loading...
دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
RaHa بازدید : 99 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

Syncovery Pro ابزار قدرتمندی به منظور هماهنگ سازی و همچنین پشتیبان گیری از فایل های سیستم می باشد. با این برنامه می توانید فایل های خود را به صورت پیشرفته کپی کرده و آنها را در رایانه های شخصی و سرورهای نوت بوک ذخیره سازی کنید. این برنامه فضای رایگانی را در اختیار شما قرار داده و می توانید با قابلیت پشتیبانی از HTTP, WebDAV و همچنین FTP بدون نیاز به حضور کاربر عملیات مختلف هماهنگ سازی و استاندارد سازی فایل ها را انجام دهد. هم اکنون می توانید نرم افزار Syncovery Pro را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Syncovery Pro Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار یکسان سازی فایل ها Syncovery Pro 7.17b Build 116 x86/x64

RaHa بازدید : 85 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

Adobe AIR با اجرای یک سیستم بندی مناسب زمانبندی برای کامپیوتر قابلیت استفاده از برنامه های توسعه یافته ادوب را فراهم می آورد. می توانید با این برنامه پلاگین های مختلف HTML را اجرا کرده و همچنین با اجرای برنامه های توسعه یافته جاوااسکریپت و آجاکس برنامه های تحت وب را به خوبی اجرا و همچنین قابلیت های جدید از دسکتاپ خود را مشاهده نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار Adobe AIR را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe AIR Cover%28Downloadha.com%29 دانلود ادوب ایر Adobe AIR v18.0.0.144

RaHa بازدید : 115 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

Adobe Flash Player با کارایی بالا و همچنین اجرای بسیار سریع زمانبندی اجرای برنامه ها را افزایش داده و امکان مشاهده محتوای غیر متنی در وب و ویندوز را فراهم می کند. این برنامه ها روی گوشی های تلفن همراه و همچنین سیستم عامل های مختلف نصب شده و قابلیت پشتیبانی از سیستم های ۶۴ بیتی را نیز فراهم کرده است. هم اکنون می توانید آخرین نسخه فلش پلیر Adobe Flash Player را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Adobe Flash Player Cover%28Downloadha.com%29 دانلود آخرین نسخه نرم افزار فلش پلیر Adobe Flash Player v18.0.0.160

 

RaHa بازدید : 105 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

Registry Life نرم افزاری کاربردی برای بهینه سازی رجیستری ویندوز می باشد. این نرم افزار قدرتمند و با ابزارهای مختلف خود می تواند مشکلات ویندوز را برطرف نموده و باعث افزایش سرعت ویندوز شود. شما می توانید با نرم افزار Registry Life هرگونه تغییر در رجیستری از تنظیمات آن بک آپ بگیرید و ارورهای بی دلیل را از ویندوز خود حذف نمایید . همچنین میتوانید بک آپ را به صورت خودکار تنظیم کرده و ساعات آن را مشخص کنید . استفاده از این نرم افزار مفید و کاربردی را به شما عزیزان در دانلودها توصیه می کنیم.

 

Registry Life 3.06 نرم افزار بهینه سازی رجیستری ویندوز Registry Life 3.06

 

RaHa بازدید : 96 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

Wise Care 365 نرم افزاری کامل برای بهینه سازی ویندوز و افزایش سرعت آن می باشد. این نرم افزار میتواند با بهینه سازی رجیستری و همچنین آزاد سازی حافظه رم در کنار قابلیت هایی مانند یکپارچه سازی هارد دیسک و رجیستری در نهایت باعث بهینه سازی کامل ویندوز شود. این نرم افزار در ابتدا میتواند رجیستری ویندوز را پاکسازی کند و از ورودی های نامعتبر تهی سازد تا ویندوز سریعتر و بهتر اجرا شود. سپس با یکپارچه سازی و بهینه سازی آن رجیستری را به طور کامل تعمیر خواهد کرد. قابلیت بعدی در رابطه با هارد دیسک است ، این نرم افزار میتواند هارد دیسک را دیفرگمنت یا یکپارچه سازی کند و مسلما این امر باعث سرعت دسترسی بهتر به داده خواهد شد. توانایی مهم بعدی ، آزاد سازی حافظه رم است. این نرم افزار میتواند با آزاد کردن حافظه رم از پروسه های نامعتبر و سنگین ، حافظه رم بهتر و در نتیجه سرعت بیشتری را در اختیارتان قرار دهد.

 

Wise%20Care%20365%203.62.524 نرم افزار بهینه سازی اورژانسی ویندوز Wise Care 365 3.62.524

 

RaHa بازدید : 168 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

با گسترش روز افزون فرمت PDF نیاز کاربران به دارا بود یک نرم افزار کامل در این زمینه بیشتر مشهود می شود . این نیازها می توانند به این شکل تقسیم شوند : نمایش ، ویرایش ، پرینت ، تهیه فایل PDF ، ساخت فایل PDF از چند فایل دیگر و… این نیازها هر کدام به نرم افزار مخصوص احتیاج دارند تا رفع شوند . doPDF نرم افزاری رایگان و کم حجم برای ویرایش و ساختن فایل های پی دی اف می باشد. این نرم افزار با سرعت و عملکرد بسیار خوبی که دارد می تواند به آسانی فایل های PDF را ایجاد کرده و فایل های دیگر را نیز ویرایش نماید. این نرم افزار همانند یک درایور پرینتر و فکس به سیستم اضافه می شود و کافی است اسناد خود را توسط درایور این نرم افزار پرینت کنید تا به فایل PDF تبدیل شوند.

 

doPDF%208.3.931 نرم افزار ویرایش و ساخت پی دی اف doPDF 8.3.931

 

RaHa بازدید : 88 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

novaPDF نرم افزاری کامل در زمینه ساخت فایل و صفحات PDF از دیگر اسناد می باشد. این نرم افزار میتواند هر فایل قابل پرینتی را به فرمت و صفحات pdf تبدیل کند. از فایل نرم افزارهای آفیس (Word,excel,powerpoint ….) گرفته تا عکس و صفحات HTML قابلیت تبدیل شدن به صفحات پی دی اف را به وسیله این نرم افزار دارا می باشند. برخی از فرمت هایی که میتوانند توسط این نرم افزار به فایل پی دی اف تبدیل شوند شامل : DOC, XLS, PPT, PUB, DOCX, XLSX, PPTX, PUBX, HTML, TXT می باشند. باتوجه به اینکه این نرم افزار در هنگام تبدیل اسناد به پی دی اف ، فونت های انها را نیز به همراه آنها ثبت خواهد کرد ، مشاهده فایل تبدیل شده شما دقیقاً به همان شکل در تمامی کامپیوترها امکان پذیر خواهد شد. در هنگام تبدیل به فایل پی دی اف کاربر میتواند سایز و اندازه صفحه را به راحتی مشخص کند و همچنین میتواند افقی یا عمودی بودن آن را نیز تنظیم کند. رزولشون و کیفیت صفحه نیز از ۷۲ تا ۲۴۰۰dpi تنظیم شود. تمامی اشیاء شامل عکس،لینک،جداول،کامنت ها و… هنگام تبدیل به فایل پی دی اف منتقل خواهند شد و هیچ موردی حذف نخواهد شد. قابلیت اضافه کردن امضاء الکترونیکی و واترمارک نیز به فایل های پی دی اف امکان پذیر است. همچنین میتوان به وسیله novaPDF روی فایل های پی دی اف پسورد قرار داد و یا استفاده از آنها را محدود کرد. قابلیت اضافه کردن یک یا چند صفحه هنگام ساخت فایل پی دی اف نیز امکان پذیر است که این قابلیت Merge نام دارد. لازم به ذکر است این نرم افزار دارای قابلیت نمایش فایل های پی دی اف نیز می باشد.

 

novaPDF%20Lite%208.3%20Build%20931 نرم افزار ساخت فایل های پی دی اف novaPDF Lite 8.3 Build 931

 

RaHa بازدید : 296 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

Wise Registry Cleaner نرم افزاری رایگان و عالی برای پاکسازی و تصحیح اطلاعات ورودی در رجیستری ویندوز می باشد. بدین وسیله کاربر میتواند به راحتی نسبت به پاکسازی رجیستری در کنار دیگر امکانات که در ادامه آنها را ذکر خواهیم کرد ابزاری کامل برای بهینه سازی رجیستری را در اختیار داشته باشد. در کنار تصحیح ورودی های رجیستری ، بازگردانی ورودی های ضروری از بین رفته رجیستری که موجب بروز مشکلات در ویندوز خواهند شد و حذف ورودی های غیرضروری و بلااستفاده پدید آمده از نصب و حذف نرم افزارهای مختلف از جمله امکانات اصلی نرم افزار محسوب می شود. نرم افزار با نشانه گذاری ورودی های رجیستری به کاربر کمک می نماید که تشخیص دهد کدام ورودی بایستی باقی مانده و کدام لازم است که حذف و پاکسازی شود. در ضمن نرم افزار قبل از هر پاکسازی از رجیستری نسخه پشتیبان تهیه می نماید تا در صورت بروز مشکل کاربر به راحتی از نسخه پشتیبان استفاده نموده و رجیستری را بازیابی نماید.

 

Wise%20Registry%20Cleaner%208.61.551 نرم افزار پاکسازی رجیستری Wise Registry Cleaner 8.61.551

RaHa بازدید : 126 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

Process Lasso نرم افزاری بسیار عالی برای بهینه سازی پروسه ها،هسته های سی پی یو و مصرف پاور سیستم می باشد. این نرم افزار بسیار هوشمند با اولیت و طبقه بندی پروسه های در حال اجرا از مهم به کم اهمیت نسبت به اجرای هرچه بهتر نرم افزارها و پروسه های در حال اجرا یاری میدهد. همانطور که میدانید ویندوز به صورت عادی نسبت به تقسیم منابع سیستمی اقدام می نماید که این فرایند باعث به وجود مشکل در زمانی خواهد شد که کاربر نرم افزارها و پنجره های زیادی را اجرا کرده است. Process Lasso با تنظیم priority و اولیت بندی میتواند منابع سیستمی را به طور متناسب تقسیم نماید. این قابلیت با الگوریتم ProBalance انجام خواهد شد که در نرم افزار ایجاد شده است که نسبت به تقسیم منابع به صورت اولیت بندی انجام می شود. نحوه تشخیص اولیت ها به این صورت خواهد بود که نرم افزار با شناسایی پنجره و نرم افزاری که در آن موس و کیبرد فعال است ، اولیت مصرف بیشتر از منابع سیستم مانند ram و cpu را به آن خواهد داد و منابع سیستم کمتری را به نرم افزارها و پنجره های غیرفعال ارائه میدهد. حال در کنار این قابلیت ، توانایی تنظیمات قابل ذخیره سازی نیز وجود دارد، یعنی میتواند اولیت نرم افزارها و پنجره ها را از قبل برای Bitsum Technologies Process Lasso تعریف کنید تا به صورت اتوماتیک نرم افزار منابع بیشتری را رد اختیار آنها قرار دهد.

 

Process%20Lasso%208.1.0.0 نرم افزار بهینه سازی پروسه ها Process Lasso 8.1.0.0

RaHa بازدید : 115 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

FreeFileSync ابزاری برای مقایسه پوشه ها و هماهنگ سازی آنها میباشد. شما می توانید پوشه های مورد نظر خود را هم از طریق بروزر فایل ها و هم از طریق درگ و دراپ کردن، به لیست خود اضافه کنید. این نرم افزار از تمامی شاخصه های پیشرفته بهینه سازی را برای به نمایش گذاشتن حداکثر کارایی را بهره میبرد. زیرپوشه ها نیز هماهنگ می شوند، پشتیبانی از پیکربندی متمایز فایل ها و پوشه ها ، رابط کاربری بسیار زیبا ، پشتیبانی از شبکه ، امکان هماهنگ سازی خودکار و … از امکانات این نرم افزار است .

 

FreeFileSync%207.1 نرم افزار همگام سازی فایل ها FreeFileSync 7.1

RaHa بازدید : 209 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

این نرم افزار نسخه ی پیشرفته ی EPIM می باشد که توسط هزاران کاربر در سراسر جهان و به منظور سازماندهی امور شخصی و کاری مورد استفاده قرار می گیرد. نرم افزار مذکور به منظور مدیریت اطلاعات شخصی به کاربر این امکان را می دهد که کنترلی بر روی قرار ملاقات ها، متن ها، ارتباطات و … داشته باشد. قابلیت ذخیره و نگه داری ایمیل، آدرس ها، لیست ها و متن ها در یک نقطه تمامی نیازمندی های لازم به منظور سازمان دهی را برای کاربر فراهم می نماید. استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است و می توان به کمک آن داده ها را مدیریت و سازمان دهی نمود. این ابزار سطح جدیدی از اطلاعات را در روز و هفته و ماه در اختیار شما قرار می دهد. جستجو بر اساس تاریخ، موضوع یا کلمه ی دلخواه به علاوه مرتب کردن، پرینت و … تنها با چند کلیک بر روی ماوس و یا صفحه کلید امکان پذیر می باشد. ایجاد PIM های مجزا به امور کار، خانه و یا هر کدام از اعضای خانواده از طریق ایجاد پایگاه داده های چند گانه و اختصاص رمز به این پایگاه داده ها از دیگر خصوصیات بارز این محصول می باشد. با استفاده از این ابزار می توان خروجی مورد نظر را به هر سبک دلخواهی سازماندهی کنید، ترکیبات پیچیده ای نظیر ساختار درخت، فرمت مسطح، جدول و هر فرمت دلخواه دیگر از این قبیل سازماندهی ها می باشد. اگر شما یکی از کاربران Outlook یا Outlook Express هستید به صورت مستقیم می توانید داده های مورد نظر خود را در این نرم افزار قرار دهید.

 

EssentialPIM%206.52 نرم افزار سازماندهی امور شخصی EssentialPIM 6.52

 

RaHa بازدید : 214 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

۳DMark نام نرم افزاری است که وقتی کارت های گرافیکی به بازار می آید با این نرم افزار چک شده و به آنها امتیاز داده می شود و از این طریق قدرت گرافیکی کارتهای گرافیکی مختلف با هم مقایسه می شود. مثلا از این نرم افزار برای مقایسه قدرت گرافیکی دو کارت گرافیک در دو مارک مختلف مانند GeForce و Radeon از شرکتهای NVIDIA و ATI که هم اکنون AMD است استفاده می شود. یا اینکه بتوان فهمید خروجی گرافیکی دو کارت از یک مارک چند در صد با هم متفاوت است یا نوع جدید نسبت به نوع قدیم چند درصد پیشرفت داشته است.

 

3DMark 1.5.915 نرم افزار تست کارت گرافیک 3DMark 1.5.915

RaHa بازدید : 95 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار فوق العاده معروف Babylon که در زمینه ترجمه کلمات و متون ید طولایی دارد را همه می شناسیم. پشتیبانی بیش از ۷۵ زبان زنده دنیا و تبدیل و ترجمه آن به زبان های دیگر باعث می شود همه نیازهای کاربران در مورد ترجمه زبان ها بر طرف شود . برای ترجمه متن های کامل و بازگشایی سایت ها ۳۱ زبان مورد پشتیبانی هستند . این نسخه که همانند نسل های قبلی بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا را به صورت پیش فرض پشتیبانی می کند قادر است تا علاوه بر تلفظ کلمات به زبان های مختلف متون را هم ترجمه کند. ترجمه متن یکی از مواردی است که کاربران به آن توجه بسیار ویژه ای دارند، هرچند ترجمه متن با Babylon تنها با داشتن یک ارتباط اینترنتی فراهم می شود اما بازهم عملکرد نرم افزار تحسین برانگیز است.قابلیت بسیار مهم و کلیدی که در این نسخه اضافه شده است، امکان ترجمه وب سایت ها به صورت آنلاین است، بدین صورت که کاربران می توانند با استفاده از این قابلیت آدرس وب سایت مورد نظر را داده و منتظر بمانند تا با توجه به زبانی که انتخاب کرده اند ، صفحه وب سایت مورد نظر را ترجمه شده تحویل بگیرند. قابلیت جالب دیگر هم امکان تبدیل واحد های مختلف به یکدیگر هستند که می تواند استفاده زیادی برای کاربران داشته باشد.

 

Babylon%2010.3.0 نرم افزار دیکشنری قدرتمند بابیلون Babylon 10.3.0

RaHa بازدید : 492 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

مشکلات هنگام بوت از جمله رایج‌ترین مشکلاتی به شمار می‌رود که در سیستم‌عامل ویندوز مشاهده می‌شود مانند صفحه آبی یا اگر بخواهید قطعات سخت افزاری خود را چک کنید تا ببینید آیا مشکلاتی که بخاطر آن کارآیی سیستم شما کمتر شده است میتوانید از نرم افزار Memtest86 استفاده کنید . Memtest86 از روش حرفه ای برای عیب یابی رم ها استفاده می کند . این نرم افزار رم شما در محیط داس تست میکند که نتایج به دست آمده قابل اعتماد تر هستند . تشخیص خطا ، بهترین نرم افزار تست رم ، پشتیبانی از DDR2 و DDR3 ، جمع آوری اطلاعات با درصد خطای کم ، گزارش جزئی تغییرات دما ، تشخیص پردازنده های اینتل و ای ام دی از امکانات این نرم افزار است .

 

Memtest86%20Free%20Edition%206.10 نرم افزار عیب یابی رم Memtest86 v6.10

RaHa بازدید : 130 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

دیگر نرم افزار امنیتی که ساعت ها پیش Kaspersky به روزرسانی جدیدی از آن را به شکل و شمایلی جدیدتر ارائه نمود ، Kaspersky Antivirus نام دارد. همانطور که از نامش هم پیداست این نرم افزار امنیتی آنتی ویروس معروف شرکت Kaspersky نیز می باشد که چند سالی است به عنوان یکی از محبوب ترین ها در میان کاربران مورد استفاده قرار می گیرد. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب ، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. تفاوت بسته امنیتی با Antivirus در این است که در بسته Internet Security موارد خاصی که برای کاربرانی که مدام با اینترنت سر و کار دارند مناسب تر است ، اما شکی نیست که آنتی ویروس کسپر هم یکی از قدرتمندترین ها محسوب می شود.

 

Kaspersky%20Antivirus%202016%2016.0.0.424 نرم افزار آنتی ویروس کسپر اسکای Kaspersky Antivirus 2016 16.0.0.424

 

RaHa بازدید : 119 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

کارِ اصلی یک فایروال مدیریت ارتباطهایی است که از خارج از سیستم عامل شما وارد سیستم می‌شوند. ولی گاهی اوقات نیز نیاز دارید کانکشن‌ها و ارتباطهایی که نرم‌افزارهای مک شما می‌خواهند با سرورهای خود در اینترنت برقرار کنند را مدیریت کنید. شاید بخواهید جلوی ارتباط یک نرم افزارِ خاص با اینترنت را بگیرید، در این حالت Little Snitch به کمک شما خواهد آمد. این نرم‌افزار وظیفه‌ی کنترل ارتباط نرم‌افزارهای گوناگون با اینترنت را به عهده دارد. هر نرم افزاری بخواهد با اینترنت ارتباط برقرار کند به‌شما اطلاع داده می‌شود و قبل از انجام هر کاری از شما اجازه گرفته خواهد شد. فرض کنید نرم‌افزاری کرک شده مثل فتوشاپ نصب کرده‌اید و می‌خواهید وقتی به اینترنت وصل هستید این نرم‌افزار نتواند به سرورهای خود وصل شود (چون در این حالت ممکن است متوجه اصل نبودن برنامه‌ی شما شود و دچار مشکل شوید)، در این حالت کافیست در Little Snitch در لیست ارتباط‌های ممنوع نام نرم‌افزار فتوشاپ را وارد نمایید تا مطمئن شوید این نرم افزار هیچ‌گاه به سرورهای اینترنتی خود وصل نخواهد شد.

 

Little%20Snitch%203.5.2 نرم افزار مدیریت ارتباط برنامه ها با اینترنت Little Snitch 3.5.2   مک

 

RaHa بازدید : 118 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

DiskBoss نرم افزاری خودکار و کار آمد جهت مدیریت و مورد نیاز برای تجزیه و تحلیل هارد دیسک شما می باشد. با استفاده از DiskBoss میتوانید از الگوریتم‌های هوشمند،‌ هارد درایو را به صورت یکپارچه (Defrag) کرده و فایل های خود را طبقه بندی کنید . از امکانات این نرم افزار میتوان به افزایش سرعت انتقال داده‌ها ، امکان جستجو و پاکسازی فایل های تکراری ، قابلیت نصب روی تمامی ویندوز ها ، هماهنگ سازی ، امکان سینک کردن و … اشاره کرد . همچنین این نرم افزار به کاربر به اجازه می دهد تا فایل های طبقه بندی شده را جستجو کند و گزارش ها را به صورت پای چارت دریافت نماید .

 

DiskBoss%205.7.14 نرم افزار بررسی هارد درایو DiskBoss 5.7.14

RaHa بازدید : 81 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

HWiNFO نرم افزاری رایگان است که میتواند با اسکن نمودن سیستم و یافتن تمامی اطلاعات ممکن و موجود در مورد سخت افزار کامپیوتر به شما کمک نماید. نرم افزاری حرفه ای شناسایی و تشخیصی است که ضمن ارائه اطلاعات دقیق از سخت افزار کامپیوتر و لپ تاپ که مسلماً از نیازهای کاربران است کمک شایانی به یافتن آپدیت های جدید برای سخت افزارها می نماید. قسمتی که مربوط به بخش بروزرسانی می باشد باتوجه به نیاز سخت افزارها به مسئله آپدیت بودن گنجانده شده است. همانطور که میدانید بروز بودن درایورهای سخت افزارها باعث بهبود عملکرد سیستم خواهد شد. HWiNFO32 قادر به نمایش اطلاعات کاملی در مورد قسمت های مختلف کامپیوتر مانند CPU ، رم هارد دیسک ، مانیتور ، مادربورد ، درایور ها و … است. همچنین نمایش اطلاعاتی نظیر حرارت، ولتاژ مصرفی، سرعت چرخش فن و برق مصرفی نیز به افزایش اطلاعات کاربر از سخت افزار سیستمش یاری میدهد. ارائه گزارش به صورت گرافیکی و همچنین CSV, XML, HTML, MHTML باعث می شود در زمینه طبقه بندی گزارشات مشکلی به وجود نیاید.

 

HWiNFO%204.64 نرم افزار شناسایی کامل سخت افزار ها HWiNFO 4.64

RaHa بازدید : 244 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

امروزه استفاده از فایل های PDF به یک کار روزمره برای بسیاری از کاربران تبدیل شده و سادگی در استفاده و انعطاف پذیری این نوع فرمت از دلایل اصلی آن می باشد که هر کاربری را نسبت به آن علاقه مند می نماید، WinScan2PDF نرم افزاری کاربردی در زمینه تبدیل فایل های اسکن شده به PDF می باشد. WinScan2PDF مبدل کم حجم و رایگانی است . سادگی در استفاده ، قابلیت تبدیل فایل های اسکن شده به PDF ، سازگار با تمامی نسخه های ویندوز از قابلیت های این نرم افزار است.

 

WinScan2PDF%202.91 نرم افزار تبدیل فایل اسکن شده به پی‌ دی‌ اف WinScan2PDF 2.91

RaHa بازدید : 272 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

یونیتی جزو چهار موتور بازی ساز بزرگ می باشد که البته روز به روز در حال پیشرفت است، طی چند سال اخیر بسیای از بازی سازان به سمت این موتور گرایش پیدا کرده اند، حتی در داخل کشور نیز بسیاری از شرکت های بازی سازی این موتور را به عنوان موتور بازی ساز خود انتخاب کرده اند و در حال ساخت بازی با این موتور بازی ساز هستند. ساخت بازی با این موتور بازی ساز بسیار ساده است چرا که بیشتر کار در محیط ویژوال انجام می شود، یعنی حدود ۸۰ درصد کار بدون کدنویسی انجام می شود و تنها حدود ۲۰ درصد کار کدنویسی است، که این موضوع باعث جذب بسیاری از کاربران علاقه مند به بازی سازی شده است که علم زیادی در برنامه نویسی ندارند.

 

Unity%203D%20Pro%205.0.2 نرم افزار طراحی و ساخت بازی های سه بعدی Unity 3D Pro 5.0.2

RaHa بازدید : 302 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

با محبوبیت هرچه بیشتر محصولات شرکت اپل نرم افزارهایی برای راحتی استفاده از این محصولات بوجود آمده اند. گوشی اپل که نام آن آیفون است ، طرفداران زیادی دارد و هم اکنون در ایران نیز یکی از گوشی های موبایل محبوب به شمار می رود. iMobie AnyTrans نرم افزاری است برای انتقال اطلاعاتی نظیر ویدیو ، موزیک و عکس بین گوشی های آیفون و کامپیوتر و همچنین نرم افزاری برای پشتیبان گیری از فایل های گوشی های آیفون می باشد. این نرم افزار برنامه ای بسیار عالی برای پشتیبان گیری از گوشی های آیفون است و به وسیله آن میتوان به راحتی از گوشی های آیفون بکآپ تهیه کرد. این نرم افزار به راحتی عکس ها ، موزیک ها و ویدیوهای شما را بین کامپیوتر به تبادل میگذارد و میتوانید با آن به راحتی نقل و انتقالات را انجام دهید. یکی از کاربردهای این نرم افزار آن است که گوشی آیفون شما تبدیل به یک هارد دیسک قابل حمل خواهد شد ، زیرا به راحتی میتوانید با استفاده از این نرم افزار اطلاعات را مورد استفاده قرار دهید.

 

iMobie AnyTrans 4.5.0 نرم افزار ارتباط بین کامپیوتر و آیفون iMobie AnyTrans v4.5.0

RaHa بازدید : 88 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

Uniblue SpeedUpMyPC نرم افزاری کوچک و سریع بدون هیچ ابزار اضافه ای که هدف آن افزایش سرعت اجرای ویندوز و در نتیجه افزایش سرعت سیستم است. آیا کامپیوتر شما کندتر شده است؟ با بسیاری از تنظیمات مختلف، فایل ها و فرآیندهای نظارتی که شناسایی مواردی که سرعت سیستم شما را کند کرده است ، سخت است چه رسد به اجرای تنظیمات فنی لازم جهت بهبود سرعت و عملکرد. SpeedUpMyPC در واقع امکاناتی است که مشکلات بالا را حل کنید ، یعنی سرعت ویندوزتان را افزایش دهید و از ابزارهای که جهت بهینه سازی و افزایش سرعت ویندوز در نرم افزار وجود دارد به راحتی و بدون نیاز به دانش فنی بهره ببرید. مشکل دیر خاموش و روشن شدن ویندوز و همچنین اجرای کند برنامه ها توسط این نرم افزار حل خواهد شد. امکاناتی نظیر Free Memory جهت آزاد سازی فضای حافظ رم ، CPU Usage برای بهینه سازی استفاده از پردازنده سیستم ، Internet Speed جهت تست کردن سرعت اینترنت ، Disk Speed جهت بررسی سرعت هارد دیسک در کنار قابلیت هایی نظیر مشاهده نرم افزارهای در حال اجرا ، بهینه سازی اتوماتیک حافظه رم ، بهینه سازی اتوماتیک سرعت اینترنت ، غیرفعال کردن نرم افزارهای غیرضروری فعال و همچنین نمایش فضای استفاده شده هارد دیسک در گراف ها و… که همگی در نهایت به افزایش سرعت ویندوز کاربر کمک خواهند کرد.

 

Uniblue SpeedUpMyPC 2015 6.0.9.2 نرم افزار افزایش سرعت سیستم Uniblue SpeedUpMyPC 2015 6.0.9.2

RaHa بازدید : 72 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

RJ TextEd نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی برای ویرایش متون و سورس فایلها می باشد. شما با کمک این برنامه دیگر لازم نیست برنامه های حجیم بر روی سیستم نصب کنید و سورس فایلها را ویرایش کنید. این برنامه قادر است تمامی متون و سورس های ANSI, UTF-8 , Unicode , Unicode BE را براحتی ویرایش کند. این برنامه فایلهای HTML , Java , Php , Css و… را می تواند براحتی ویرایش کند. RJ TextEd همچنین دارای دو پنل خط فرمان فایل و (S) سرویس گیرنده FTP برای آپلود فایل های خود می باشد. حالت نمایش عمودی ، مرتب سازی پیشرفته ، بررسی درستی HTML ، تشخیص کد صفحه یونیکد و ANSI ، توانایی ویرایش تمام متون از امکانات این نرم افزار است .

 

RJ%20TextEd%2010.40 نرم افزار ویرایشگر قدرتمند متن RJ TextEd 10.40

 

RaHa بازدید : 80 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

WinASO Disk Cleaner نرم افزار مناسب و کارامدی به منظور پاکسازی دیسک می باشد و همچنین می توانید با حذف فایل های مزاحم و اشغال شده بخش زیادی از فضای هارددیسک را آزاد کنید. با انجام عملیات مختلفی نظیر این سرعت و کارایی سیستم شما افزایش پیدا کرده و با قابلیت اسکن آن نیز می توانید ایرادات وارده را پیدا کرده و با کلین آپ قدرتمند آن مشکلات را برطرف کنید. هم اکنون می توانید نرم افزار WinASO Disk Cleaner را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

WinASO Disk Cleaner %28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار پاکسازی فضای هارددیسک WinASO Disk Cleaner v2.7.5

RaHa بازدید : 82 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

WinASO Registry Optimizer نرم افزار قدرتمندی به منظور بهینه سازی ریجیستری می باشد که به شما این امکان را می دهد تا براحتی مشکلات ریجیستری را شناسایی کرده و آنها را حل کنید. این برنامه با ارائه لیستی از خطاهای رخ داده امکان تصمیم گیری برای اجرای عملیات را به شما داده و می توانید نسخه پشتیبان از نمونه فایل ها را نیز برایتان تهیه می کند. هم اکنون می توانید نرم افزار WinASO Registry Optimizer را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

WinISO Registry Optimizer %28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار بهینه ساز ریجیستری WinASO Registry Optimizer v5.0.1.0

RaHa بازدید : 96 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

واترفاکس Waterfox نسخه ۶۴ بیتی و ارتقا یافته مرورگر فایرفاکس می باشد که مخصوص ویندوزهای ۶۴ بیتی طراحی شده است. این مرورگر از همان قبلیت های فایرفاکس پشتیبانی می کند و با ارائه امنیتی مثال زدنی از اطلاعات شخصی شما محافظت می کند. این مرورگز از قابلیت های ویژه ای نظیر کامپایلر زبان C++ نیز پشتیبانی کرده و همچنین قابلیت اضافه کردن افزونه های مختلف را نیز دارا می باشد که می توانید مستقیما از افزونه های فایرفاکس نیز در مرورگر استفاده کنید. هم اکنون می توانید آخرین نسخه مرورگر واترفاکس را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Waterfox Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مرورگر واترفاکس Waterfox 38.0.1 (x64) Final

RaHa بازدید : 134 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

DriverPack Solution مجموعه از درایورهای سخت افزارهای کامپیوتری است که بیشتر با نام Auto Driver شناخته شده است و توسط شرکت های ایرانی نیز منتشر می شود. این مجموعه از سخت افزارها که در قالب یک نرم افزار می باشند ، طوری طراحی شده اند که به طور اتوماتیک توسط نرم افزار آن نسبت به شناسایی سخت افزارهای کامپیوتر کاربر اقدام میکند و سپس با شناسایی کاربر میتواند درایورهای سخت افزاری کامپیوترش را بدون نیاز به اتصال به اینترنت و دانلود اضافه ، نصب نماید. این مجموعه از درایورها روی ویندوز های ۸ و ۷ و Vista و XP قابل نصب می باشد و هر دو نسخه ۳۲ بیت و ۶۴ بیت را شامل می شوند. با استفاده از این مجموعه از درایورها دیگر نیازی به جستجو در اینترنت برای یافتن درایورهای گمشده خود نخواهید داشت و با صرفه جویی در زمان و بسیار ساده میتوانید از این نرم افزار استفاده کنید.

 

DriverPack Solution 15.5 نرم افزار نصب و آپدیت خودکار سخت افزارها DriverPack Solution 15.5

 

RaHa بازدید : 88 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (1)

این نرم افزار قادر است تمامی برنامه ها و مولفه های نصب شده روی سیستم را برای تمامی کاربران نمایش دهد. این نمایش که به چند حالت مختلف است اطلاعات مختلفی را به شما نشان می دهد. همچنین مقداری از این اطلاعات به کمک یک منوی باز شدنی قابل دسترسی است. یکی دیگر از قابلیت های برنامه، حالت شکارچی است. این حالت با انعطاف پذیری زیاد، امکانات قطع، حذف و غیرفعالسازی از حالت خوداجرا را تنها با یک کلیک برای شما فراهم می کند. فقط دقت داشته باشید که ممکن است با حذف فایل های برجای مانده، برنامه های دیگری که در رایانه تان نصب کرده اید دچار مشکل شوند. پس با صلاحدید خودتان فایلهای منتخب را پاک نمائید. یکی از ویژگی های مفید این نرم افزار، حذف سریع نرم افزار های مختلف است. با مدیریت قسمت خود اجرایی ها، نه تنها می توانید برنامه های خود اجرا در هنگام شروع ویندوز را فعال یا غیر فعال کنید بلکه همچنین می توانید اطلاعات مختلفی در مورد اجزای گوناگون برنامه مانند ناشر، مسیر اجرا، جایی که ذخیره شده است، وضعیت برنامه که در حال اجراست یا نه و همچنین توضیح مختصری در مورد آن را ببینید. در واقع با این برنامه می توانید بر استارت آپ ویندوزتان هم نظارت کنید. از دیگر قابلیت های این برنامه بهینه سازی رجیستری می باشد که سبب افزایش سرعت فعالیت های سیستم خواهد شد. از دیگر امکانات این برنامه امکان حذف تمامی ردپاها در مرورگرهاست که با این امکان می توانید فایل های موقتی اینترنت که شامل تصاویر دیده شده، ویدئوهای نمایش داده شده و تمام صفحات بازدید شده است را حذف کنید.

 

Revo%20Uninstaller%20Pro%203.1.2 نرم افزار پاکسازی حرفه ای ویندوز Revo Uninstaller Pro 3.1.2

 

RaHa بازدید : 208 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

شاید شما هم دچار این مشکل شده اید که بخواهید چندین پوشه را با هم مقایسه کنید و محتویات اضافی و تکراری آن را حذف نمایید. و از تکرای بودن فایلهای و فولدرهای خود اطلاع پیدا کنید. اگر شما بخواهید این کار را به صورت دستی انجام دهید شاید ماهها طول بکشد و شما نتوانید تمامی فایلها و فولدرهای خود را مقایسه نمایید. نرم افزار قدرتمند Beyond Compare Pro به شما کمک میکند که بتوانید با سرعت بسیار بالا فایلها و پوشه های شما را مقایسه نماید و تفاوتهای مورد نظر شما را اعمال نماید. همچنین این برنامه گزارشی کامل در مورد کارهای انجام شده در اختیار شما قرار می دهد تا شما بتوانید اطلاعات کامل داریوها،پوشه ها،فولدرها را با سرعت بسیار بالا و شگفت انگیز مقایسه کنید و اندازه فایلها،زمان تغییر بر روی فایلها،و همچنین مقایسه بایت به بایت اطلاعات را انجام دهید. برای استفاده کردن این نرم افزار شما محدودیتی ندارید و حتی میتوانید هر فایلی از قبیل فایل زیپ یا فایلهای FTP را بصورت کامل با یکدیگر مقایسه کنید. این نرم افزار قادر است که فایلهای متنی شما و همچنین فایلهای HTML شما را ویرایش نماید و همچنین با ادیتور کامل خود و رنگی کردن متون به مقایسه کامل آن بپردازید. شما با این نرم افزار کامل میتوانید به صورت حرفه بر روی فایلهای خود مدیریت کامل داشته باشید.

 

Beyond%20Compare%204.1.0 نرم افزار مقایسه فایل ها و پوشه ها Beyond Compare 4.1.0

 

RaHa بازدید : 83 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

BurnAware نرم افزاری بسیار مناسب و با امکانات کامل جهت رایت و سوزاندن انواع لوح های فشرده به صورت CD , DVD , Blu-ray می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند انواع فایل ها نظیر عکس،ویدیو،موزیک و فایل های سندی را روی لوح های فشرده به صورت انواع لوح های فشرده رایت نماید. پشتیبانی از رایت های دو طرفه و پاک کردن اطلاعات از روی دیسک های rewriteable و همچنین بازیابی اطلاعات از روی دیسک هایی که دچار آسیب شده اند از جمله امکانات ثانویه نرم افزار محسوب میگردد. امکانات اصلی نرم افزار که شامل رایت انواع های فشرده می گردد شامل : رایت نمودن لوح های فشرده CD و DVD به صورت Data که به صورت Bootable و ساده قابل انجام هستند. رایت نمودن لوح های فشرده Audio و Mp3 به صورت CD و DVD که با پشتیبانی از انواع فرمت های صوتی قابل انجام است. رایت انواع فایل های ایمیج (ISO) به صورت ساده یا Bootable و همچنین ایجاد فایل های iso از روی لوح های فشرده نیز دیگر توانایی نرم افزار می باشد. کپی همزمان لوح های فشرده dvd و cd و blu-ray ، استخراج و ریپ فایل های صوتی از روی لوح های فشرده audio به صورت mp3 ، قابلیت رایت فایل های ایمیج بیشتر از حجم دیسک به صورت اتوماتیک روی چندین دیسک مثلاً شما دی وی دی ۴.۷ گیگابایتی دارید ولی فایل ایمیج شما ۷ گیگ حجم دارد که در این صورت نرم افزار خودکار ۴.۷ گیگ از آن را روی دی وی دی شماره ۱ رایت می نماید و باقی مانده را از شما دی وی دی شماره ۲ میخواهد. کارکرد و محیط نرم افزار بسیار ساده طراحی شده و تمامی امکانات با چند کلیک قابل استفاده می باشد.

 

BurnAware%20Professional%20v8.1 نرم افزار رایت انواع لوح های فشرده BurnAware Professional 8.1

RaHa بازدید : 95 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

JAlbum برنامه ای قدرتمند برای ساخت انواع آلبوم های عکس از فایل های متنوع می باشد . عکس های شما علاوه بر فرمت های رایج ، می توانند از ویدئوها نیز باشند که فرمت های متنوعی توسط نرم افزار پشتیبانی می شود . کار کردن با نرم افزار بسیار آسان می باشد که به راحتی فایل های خود را با دراگ به داخل نرم افزار بکشید و کار ساخت آلبوم های حرفه ای را آغاز نمایید . جی آلبوم به صورت پیش فرض دارای ۷ پوسته ی متنوع برای ساخت آلبوم می باشد که تعداد بسیاری از اسکین های دیگر به راحتی قابل دانلود هستند . فیلترهای متعددی در برنامه همانند سفید و سیاه ، رنگی ، خاکستری و … در برنامه قرار دارند که می توانید برروی تصاویر خود اعمال نمایید . با استفاده از اکانت JAlbum خود ، آلبوم های ساخته شده خود را در وب آپلود نمایید و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

 

jAlbum%2012.7 نرم افزار ساخت آلبوم های حرفه ای از تصاویر jAlbum 12.7   لینوکس

RaHa بازدید : 88 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار Fission ابزاری است کارآمد برای ایجاد تغییرات سریع در فایل‌های صوتی شما بدون پیچیدگی‌های موجود در برنامه‌های تخصصی‌تر. این نرم افزار امکانات متعددی به‌شما می‌دهد، از جمله امکان بریدن و جابجا کردن قسمت‌های مختلف فایل‌های صوتی و تبدیل یک فایل بزرگ به فایل‌های کوچک‌تر. این نرم‌افزار برخلاف برخی نرم‌افزارهای دیگر کیفیت فایل صوتی شما را پس از انجام تغییرات، پایین نخواهد آورد. همچنین این نرم‌افزار قابلیت Convert یا تبدیل فایل‌های صوتی مختلف به‌یکدیگر را دارا است.

 

Fission%202.2.3 نرم افزار ویرایش حرفه ای فایل های صوتی Fission v2.2.3   مک

RaHa بازدید : 104 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

JAlbum برنامه ای قدرتمند برای ساخت انواع آلبوم های عکس از فایل های متنوع می باشد . عکس های شما علاوه بر فرمت های رایج ، می توانند از ویدئوها نیز باشند که فرمت های متنوعی توسط نرم افزار پشتیبانی می شود . کار کردن با نرم افزار بسیار آسان می باشد که به راحتی فایل های خود را با دراگ به داخل نرم افزار بکشید و کار ساخت آلبوم های حرفه ای را آغاز نمایید . جی آلبوم به صورت پیش فرض دارای ۷ پوسته ی متنوع برای ساخت آلبوم می باشد که تعداد بسیاری از اسکین های دیگر به راحتی قابل دانلود هستند . فیلترهای متعددی در برنامه همانند سفید و سیاه ، رنگی ، خاکستری و … در برنامه قرار دارند که می توانید برروی تصاویر خود اعمال نمایید . با استفاده از اکانت JAlbum خود ، آلبوم های ساخته شده خود را در وب آپلود نمایید و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

 

jAlbum%2012.7 نرم افزار ساخت آلبوم های حرفه ای از تصاویر jAlbum 12.7   مک

 

RaHa بازدید : 84 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

JAlbum برنامه ای قدرتمند برای ساخت انواع آلبوم های عکس از فایل های متنوع می باشد . عکس های شما علاوه بر فرمت های رایج ، می توانند از ویدئوها نیز باشند که فرمت های متنوعی توسط نرم افزار پشتیبانی می شود . کار کردن با نرم افزار بسیار آسان می باشد که به راحتی فایل های خود را با دراگ به داخل نرم افزار بکشید و کار ساخت آلبوم های حرفه ای را آغاز نمایید . جی آلبوم به صورت پیش فرض دارای ۷ پوسته ی متنوع برای ساخت آلبوم می باشد که تعداد بسیاری از اسکین های دیگر به راحتی قابل دانلود هستند . فیلترهای متعددی در برنامه همانند سفید و سیاه ، رنگی ، خاکستری و … در برنامه قرار دارند که می توانید برروی تصاویر خود اعمال نمایید . با استفاده از اکانت JAlbum خود ، آلبوم های ساخته شده خود را در وب آپلود نمایید و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

 

jAlbum%2012.7 نرم افزار ساخت آلبوم های حرفه ای از تصاویر jAlbum 12.7

RaHa بازدید : 59 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

CCleaner نرم افزاری عالی و در عین حال رایگان است برای پاکسازی ویندوز و رجیستری ویندوز که باتوجه به امکانات میتواند انتخابی بسیار عالی محسوب شود. این نرم افزار در ابتدای راه رایگان و بسیار ساده است و شاید سختترین فرایند در این نرم افزار انتخاب گزینه ها باشد! در مرحله اول توسط این نرم افزار میتوانید سطل اشغال ویندوز ، اسناد مرور شده اخیر Recent Documents ، فایل های اضافی که از ویندوز پدید آمده اند و فایل های log ویندوز را حذف کنید. این فایل ها شاید مهم به نظر نرسند ولی به دلایلی ، انجام پروسه های ویندوز را دچار اخلال و در نتیجه سرعت آن را کاهش میدهند. Registry Cleaner را نیز در این نرم افزار تعبیه شده است تا بتواند با حذف ورودی های نامعتبر و قدیمی رجیستری ویندوز ، سرعت رجیستری و در نهایت ویندوز را افزایش بخشد ، البته این پاکسازی در میتواند خطاهای ناشی از رجیستری را نیز کاهش بخشد. همچنین این نرم افزار دارای بخشی است که کاربر میتواند به راحتی نرم افزارهای نصب شده روی ویندوز را پاک کند. همچنین بخشی نیز برای مدیریت استارت آپ و در نتیجه افزایش سرعت بارگزاری و خاموش شدن ویندوز تعبیه شده است.

 

CCleaner%205.06.5219 نرم افزار پاک سازی ویندوز CCleaner 5.06.5219

RaHa بازدید : 127 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

Disk Sorter نرم افزار طراحی شده برای آنالیز دیسک است که به شما این امکان را می دهد که فضای دیسک ها، اشتراکات شبکه ای و دستگاه های ذخیره کننده ی NAS را آنالیز کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا فایل های مختلف را بر اساس فرمت، موضوع و … دسته بندی نمایید. در واقع این نرم افزار با دسته بندی و موضوع بندی کردن فایل های مختلف شما بر اساس گزینه های گوناگون همانند ( دسته بندی کردن بر اساس موضوعات، فرمت، و … ) به شما کمک می کند تا آن ها را آسان تر پیدا کنید. این نرم افزار این قابلیت را در اختیار دارد که یک یا چند آیتم را آنالیز کند، گزارشات میزان مصرف منبع ذخیره را دریافت کند و امور مختلفی در زمینه ی مدیریت فایل مانند کپی، حذف یا جابجایی را به انجام برساند. امکانات این برنامه قابلیت انجام عملیات های مدیرتی فایل ، توانایی ساخت نمایه تا سقف ۱۰ کاربر ، قابلیت دریافت گزارش از میزان مصرف دیسک و … است .

 

Disk%20Sorter%207.4.18 نرم افزار دسته بندی اطلاعات هارد Disk Sorter 7.4.18

 

RaHa بازدید : 160 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

Telegram ابزاری ارتباطی است که با کمک آن می‌توانید با دوستان خود ارتباط داشته باشید. ارتباط متنی، ارسال پیام‌های صوتی، ارسال عکس و فیلم و اسناد از جمله امکانات این برنامه هستند. این برنامه امکان جالب دیگری نیز دارد که به‌شما اجازه می‌دهد پیام‌هایی که ارسال کرده‌اید را پس از مدت مشخصی از بین ببرید! Telegram دارای سرورهایی بسیار امن و قدرتمند است. لطفاً توجه داشته باشید برای ارتباط با دوستانتان با کمک این برنامه باید هر دو طرف این برنامه را بر روی موبایل خود نصب کرده باشند.

 

Telegram%200.8.17 نرم افزار پیام رسان تلگرام Telegram 0.8.17

RaHa بازدید : 440 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

برای کار با شبکه و مدیریت آن حتما نیازمند یک ابزار مفید هستید که این برنامه ابزارهای مختلفی را در اختیار شما قرار میدهد که میتوانید شبکه‌ های محلی و خانگی خود را مدیریت کنید و در صورت وجود مشکل آن را به شما گزارش میدهد و به سادگی عیب یابی می‌کند. Spiceworks IT Desktop نرم افزاری برای عیب یابی و مدیریت شبکه‌های LAN است. نرم فزاری ترکیبی برای Network Inventory و Help Desk می باشد که استفاده می شود در tftp سرور و monitoring و active directory که برای خطا یابی یا همان troubleshooting استفاده می شود . قابلیت های این نرم افزار امکان ایجاد گزارش شخصی ، امکان مقایسه دو سیستم برای تشخیص تنظیمات ، شناسایی سرور در حال تمام شدن حجم و … است .

 

Spiceworks%20IT%20Desktop%207.4.00064 نرم افزار مدیریت شبکه محلی Spiceworks IT Desktop 7.4.00064

RaHa بازدید : 98 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

داشتن SlySoft AnyDVD HD برای طرفداران پروپاقرص فیلم که از کامپیوتر شخصی خود برای دیدن فیلم استفاده می‌کنند یک نیاز ضروری محسوب می‌شود. جنبه جالب دیگری که SlySoft AnyDVD HD دارد magic file replacement است. با اسکریپت‌های ساده XML می‌توان تقریباً از تمام دیسک‌های فیلم تجاری کپی اصل تهیه کرد. این اسکریپت‌ها در دیسک کپی جایگزین فایل‌های روی دیسک می‌شوند. به این ترتیب می‌توانید دیسک کپی را به خواست خود سفارشی کنید بدون این‌که نیازی به ایجاد کپی روی هارد دیسک باشد! یک UDF 2.5 file ripper همراه AnyDVD HD است که به این ترتیب نیازی به نصب UDF 2.5 filesystem جداگانه روی ویندوز XP نخواهید داشت.

 

SlySoft%20AnyDVD%20HD%207.6.0.3 نرم افزار شکستن قفل دیسک ها SlySoft AnyDVD HD v7.6.0.3

RaHa بازدید : 105 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

Syncovery یک نرم افزار با کاربرد آسان و قابل اعتماد در زمینه تهیه نسخه پشتیبان از فایل ها و هماهنگ سازی آن ها می باشد. این نرم افزار ایمیل ها، عکس های خانوادگی، نام کابران، آهنگ ها، اسناد مالی و دیگر فایل های مهم موجود در دسکتاپ، لپتاپ ها، سرور های مختلف، درایو های اکسترنال، ویندوز موبایل و … را آنالیز کرده و پس از هماهنگ سازی آن ها، از آن ها یک نسخه پشتیبان مطمئن تهیه می کند. این نرم افزار با داشتن یک محیط کار گرافیکی و دلنشین، این امکان را به شما میدهد تا به هیچ وجه فایل های مهم خود را از دست ندهید. از ویژگی های این نرم افزار پشتیبانی Unicode ، کپی کردن فایل ها ، توانایی ایجاد چندین نسخه بک آپ و … میباشد .

 

Syncovery%207.17 نرم افزار هماهنگ سازی فایل ها Syncovery 7.17

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 440
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 82
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 2,597
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,851
  • بازدید ماه : 3,851
  • بازدید سال : 72,952
  • بازدید کلی : 389,727
  • کدهای اختصاصی