت هایی نظیر AVI, MOV, MPEG, MKV, MP4, FLV, 3GP, TS, WMV, ASF, SWF or RM و MP3, AAC, WAV, WMA, CDA, FLAC, M4A, MID, OGG, AC3 or DTS باعث شده است این نرم افزار مورد استفاده بسیاری از کاربران قرار گیرد. همچنین پشتیبانی از زیرنویس های فارسی بدون مشکلات رایج در میان دیگر پلیرها و وجود امکاناتی برای تنظیم زیرنویس ها باعث می شود که در برای تماشای فیلم بسیار مورد استفاده قرار گیرد. این نرم افزار در هنگام نصب با بارگزاری کدک های مورد نیاز باعث شود فرمت های فشرده شده نیز توسط آن پخش شود. نرم افزار دارای تنظیمات پیشرفته در زمینه ابزارهای تصویر و صدا است و میتواند افرادی که حرفه ای تر در عرصه مالتی مدیا فعالیت دارند را نیز راضی کند. در نسخه های جدید KMPlayer از فیلم های سه بعدی نیز پشتیبانی میکند و توانایی پخش انها را نیز دارد. همچنین این نرم افزار میتواند با اتصال به دستگاه های WDM TV و BDA HDTV به صورت زنده تصاویر آنها را در کامپیوتر برایتان پخش کند.

 

KMPlayer.Cover پخش تمامی فرمت های مالتی مدیا توسط The KMPlayer 3.9.1.129 Final

RaHa بازدید : 120 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشند اما یاهو مسنجر را نشناسند . هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئنا یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند.شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند. کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و … از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود.

 

Yahoo Messenger نسخه جدید و نهایی یاهو مسنجر Yahoo! Messenger 11.5.0.228 Final

RaHa بازدید : 161 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

سرانجام نسخه نهایی روایت جدید شرکت مایکروسافت با نام ویندوز ۸٫۱ عرضه شد! این نسخه که با بهبودهای موثری در عملکرد کلی ویندوز و رابط کاربری همراه است، قابلیت های چشمگیری را نیز برای کاربران ویندوز ۸ به همراه دارد. در این نسخه، بهبودهای بسیاری برای کاربران موس و کیبردی ویندوز و کسانی که بیشتر از محیط دسکتاپ برای انجام کارهای خود استفاده می کنند صورت گرفته است. بزرگترین تغییر در نسخه ۸٫۱ مربوط به بازگشت نیمه کامل دکمه ی Start ونیدوز و منوهای مربوط به آن با همان حال و هوای قدیمی است. ویندوز ۸ همواره قوی تر، ایمن تر، پرسرعت تر و دارای عملکرد بهتر مموری نسبت به ویندوز ۷ را دارا بوده است اما باید توجه داشت که حرکت مایکروسافت به محیطی مبنی بر فضای لمسی، ضررهایی را در جذب کاربران قدیمی خود که با محیط دسکتاپ فعالیت می کردند را ایجاد کرده است. شاید بتوان گفت ویندوز ۸٫۱ بیشترین تمرکز خود را در جذب این کاربران داشته و بهبودهای مناسبی را برای کاربران مدرنیزه خود نیز انجام داده است.

|دانلود ویندوز ۸.۱ ، با آخرین آپدیت های ماه March 2015|

Windows 8.1 8in1 x64/x86 With Update en-US Mar2015-Murphy78

 

Windows 8.1 cover دانلود ویندوز ۸.۱ به همراه جدیدترین آپدیت ها – Windows 8.1 AIO x86/x64 March 2015

RaHa بازدید : 463 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (1)

WinRAR محصول شرکت RarLabs یکی از بهترین نرم افزار های مدیریت فایل های فشرده می باشد و می تواند فایل های مختلف را تا ۱۰ درصد بیشتر از فایل های ZIP با فرمت RAR فشرده سازد. WinRAR می تواند فایل های RAR and ZIP files, Unpacks 7Z, ACE, ARJ, BZ2, CAB, GZ, ISO, JAR, LZH, TAR, UUE, Z را از حالت فشرده خارج کند. از مهمترین قابلیت های این نرم افزار می توان به قابلیت Self-Extract ذکر نمود که بوسیله آن شما می توانید فایل فشرده شده را به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE در آورید تا در کامپیوتر هایی که نرم افزار WinRAR نصب نیست نیز بتوانید آن ها را از حالت فشرده خارج کنید.

 

WinRar.Cover دانلود نسخه نهایی برترین نرم افزار فشرده سازی دنیا WinRAR 5.20 Final

RaHa بازدید : 177 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Download Accelerator Plus نرم افزار معروف و قدرتمند که نام مستعار آن dap می باشد به همراه idm یکی از محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت دانلود می باشد. این نرم افزار قدرتمند ضمن دارا بودن قابلیت های بی شمار می تواند سرعت دانلود شما را طبق گفته شرکت سازنده تا ۳۰۰% افزایش دهد. البته شاید این رقم نجومی به نظر برسد ولی مسلما با استفاده از این نرم افزار سرعت دانلود شما بسیار افزایش خواهد یافت. ویژگی اصلی نرم افزار قابلیت ادامه دانلود در صورت قطعی به هردلیلی است. این قابلیت که resume نام دارد ، میتواند شما را در زمانی که دانلودتان به دلایلی مانند قطعی اینترنت ، قطعی سرور مبدا ، قطعی برق و… قطع شد ، ادامه دانلود را در زمان دیگری انجام دهد. قابلیت مهم نرم افزار توانایی دانلود مدیریت شده دانلودها می باشد. یعنی میتوانید تنظیم کنید که نرم افزار در زمانی معین دانلودی را آغاز و پایان بخشد و همچنین مشخص کنید که بعد از اتمام دانلود کامپیوتر خاموش شود. دانلود ویدیو و فایل های صوتی که دارای پخش آنلاین هستند و لینک دانلود ندارند (مانند ویدیوهای سایت یوتیوب) نیز در توانایی های این نرم افزار قرار دارد و میتوانید ویدیو و صوت های آنلاین پخش شونده را به راحتی دانلود کنید. نسخه ویژه این نرم افزار ضمن توانایی دانلود از سایت های پخش آنلاین میتواند ویدیوهای دانلود شده را تبدیل فرمت نیز دهد. برای آشنایی با قابلیت های جزئی قابلیت های کلیدی را در ادامه مطلب مطالعه کنید. قابلیت های کلیدی نرم افزار Download Accelerator Plus Premium: – سازگاری با مرورگرهای معروف نظیر فایرفاکس،کروم، اپرا و اینترنت اکسپلورر – افزایش سرعت دانلود تا ۳۰۰ درصد – تکه تکه کردن فایل ها برای افزایش سرعت دانلود – دارای قابلیت Pause & Resume – توانایی نمایش جزئیات کامل لینک های دانلود قبل از شروع دانلود – امکان نمایش ویدیوها تا بخشی که دانلود شده است – امکان نمایش محتویات فایل های زیپ – توانایی قفل کردن فایل های دانلود شده – دانلود از سایت های پخش آنلاین ویدیو و صوت – سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ۸ – و…

 

Download Accelerator Plus دانلود منیجر قدرتمند Download Accelerator Plus Premium 10.0.5.7

 

RaHa بازدید : 170 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Internet Download Manager معروف به IDM را سریعترین دانلود منیجر یا نرم افزار مدیریت دانلود می دانند و به حق نیز اینچنین است. این نرم افزار قدرتمند به دلیل تقسیم فایل ها در حال دانلود به قسمت های مختلف و استفاده کامل از ظرفیت پهنای باند اینترنت کاربر ، میتواند سرعت دانلود را تا بیش از ۳ برابر و در مواقعی تا ۵ برابر افزایش دهد. قابلیت بعدی این نرم افزار که برای نرم افزارهای مدیریت دانلود بسیار حائز اهمیت است ، امکان resume یا ادامه دانلود لینک های دانلودی است که چنین امکانی را دارد ، برای مثال اگر فایلی را از دانلودها دانلود نمودید و در حین دانلود به دلایلی مانند قطعی اینترنت و… ارتباط دانلود قطع شد ، میتوانید ادامه آن را در زمانی دیگر انجام دهید. قابلیت های مهم دیگری نظیر زمان بندی برای شروع و پایان دانلود و همچنین دانلود به ترتیب لینک های دانلود از امکانات نرم افزار محسوب می شود. دانلود ویدیوها و صوت هایی که به صورت استریم و زنده پخش می شوند و امکان دانلود مستقیم آنها نیست (مانند سایت youtube) نیز از امکاناتی است که نمیتوان به راحتی از آن چشم پوشی نمود.

|به همراه آموزش نصب و فعال سازی قدم به قدم نرم افزار|

Tonec Inc Internet Download Manager v6.23.11-BRD

 

IDM آخرین نسخه دانلود منیجر Internet Download Manager 6.23 Build 11 Final Retail

RaHa بازدید : 453 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

مرورگر محبوب کاربران حرفه ای دنیای وب یعنی Google Chrome که توانسته است در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به دیگر رقیبان کاربران بسیار زیادی را جذب کند و دلیل اصلی این موفقیت بزرگ شرکت گوگل در رقابت با دیگر شرکت ها سادگی و سرعت بسیار بالای این مرورگر قدرتمند در بارگذاری صفحات وب و همچنین استفاده بسیار کم از منابع سیستم و در نتیجه سرعت بسیار بالای خود نرم افزار می باشد. Google Chrome در ابتدای راه یک مرورگر بسیار ساده در ظاهر بود که هرآنچه یک کاربر از مرورگر وب میخواست را در خود جای داده بود. امنیت مثال زدنی که گوگل برای هک شدن آن جایزه گذاشت و همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. قابلیت جالب و اصلی این نرم افزار که آن را فایرفاکس متمایز میکند این است که در کروم هر TAB باز شدن دارای یک فایل پردازشی است و این باعث می شود که اگر یک صفحه دچار کرش و مشکل شود ، دیگر صفحات بدون مشکل به کار خود ادامه دهند و این یعنی اینکه کروم هیچوقت هنگ نخواهد کرد! کروم در مقابل صفحات POP-UP بسیار مقاوم است و تا آنجا که ممکن است این صفحات را بلوک خواهد کرد. گوگل کروم در ابتدای عرصه خود ، بسیار ساده بود و مانند فایرفاکس از افزونه ها سود نمی برد. ولی در نسخه های اخیر گوگل امکان اضافه کردن افزونه ها را نیز فعال کردن و هم اکنون افزونه های بسیار زیادی برای گوگل کروم نوشته شده است.

 

Google%20Chrome%2042%20FINAL نرم افزار مرورگر سریع گوگل کروم Google Chrome 42 Final

 

RaHa بازدید : 330 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Mozilla Firefox محصولی از کمپانی Mozilla مرورگری امن، مطرح، قدرتمند و با امکانات فراوان و سرعت بالاست. توانایی باز نمودن تمامی پنجره ها به صورت Tabbed Browsing تحت یک پنجره Firefox و توانایی جلوگیری از باز شدن پنجره های تبلیغاتی مزاحم به صورت Pop-up از جمله ویژگی های این مرورگر می باشد. امنیت بالا و جلوگیری از ورود Spyware ها و جاسوس ها به سیستم شما ویژگی برتر این نرم افزار است. مجهر به موتور قدرتمند جستجوی درونی می باشد و همچنین از سرعت بالا در دانلود فایل ها از اینترنت سود می برد، می تواند فایل های دانلود شده رو دسته بندی نموده و خودش در پوشه ای خاص ذخیره نماید.

 

Firefox دانلود آخرین نسخه مرورگر فایرفاکس Mozilla Firefox 38.0

RaHa بازدید : 282 شنبه 26 اردیبهشت 1394 نظرات (0)

Active@ Disk Image برنامه ای بسیار کاربردی و کارامد جهت تهیه Image از هارد دیسک میباشد. این برنامه زمانی میتواند مفید باشد که شما اطلاعات یک کامپیوتر را بخواهید بروی کامپیوتری دیگر به طور کامل و به خوبی به منظور تهیه یک پشتیبان کپی نمایید. شما میتوانید پشتیبان خود را بروی هر دستگاه قابل ذخیره مانند دستگاه های قابل حمل USB هم ذخیره نمایید یا حتی به صورت مستقیم بروی انواع DVD/CD/Blu-ray رایت نمایید و از آن نگهداری کنید این نسخه پشتیبان میتواند زمانی به کار شما بیاید که ویندوز شما یا سیستم شما دچار خرابی شده یا از کار افتاده باشند.

 

Active%40%20Disk%20Image%207.0.2 نرم افزار تهیه بک آپ از هارد دیسک Active@ Disk Image 7.0.2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 440
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 2,625
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,879
  • بازدید ماه : 3,879
  • بازدید سال : 72,980
  • بازدید کلی : 389,755
  • کدهای اختصاصی