loading...
دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
RaHa بازدید : 96 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

بازی Tuk Ruk یک بازی در سبک اکشن و ماجراجویی می باشد که توسط کمپانی Joint Custody توسعه و توسط Flying Interactive انتشار پیدا کرده است. این بازی دارای فضای ۲بعدی می باشد که اکشن و معمایی بوده و شما می توانید ۴شخصیت مختلف را برای بازی کردن انتخاب کنید. از مهارت های منحصر به فرد هر یک از این ۴شخصیت استفاده کنید، حیوانات نادانی با اسم ZOOKS را راهنمایی کنید تا در امان باشند و در جنگل به گشت و گذار بپردازید.

Tuk Ruk PC-HI2U

 

Tuk Ruk pc cover دانلود بازی Tuk Ruk برای PC

RaHa بازدید : 183 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

دومین دی ال سی بازی محبوب Men of War: Assault Squad 2 با نام Airbone در تاریخ ۵ ژوئن سال ۲۰۱۵ عرضه شد. نسخه ی دوم بازی استراتژی مردان جنگ ۲ هم مانند نسخه ی اول تمرکز ویژه ای بر بخش Multi Player و Co-op خواهد داشت. ضمن این که یک روند داستانی جذاب برای بخش تک نفره وعده داده شده است. Men of War: Assault Squad 2 یک ادامه برای نسخه ی ۲۰۱۱ آن تلقی می شود, سیستم گرافیکی بازی بسیار پیشرفته شده و علاوه بر استفاده از موتور گرافیکی جدید بازی، پشتیبانی از چند هسته ای پیشرفته با shader technology بخوبی در بازی گردآوری شده است. در بخش مالتی پلیر این بازی با رابط کاربری جدیدی روبرو میشوید و همچنین قابلیت های شبکه ای در این بازی در دسترس هستند. شما در قلب جنگ جهانی دوم هستید و با اداره پنج کشور آلمان ، آمریکا ، روسیه ، گروه متحدین و  ژاپن می توانید عملیات خود را انجام دهید… یک استراتژیک با گرافیک بالا و گیم پلی بسیار بسیار زیبا.

Men of War Assault Squad 2 Airborne PC-RELOADED

 

Men of War Assault Squad 2 Iron Fist pc cover دانلود بازی Men of War Assault Squad 2 Airborne برای PC

 

RaHa بازدید : 319 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

هنوز داستان بازی به طور کامل مشخص نیست، اما در یکی از مصاحبه ها وقتی از اد بون سوال شد، که داستان باز ارتباطی به نسخه قبل دارد، یا خیر ؟ او جواب داد هم ارتباط دارد و هم بی ارتباط است، خیلی سخت است، که بتوانم توضیح دهد. همان طور که از بازی قبل به یاد داریم، بسیاری از شخصیت های می میرند و ممکن است، خیلی شان دوباره به بازی برگردند. مثلا ساب زیرو که تبدیل به یک روبات شده بود، بار دیگر در شکل انسانی بازگشته است و این گونه موارد، از بازی های مبارزه ای دور از انتظار نیست. در کل گیمران توقع داستان خیلی واقع گرایانه از بازی های مبارزه ای ندارند و فقط می خواهند، که مبارزات برایشان در یک دنباله به صورت خوب و منطقی قرار بگیرد. به نقل از بون شخصیت های سابق این سری بازی که ید طولایی در این بازی دارند، بار دیگر باز خواهند، گشت و برخی شخصیت های جدید هم به بازی اضافه خواهند شد. این شخصیت های جدید هم ذات پلید و شیطانی دارند و هم ذات خوب و صلح جو. چند شخصیت هم مانند اسکورپیون در هیچ کدام از دسته های بالا قرار نمی گیرند و به اصطلاح خنثی هستند.

Mortal Kombat X PC-Proper.RELOADED

|آپدیت Update.v20150602-RELOADED بازی به پست اضافه شد|

 

Mortal Kombat X pc cover small دانلود بازی Mortal Kombat X برای PC

 

RaHa بازدید : 635 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

سرانجام مجموعه پک کامل دی ال سی های بازی محبوب WWE 2k15 برای کامپیوتر عرضه شد. در این پکیج بسیاری از شخصیت ها و افزونه ها قرار داده شده، آپدیت هایی در زمینه بهینه سازی موتور گرافیکی بازی صورت گرفته است و قابلیت اجرای این بازی در سیستم هایی که مشخصات کامپیوتری پایین نیز دارند مهیا شده است. برای مشاهده ی لیست کامل امکانات این مجموعه عظیم دی ال سی که برای این بازی عرضه شده است، می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

WWE 2015 DLC Pack Addon PC-RELOADED

 

WWE 2K15 pc cover small دانلود پک تمامی DLCها WWE 2015 DLC Pack Addon برای PC

RaHa بازدید : 389 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

Hatred، بازی خشن و جنجال سازی که به عنوان دومین بازی تاریخ با درجه سنی فقط بزرگسال معرفی شده است. « از همه‌ی انسان‌ها متنفرم». کل داستان و محوریت اصلی بازی بر پایه‌ی این جمله است. شما در نقش شخصیتی سرخورده و طرد شده از جامعه قرار می‌گیرید که حالا باید انتقام خود را از همه‌ی دنیا بگیرید و همه‌ی مردم از هر قشر و هر شخصی را با گلوله‌ی تفنگ خود آشنا کنید. Hatred به خاطر خشونت بی حد و اندازه‌ای که دارد، جنجال‌های زیادی آفرید و به عنوان دومین بازی تاریخ که درجه‌ی سنی AO یا فقط بزرگسال را دریافت می‌کند، انتخاب شد. سابقا بازی Manhunt شرکت راک‌استار این درجه سنی را دریافت کرده بود و حتی این شرکت بازی خود را با مقداری سانسور به درجه‌ی M ( جوانان) بر روی کنسول ها منتشر کرد. اما سازندگان بازی Hatred به هیچ وجه حاضر به سانسور بازی خود نشده‌اند و قرار است فقط برای پلتفرم رایانه‌های شخصی عرضه کنند. بازی‌هایی با درجه سنی فقط بزرگسال بر روی کنسول‌ها منتشر نمی‌شوند. Hatred با استفاده از موتور گرافیکی آنریل ۴ در حال ساخت است و از گرافیک و فیزیک بسیار عالی برخوردار است. دوربین بازی حالت ایزومتریک دارد و در حالت اجرای حرکات تمام کننده، دوربین به شخصیت نزدیک می‌شود و نمایی سینمایی و جذابی را ایجاد می‌کند.

Hatred PC-RELOADED

 

Hatred pc cover دانلود بازی Hatred برای PC

 

RaHa بازدید : 199 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

Bladestorm: Nightmare بازیکنان را در نقش یک سرباز مزدور قرار می دهد که در ماموریت های بازی برای انگلستان یا فرانسه مبارزه می کند ، همچنین رویدادها و جنگ های بازی الهام گرفته از واقعیت است. علاوه بر کمپین (مرحله ی داستانی) تاریخی Bladestorm ، یک حالت مستقل (Nightmare) دارای یک سناریوی جدید در بازی وجود دارد که در آن گروهی از موجودات خیالی توسط شخصیت (Joan of Arc) شیطانی به وجود می آیند که بازیکنان باید ارتش اژدها ، غول و شیاطین را شکست داده و Joan of Arc را به خود سابقش (غیر شیطانی اش) بازگردانند. در این بازی برخلاف نسخه قبلی ان تغییرات زیادی ایجاد شده یکی از مهمترین این تغییرات انتخاب چند کاراکتر است.همین امر باعث میشود که به تنهایی برای مقابله با دشمنان خود راهی نشوید و همیشه نیروی کمکی همراه خود داشته باشید تا از شکست بگریزید و با پیروز شوید.یک نکته خیلی مهم در بازی این است که به وسیله ی هر کاراکتر میتوانید سلاح های جدید بدست بیاورید ولی اگر در مبارزه ای شکست بخورید تمام چیزهای گروهی شما از بین میرود.این بازی چند بخش دارد که یکی از مهمترین های ان بخش Nightmare  که در ان شما باید به جنگ با اهریمن ها و اژدها بروید و انها را نابود کنید.

BLADESTORM Nightmare PC-CODEX

 

BLADESTORM Nightmare pc cover small دانلود بازی BLADESTORM Nightmare برای PC

 

RaHa بازدید : 77 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

Flame Over یک بازی در سبک اکشن و ایندی می باشد که توسط کمپانی Laughing Jackal LTD توسعه پیدا کرده و توسط Ghostlight LTD به انتشار رسیده است. شما در این بازی نقش آتش نشانی را خواهید داشت که باید به سرعت عمل کرده و از حریق در مکان های مختلف بازی جلوگیری کند. این بازی دارای ۴ منطقه مختلف برای بازی، سطوح دشواری تصادفی و مشکلات عدیده ی بسیاری در هر بار بازی کردن را دارا خواهد بود. با قدم های سریع خود و تصمیم گیری درست در جهت روش صحیح خاموش سازی آتش، در بازی به موفقیت خواهید رسید.

Flame Over PC-HI2U

 

Flame Over pc cover small دانلود بازی Flame Over برای PC

RaHa بازدید : 330 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

وقتی که وارد بازی تاج و تخت شدی، تو می بری یا می میری، میانه ای وجود ندارد. این جمله ی سرسی (Cersei) یکی از شخصیت های داستان های جورج مارتین و نغمه ی آتش و یخ است. اگر طرفدار مجموعه سریال های این مجموعه باشید، معنی جمله ی بالا را درک می کنید. ولی چه می شود، اگر بازی های سریالی Game of Thrones را بازی کنید؟ حس کردن یک بازی تاج و تخت، شاید چالش اصلی سازندگان بود و احتمالا برای همین هم از طرز روایت و انتخاب داستان ها و شخصیت ها، درست مانند سریال ها (که امتحان خود را پس داده) استفاده شد. داستان بازی ماجراهای چند شخصیت مختلف، بسیار دور از هم و البته مرتبط به هم را نشان می دهد و مانند چیزی که توقع داشتیم، قرار است قسمت به قسمت، با تمام شخصیت ها جلو برویم. در این میان، بر اثر اتفاقات بعضی از شخصیت ها کم می شوند و یا شخصیت های جدیدی به داستان اضافه می شوند. شباهت این چنینی داستان، مانند این است که انگار، این بازی از روی سریال های تلویزیونی ساخته شده و نه از خود کتاب، با این تفاوت که این بار، اتفاق های مهم را شما رقم می زنید و این قدرت شماست که بر داستان تاثیر می گذارد.

Game of Thrones Episode 4 PC-CODEX

|قسمت چهارم به صورت جداگانه Episode.4.Only-SC به پست اضافه شد|

 

Game of Thrones Episode 4 pc cover small دانلود بازی Game of Thrones Episode 4 برای PC

RaHa بازدید : 159 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

جنگ داخلی در سرزمین بورگویا (Borgovia) پایان یافته اما آینده همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و درست همانند گذشته، تاریک و شوم به نظر می رسد. شهر عجیب علم و تکنولوژی به موجب آزمایش های غریبی که با آنها عجین شده، در نابودی غم انگیزی به سر می برد و گوشه و کنار ویران شده اش به میدانی برای ستیز فرقه های شرور با یکدیگر تبدیل شده است. جنگ هایی که تنها برای کسب قدرت آغاز شده اند و جز بی خردی دلیل دیگری ندارند. گویی سرزمین بورگویا رو به پایانی آشفته گام بر می دارد و به روزهای آخر خود نزدیک می شود. پیشگویی ها نیز کاملاً همگام با این رویدادها حرکت می کنند و خبر از پایانی تاریک می دهند، امری که شاید وقوعش چندان هم غیرمحتمل نباشد. امواجی از بلاهای طبیعی این سرزمین خسته را در بر گرفته و پس لرزه های شومش با مخلوقی اسرار آمیز پیوند دارد. شیطانی شرور که از هم پیمانان سابق نیروهای تاریکی است و می رود تا تمام بورگویا را همچون اژدهایی گرسنه در خود ببلعد. تمام این آشفتگی ها نشان از یک اتفاق دارند: بازگشت ون هلسینگ. آری … او به عنوان یگانه ناجی بورگویا باز هم باید ساز و برگش را روی دوش خود بگذارد و بار دیگر برای نجات شهر و دیارش پیشقدم شود. اما این بار اوضاع کمی متفاوت است. او اکنون برای از بین بردن خطرناک ترین هیولایی که ساکنین بورگویا در تمام طول تاریخ خود با آن مواجه بوده اند پا به مهلکه می گذارد و این بار موضوع فقط نجات شهر نیست. این بار رویارویی پایانی ون هلسینگ، بیش از هر زمان دیگری جنبه های شخصی دارد و او برای رسیدن به هدفش حاضر به انجام هرکاری است. حتی اگر این کار، او را با تاریک ترین اسرار نهفته در لایه های زیرین شکل گیری بورگویای نوین روبرو سازد. حقیقتی که شاید تلخ باشد و شاید ترسناک. در هر صورت این پایان دنیاست و آخرین رویارویی خونین ون هلسینگ با دشمنانش.

The Incredible Adventures of Van Helsing III PC-CODEX

 

 

RaHa بازدید : 134 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

این بازی یک رالی همراه با درگیری است، در طول مراحل بازی می توانید تمام رقیبان را با سلاح هایی که بر روی ماشین شما نصب گردیده، نابود سازید. بازی Carmageddon: Reincarnation هیچ قانونی ندارد و در طول مسابقه تنها می بایست از سد رقیبان گذشت. در این بازی ماشین ها قابلیت مجهز شدن به انواع سلاح ها مانند مته های سوراخ کننده، تیغه های برنده و انواع سلاح گرم را دارا می‌باشند. بازی Carmageddon یک ماشین جنگی همراه با صحنه های اکشن است، که طرفداران مخصوص خود را دارد.

Carmageddon Reincarnation PC-CODEX

|کرک فیکس بازی Crackfix-CODEX به پست اضافه شد|

 

Carmageddon Reincarnation pc cover small دانلود بازی Carmageddon Reincarnation برای PC

RaHa بازدید : 1006 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

Witcher ها افرادی هستند که از سنین پایین تحت آموزش های سختی قرار می گیرند و به واسطه ی همین آموزش ها می توانند موجودات خطرناک را از بین ببرند و زنده بمانند.  تغییراتی که روی آن ها انجام می گیرد که شامل آماده سازی گیاهان دارویی و معجون های سحر و جادو می باشد سبب به وجود آمدن رفلکس های فوق انسانی در آن ها می شود و به آن های توانایی های ویژه ای مانند دید بهتر در شب و تاریکی را می دهد و سبب می گردد تا آن ها کاملا از عواطف انسانی دور باشند که هر چند درباره ی Geralt Rivia این موضوع چندان صدق نمی کند. Geralt نیز یکی از Witcher ها یا به عبارت دیگر بهترین آن ها می باشد که به سبب یکی از آزمایشات جدیدی که در کودکی روی او انجام شده است و او از معدود کسانی بوده است که از آن جان سالم به در برده، سبب شده تا رنگ دانه های بدن وی از بین بروند و او کاملا به رنگ سفید درآید به همین دلیل به او گرگ سفید نیز گفته می شود. بر خلاف نسخه های پیشین که داستان حول یک ماموریت مشخص و البته محدود می چرخید در Wild Hunt شاهد یک داستان بسیار گسترده با پیچش های داستانی متعدد خواهید بود که یک حماسه ی جدید را رقم خواهد زد. داستان بازی مدتی بعد از نسخه ی دوم ( حدود ۶ ماه ) اتفاق می افتد و در آن Geralt کمی پیر تر شده است اما همچنان همان چالاکی سابق را دارد و اینبار حتی می تواند از درختان نیز بالا برود.

The Witcher 3 Wild Hunt PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۱۸.۵ گیگابایت به پست اضافه شد|

 

The Witcher 3 Wild Hunt pc cover small دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt برای PC

RaHa بازدید : 2474 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (2)

Witcher ها افرادی هستند که از سنین پایین تحت آموزش های سختی قرار می گیرند و به واسطه ی همین آموزش ها می توانند موجودات خطرناک را از بین ببرند و زنده بمانند.  تغییراتی که روی آن ها انجام می گیرد که شامل آماده سازی گیاهان دارویی و معجون های سحر و جادو می باشد سبب به وجود آمدن رفلکس های فوق انسانی در آن ها می شود و به آن های توانایی های ویژه ای مانند دید بهتر در شب و تاریکی را می دهد و سبب می گردد تا آن ها کاملا از عواطف انسانی دور باشند که هر چند درباره ی Geralt Rivia این موضوع چندان صدق نمی کند. Geralt نیز یکی از Witcher ها یا به عبارت دیگر بهترین آن ها می باشد که به سبب یکی از آزمایشات جدیدی که در کودکی روی او انجام شده است و او از معدود کسانی بوده است که از آن جان سالم به در برده، سبب شده تا رنگ دانه های بدن وی از بین بروند و او کاملا به رنگ سفید درآید به همین دلیل به او گرگ سفید نیز گفته می شود. بر خلاف نسخه های پیشین که داستان حول یک ماموریت مشخص و البته محدود می چرخید در Wild Hunt شاهد یک داستان بسیار گسترده با پیچش های داستانی متعدد خواهید بود که یک حماسه ی جدید را رقم خواهد زد. داستان بازی مدتی بعد از نسخه ی دوم ( حدود ۶ ماه ) اتفاق می افتد و در آن Geralt کمی پیر تر شده است اما همچنان همان چالاکی سابق را دارد و اینبار حتی می تواند از درختان نیز بالا برود.

The Witcher 3 Wild Hunt PC-FLT

 

The Witcher 3 Wild Hunt pc cover small دانلود بازی The Witcher 3 Wild Hunt برای PC

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 440
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 61
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 2,575
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,829
  • بازدید ماه : 3,829
  • بازدید سال : 72,930
  • بازدید کلی : 389,705
  • کدهای اختصاصی