loading...
دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
RaHa بازدید : 379 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

Fairy Farm بازی زیبا در سبک استراتژی از برای اندروید میباشد . در این بازی مسئولیت نگه داری یک مزرعه به شما سپرده شده است و باید سعی کنید تا بتوانید محصولات مرغوبی پرورش دهید و به بازار عرضه کنید تا بتوانید امتیاز بگیرید و با این امتیازات مزرعه خود را مجهز کنید . همچنین امکان پرورش حیوانات در این بلزی محیا میباشد . این بازی شباهت زیادی به بازی Hay Day دارد با این تفاوت که نیاز به اینترنت ندارید و میتوانید بازی به صورت آفلاین انجام دهید و ساعت ها خود را سرگرم سازید . این بازی محصول استدیو Game Garden است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Fairy Farm v2.6.9 بازی مزرعه داری Fairy Farm v2.6.9 مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 374 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

این بازی که از گرافیک بالایی برخوردار است روایت جدید فیلم‌ساز از مرد عنکبوتی را در قالب مراحل و ماموریت‌های مختلف برای شما بازگو می‌کند. شما به‌عنوان مرد عنکبوتی در شهر آزادانه حرکت کرده و با حرکت در بین آسمان‌خراش‌های شهر نیویورک به انجام ماموریت‌های خود می‌پردازید. در این حین ماموریت‌هایی کاملاً تصادفی هم وجود دارند که می‌توانید همانطور که در شهر حرکت می‌کنید انجامشان دهید. بازی از گرافیک بالایی برخوردار است و نبردها و مبارزات با دشمنان هم کیفیت خوبی دارند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Spider Man Unlimited v1.6.0f بازی مرد عنکبوتی Spider Man Unlimited v1.6.0f مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 506 شنبه 30 خرداد 1394 نظرات (0)

Modern Command یک بازی زیبا در سبک استراتژیک برای اندروید میباشد . در این بازی دنیا به دست تروریست هاست و همه جا را گرفته اند ، وظیفه شما هم اینست که باید با نهایت تلاش به مبارزه با این افراد بروید البته باید استراتژی داشته باشید و با همین استراتژی افراد و نیروهایتان را آموزش دهید و به مصاف دشمن بفرستید . همچنین بازی Modern Command دارای گرافیک بالای HD و سه بعدی است و در محیط های گوناگون مانند اسیا ، افریقا و … صورت میپذیرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Modern Command v1.8.0 بازی فرماندهی Modern Command v1.8.0 مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 1367 پنجشنبه 28 خرداد 1394 نظرات (0)

نسخه هک شده کلش اف کلنز

کاملا رایگان و تست شده


با قابلیت سیو شدن ، اتک انلاین و ویزیت کردن

جدیدترین نسخه 7.65

 بدون نیاز به روت

 

 

باز هم سوپرایزی دیگر از سایت اندرویدبان .این بار برای شما کاربران عزیز جدیدترین نسخه هک شده کلش اف کلنز به صورت کاملا رایگان را اماده کرده ایم.در این نسخه همه چیز بصورت نامحدود بوده یعنی شما دارای جم و اکسیر و.... بینهایت هستید و میتوانید از ان در بازیاستفاده کنید.همچنین نگران سیو شدن بازی نباشید.در این نسخه بازی به بدون مشکل سیو میشود و از قابلیت هایی که در این نسخه به ان اضافه شده میتوان به زدن اتک انلاین و ویزیت کردن اشاره کرد.

نکته:اگر نسخه اصلی کلش اف کلنز را هم دارید احتیاجی نیست انرا پاک کنید.شما میتوانید دو تا کلش همزمان به روی گوشی خود داشته باشید. یکی هک شده و دیگری هک نشده و از بازی لذت ببرید.

 

دانلود رایگان نسخه هک شده کلش اف کلنز clash of clans hack 7.1.1

 

جهت اطلاع: این همان نسخه ای است که در سایت های دیگر با قیمت های 5 هزار و 10 هزار به فروش میرسد اما ما این نسخه را برای شما کاربران عزیز به صورت کاملا رایگان قرار داده ایم.پس با نظراتتون مارا هم خوشحال کنید.

 

دانلود رایگان نسخه هک شده کلش اف کلنز clash of clans hack 7.1.1

 

برای دانلود و توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

 

دانلود رایگان نسخه هک شده کلش اف کلنز clash of clans hack 7.1.1

 

نکته مهم:با توجه به این که سرور این بازی از سرور اصلی جداست بنابراین خیلی پایدار نیستند و زمانی که سرور هاشون افلاین و یا شلوغ باشه وارد بازی نمیشه و ارور کانکشن میده.پس اگه دید لود نشد در زمان های دیگه دیگه وارد بشید تا سرور انلاین و یا خلوت بشه.

 

 اموزش سیو کردن مپ:کسانی که مپ براشون سیو نمیشه بعد از انجام تغییرات در بازی یا اپگرید و سایل و....

یه گزینه به شکل دست سمت راست تصویر هست بزنند.بعد گزینه edit layout را برنند و بعد هم save .

 

RaHa بازدید : 302 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود بازی Flick Shoot US: Multiplayer برای اندروید

دانلود مستقیم و رایگان از سرورهای قدرتمند صابرفان

Flick-Shoot

Flick Shoot US: Multiplayer یک بازی فوتبال سه‌بعدی است که در آن در مسابقات نفر به نفر پنالتی می‌زنید. می‌توانید از میان تیم‌های محلی امریکایی انتخاب کنید و در حالت تک‌نفره و دونفره به رقابت بپردازید.

ویژگی‌ها:

دارای ۶ حالت بازی تک‌نفره و حالت‌های بازی آنلاین رقابتی

صدها شخصیت با قابلیت سفارشی‌سازی لباس، توپ و کفش

گرافیک سه‌بعدی، فیزیک و کنترل ضربه بهبود یافته

RaHa بازدید : 531 شنبه 23 خرداد 1394 نظرات (0)

Clash of Clans v7.65.5 – آپـدیـت جدید کـلـش آف کـلـنـز همزمان با انتشار در گوگل پلی !
آپـدیـت امـروز ۱۸ اردیـبـهـشـت ۱۳۹۴ برای اولـیـن بار در سـطـح وب
نسخه ۷.۶۵.۵ برای رفع باگ مشکل دوستان در ورود به بازی !

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* دریافت جم به ازای پیش بردن مراحل و یا حمله ها و کارهای عالی

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید دریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید…

توجه داشته باشید که :

۱ – فارسروید در اسرع وقت جدیدترین نسخه های این بازی را منتشر می کند پس برای دانلود نسخه ی جدید فارسروید رو فراموش نکنید!

۲ – در بخش کامنت این پست، نظراتی در مورد فروش حساب (اکانت) این بازی توسط بازدیدکننده ها ثبت شده است که فارسروید در قبال آن ها هیچ مسئولیتی ندارد، لطفا در هنگام خرید دقت داشته باشید.

 تغییرات نسخه ی v7.65.5:

* عقب راندن دشمنان پروازی با The Air Sweeper

* امکان نشانه گذاری ۳۰ قبیله برای دسترسی آسان

* افزایش منابع سینگل مپ

* امکان تغییر نام دهکده تنها برای یک بار

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

 

دانلود Clash of Clans - بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

RaHa بازدید : 295 پنجشنبه 21 خرداد 1394 نظرات (0)

Wrestling Revolution 3D بازی زیبایی در سبک سه بعدی می باشد که با ارائه محیطی زیبا و ساده مسابقات زیبای کشتی را شبیه سازی کرده است. این بازی شما به مسابقات حرفه ای کرده و با ارائه مراحل مختلف مسابقاتی و همچنین مسابقات خون آلود هیجان بزرگی را القا خواهد کرد. امکان انتخاب شخصیت های معروف و همچنین قابلیت ذخیره بازی از ویژگی های این بازی می باشد. هم اکنون می توانید بازی مهیج Wrestling Revolution 3D را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Wrestling Revolution 3D Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی انقلاب کشتی Wrestling Revolution 3D v1.750 برای اندروید

RaHa بازدید : 104 پنجشنبه 21 خرداد 1394 نظرات (0)

EXILES بازی مهجی در سبک تخیلی و نقش بازی می باشد با گرافیک عالی و سه بعدی عرضه شده است. شما باید در این بازی از سیاره ای که در انزوا گیر افتاده است مراقبت کرده و آن را از ویرانی بیشتر نجات دهید. با پیشروی های بیشتر ماجراهای مهیج دیگری برایتان اتفاق خواهد افتاد که می توان به ماموریت های مختلفی در زرادخانه های سلاحی و همچنین مقابله با دشمنان بیرونی اشاره کرد. هم اکنون می توانید بازی مهیج EXILES را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

EXILES Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی زیبای تبعیدیان EXILES v2.51 برای اندروید

RaHa بازدید : 98 پنجشنبه 21 خرداد 1394 نظرات (0)

Truck Trials 2 یک بازی جدید در سبک شبیه سازی شده کامیون رانی می باشد که با ارائه محیطی زیبا و کاربر پسند امکان شروع رقابت با دوستان و همراهان را فراهم می آورد. شما در این بازی می توانید با هزاران بازیخور در سراسر جهان به صورت آنلاین بازی کنید و در سریع ترین رقابت های کامیون سواری شرکت کنید. بازی در بخش مرحله ای دارای بیش از ۵۰ سطح مختلف می باشد که می توانید با انتخاب از بین ۷ کامیون منحصربفرد وارد این مسابقات شوید. هم اکنون می توانید بازی مهیج Truck Trials 2 را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Truck Trials 2 Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی زیبای مسابقات کامیون رانی Truck Trials 2 Farm House 4×4 v1.0.1 برای اندروید

RaHa بازدید : 121 پنجشنبه 21 خرداد 1394 نظرات (0)

CSR Classics بازی زیبایی در اتومبیل رانی می باشد که همواره با ارائه یک سبک نوین در مسابقات اتومبیل رانی از بهترین بازی ساز های این رده برای سیستم عامل اندروید محسوب می شود. شما در این بازی می بایستی با انتخال اتومبیل خود از بین صدها ماشین کلاسیک و مدرن نظیر BMV  وهمچنین GT500 به دنبای رقابت بازی وارد شوید. وجود غول های ماشین دنیا نظیر موستانک و کامارو و همچنین بنز اس ال ۳۰۰ از بهترین ویژگی های بازی می باشد. هم اکنون می توانید بازی مهیج CSR Classics را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

CSR Classics Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی زیبای اتومبیل رانی CSR Classics v1.8.0 برای اندروید

RaHa بازدید : 348 پنجشنبه 21 خرداد 1394 نظرات (0)

Dubai Racing بازی هیجان انگیز و فوق العاده در سبک مسابقات سریع و خشن می باشد که به تازگی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است. شما در این بازی سطح بسیار جدید از مسابقات را تجربه خواهید نمود که در نوع خود منحصربفرد می باشد. امکان انجام حرکات مارپیچ و همچنین کورس گذاشتن های خیابانی از ویژگی های جالب این بازی می باشد. با ارتقا خودرو خود آن را به بهترین عملکرد خود رسانده و درصد برد خود را در مسابقات افزایش دهید. هم اکنون می توانید بازی مهیج Dubai Racing را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Dubai Racing Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مهیج مسابقات دبی Dubai Racing v1.7 برای اندروید

RaHa بازدید : 227 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

بازی Subway Surfers یکی از بازی‌های محبوب و اعتیادآور موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی شما در حال فرار از دست نگهبان خط راه‌آهن هستید و باید تا جایی که می‌توانید به‌فرار خود ادامه دهید، در مسیر فرارتان باید از بین قطارهایی که به‌طرف شما می‌آیند عبور کنید. همچنین هرچه بیشتر بازی کنید سکه‌هایی دریافت می‌کنید که می‌توانید با خرج کردن آن‌ها قابلیت‌های خود را افزایش دهید. در نسخه‌ی جدید بازی، فضای بازی به پاریس تغییر پیدا کرده است. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Subway%20Surfers بازی سرگرم‌ کننده Subway Surfers v1.40.0 مخصوص اندروید

 

RaHa بازدید : 81 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

Ottomania یک بازی جدید در زمینه فرماندهی برای iOS میباشد . این بازی همانند اسمش که عثمانی است در زمان زیستن این قوم رخ میدهد و شما باید این قوم را در زمان مناسب و با قرار دادن نیروی سواره ، کماندار و … در جای مناسب دشمنان را نابود سازید . همچنین این بازی شباهت بسیاری به بازی Plants vs. Zombies دارد . از دیگر ویژگی های این بازی میتوان به گرافیک فوق العاده ، وجود شخصیت های حماسی مانند سلطان سلیمان ، امکان ارتقاء قدرت جنگجویان و کمانداران و … اشاره کرد . لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 5.1 و بالاتر نیاز دارید.

 

Ottomania v1.0 بازی هیجان انگیز جنگی Ottomania v1.0 مخصوص آیفون و آیپاد

RaHa بازدید : 114 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

امروز براتون یکی از متفاوت ترین بازی های اندروید رو قرار داده ایم . شعار بازی بسیار ساده است : ” آرام باشید و ارتباط دو رگ را با هم حفظ کنید . ” اما گیم پلی این بازی به همین سادگی ها نیست ! این بازی یکی از خلاقانه ترین بازی های عرضه شده در این زمینه ست و واقعا میتونه ساعت های زیادی شما رو سرگرم کند . گیم پلی مبتکرانه در عین سادگی ، موزیک زیبا و فریبنده ، گرافیک و طراحی چشم نواز ، همه و همه باعث دوچندان شدن لذت این بازی فوق العاده شده اند .Achievement ها مختلف بازی در گیم سنتر ، گیم پلی بی نقص و خلاقانه ، سازگاری کامل با گیم سنتر و رده بندی های مختلف ، از دیگر وِیژگی های این بازیست . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Duet v3.2 بازی دو نفری Duet v3.2 مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 129 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

i-FunBox ابزاری کاربردی برای ویندوزهای مایکروسافت می باشد که با آن قادر به مدیریت حرفه ای اطلاعات گوشی های ایفون و ایپاد خود هستید . دارای بخش های مختلفی می باشد که امکان ارسال و انتقال فایل های مختلف مانند موزیک ، برنامه ، بازی ، فیلم و … را به شما می دهد . این اتصال با یک رابط USB صورت می گیرد . قابلیت ساخت و مدیریت پوشه های ایفون خود را به طور مستقیم از ویندوز دارید که ویژگی های دیگری همچون نصب برنامه سریع ، پشتیبانی از پشتیبان گیری فایل ها ، پشتیبانی از iPhone V1, 3G, 3G S و ۴ ، iPod Touch V1, V2 and V3 و … نیز در این نسخه در دسترس هستند .

 

i FunBox 2.95 نرم افزار مدیریت گوشی های آیفون i FunBox 2.95

RaHa بازدید : 78 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

۱۹۴۲ Pacific Front بازی جدید در سبک استراتژیک برای اندروید است . این بازی در جنگ جهانی دوم رخ میدهد و شما باید نیرو های زمینی ، هوایی و … را به سمت دشمن بفرستید و آن ها را نابود کنید البته فراموش نکنید که پیروزی بدون داشتن استراتژی قوی امکان پذیر نمیباشد ! ویژگی های این بازی انواع سلاح های مختلف ، امکان ارتقاء سلاح ها ، قابلیت بازی کردن به صورت چند نفره ، گرافیک اچ دی و گیم پلی عالی و … میباشد . این بازی محصول استدیو HandyGames است و لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

1942 Pacific Front v1.1.3 بازی استراتژیک جنگی 1942 Pacific Front Premium v1.1.3 مخصوص اندروید

 

RaHa بازدید : 138 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

Hungry Shark Evolution یک بازی جالب و تا حدی ترسناک است که شما در نقش یک کوسه ی گرسنه هستید که برای بقای خود تلاش می کنید! تلاش شما این است که ماهی ها، غواصان، لاک پشت ها، شناگران و سایر موجودات دریایی را بخورید و غذای خود را توسط آن ها تامین کنید . شما در ابتدا یک بچه کوسه را انتخاب می کنید و با تلاش او را به یک کوسه ۱۰ تنی تبدیل می کنید. از ویژگی های این بازی می توان به گرافیک سه بعدی، امکان کنترل کوسه با شتابسنج و یا لمس صفحه ، ۴۵ ماموریت برای تکمیل و … اشاره کرد. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Hungry%20Shark%20v3.2 بازی کوسه گرسنه Hungry Shark Evolution v3.2.0 مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 83 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

آفیس یکی از پر کاربرد ترین نرم افزارهای شرکت میکروسافت میباشد که هر کاربری که با کامپیوتر کار میکند حتما با آن سر و کار داشته اید. این بار افیس برای گوشیهای اندروید ارائه شده ! با استفاده از نرم افزار کاربردی Smart Office به ایجاد ، مشاهده ، چاپ ، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های ورد ، اکسل و پاورپوینت پرداخته و یا فایل های با فرمت PDF را بارگزاری کنید. قابل ذکر است که نرم افزار Smart Office کاملا از پشتیبانی از زبان های مختلف دنیا می کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

Smart Office 2 v2.3.21 نرم افزار رسمی آفیس Smart Office 2 v2.3.21 مخصوص اندروید

 

RaHa بازدید : 174 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

Planes Fire and Rescue بازی زیبایی در سبک ماجرایی می باشد که به همراه داستان زیبای خود شما را در نبردهای هیجان انگیز یک تیم شجاع و نابودگر همراه می کند. نیروی هوایی نیروهای خودی در اختیار شما بوده و شما می بایستی با کنترل کردن فعالیت های دشمن و همچنین ماموریت های سپرده شده مراحل بازی را سپری کنید. هم اکنون می توانید بازی مهیج را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Planes Fire and Rescue Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی زیبای هواپیماها Planes Fire and Rescue v1.0.1 برای اندروید

RaHa بازدید : 197 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

Hitman Sniper بازی جدید و مهیجی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با ارائه محیطی جذاب و گرافیکی مراحلی اکشن شامل تیراندازی به اهداف و مراحل مختلف بازی ر شامل می شود. ماموریت شما در این بازی جمع آوری و از بین بردن اهداف و همچنین استفاده از بهترین اسلحه ها در جهت نابودی هدف ها می باشد. بازی دارای ۱۵۰ ماموریت مختلف می باشد که در سبوک مختلف تیراندازی ارائه می شوند. هم اکنون می توانید بازی مهیج Hitman Sniper را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Hitman Sniper Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مهیج هیتمن اسنایپر Hitman Sniper v1.2.0 برای اندروید

RaHa بازدید : 89 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

بازی Twin Runners 2 دومین نسخه از بازی محبوب دونده های دوفلو می باشد که به تازگی برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. ریتم بازی بسیار آسان بوده و فقط می بایستی با لمس فحه نمایش نینجاهای خود را حرکت داده و با شیر ها به نبرد بپردازید. پیش بینی سریع حرکات دشمن و همچنین مهارت و چابکی بسیار از لوازم اصلی موفقیت در بازی می باشد. نسخه جدید بازی دارای مراحل چالش برانگیزی بوده و دارای گیم پلی سریعی نیز می باشد. هم اکنون می توانید بازی مهیج Twin Runners 2 را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Twin Runner Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی دونده های دوقلو Twin Runners 2 v1.1 برای اندروید

RaHa بازدید : 84 دوشنبه 18 خرداد 1394 نظرات (0)

Order and Chaos Online بازی زیبایی در سبک اکشن می باشد که جدیدا برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. شخصیت های بازی به صورت افسانه ای طراحی شده اند و دارای سیستم های پیشرفته مبارزاتی و گرافیک بسیار عالی و منحصربفرد می باشد. مبارزه با ارواح های جنگجو و همچنین ۵ نژاد مختلف انسانی از ویژگی های جدید بازی می باشد. می توانید در بخش چندنفره بازی دوستان خود را دعوت کرده و به کاوش در دنیای بازی بپردزید. هم اکنون بازی مهیج Order and Chaos Online آماده دریافت از سایت دانلودها می باشد.

 

Order and Chaos Online Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی نظم و آشوب Order and Chaos Online v2.10.0k برای اندروید

RaHa بازدید : 92 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

برنامه ی کاربردی ezPDF Reader شما را قادر می سازد تا به صورت حرفه ای و آسان فایل های PDF خود را مشاهده و مدیریت کنید . این قابلیت را دارد تا صفحات مختلف فایل پی دی اف شما را به صورت لیست های مرتب نشان دهد تا کاربر قادر باشد به راحتی صفحات مختلف را عوض کند . دارای موتور جستجوی قدرتمند برای یافتن کلمه های مختلف است . داشتن حاشیه ، مشاهده ی دسته ای فایل های PDF ، مارک دار کردن صفحات و … از سایر ویژگی های این برنامه است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

ezPDF Reader 2.303 نرم افزار مشاهده پی دی اف ezPDF Reader v2.303 مخصوص آیفون و آیپد

RaHa بازدید : 259 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید. کیفیت صدا و تصویر در این نسخه افزایش چشمگیری داشته همچنین برخی از مشکلات در گوشی های مختلف به طور کل حل شده است. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

Skype%20v5.4.0.4165 نرم افزار تماس اینترنتی اسکایپ Skype v5.4.0.4165 مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 106 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. چند امکان مهم که در نسخه‌ی جدید این برنامه اضافه شده است، امکان بلاک کردن شماره‌های خاص، ارسال بیش از ۱۰ عکس همزمان، سفارشی‌سازی صدای زنگ و مسیج و امکانات تازه‌ی دیگر است.

 

Viber%20v5.4.0.2519 نرم افزار وایبر Viber v5.4.0.2519 مخصوص اندروید

 

RaHa بازدید : 142 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

Fairy Kingdom بازی بسیار زیبا در سبک استراتژی مخصوص اندروید است . در این بازی باید همانند یک پادشاه به مدیریت سرزمین بپردازید برای نمونه شهر خود را بسازید، به قهرمانان کمک کنید و با نیروهای شیطانی مبارزه کنید . از ویژگی های این بازی میتوان به بیش از ۲۵۰ مأموریت ، ساخت بناها ، کشف مکان هایی جذاب ، ۷ شخصیت مختلف ، پاداش ها متعدد ، گرافیک بسیار بالا و … اشاره کرد . این بازی محصول استدیو Game Garden است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Fairy%20Kingdom%20HD%20V1.6.5 بازی استراتژیک Fairy Kingdom HD v1.6.5 مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 62 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

Call of Duty Heroes عنوان جدید شرکت بزرگ گیم لافت می باشد که در سبک اکشن برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. شما در این بازی مهیج در نقش فرماندار یک منطقه جنگی کوچکی قرار گرفته اید که می بایستی داستان بازی را دنبال کرده و از پایگاه های خود در قالب ماموریت های مختلف محافظت کنید. این بازی با گرافیک بسیار بالایی اجرا می شود و دارای صحنه های هیجان انگیز فراوانی نیز می باشد. این بازی محصول استدیو Activision Publishing میباشد .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Call%20of%20Duty%20Heroes%20v1.7.0 بازی ندای وظیفه: قهرمانان Call of Duty Heroes v1.7.0 برای اندروید

RaHa بازدید : 75 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

Redeemer: Mayhem بازی جذابیست در سبک اکشن برای iOS ! در این بازی باید با سلاح های مختلفی به شما داده میشود به ماموریت بروید و قاچاقچیان مواد مخدر را نابود کنید . در این بازی بیش از ۱۵ سلاح قدرتمند وجود دارد که میتوانید در ۱۵ مرحله به کار بگیرید . این بازی دارای گرافیک اج دی و سه بعدی خارق العاده میباشد و همچنین گیم پلی فوق العاده دارد. لطفا توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به iOS 6.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

Redeemer Mayhem 1.1.3 بازی اکشن Redeemer: Mayhem v1.1.3 مخصوص آیفون ، آیپد و آیپاد

RaHa بازدید : 109 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

SIM EXTREME FLIGHT بازی شبیه ساز هواپیمای جنگی در سبک اکشن برای اندروید است . در این بازی در نقش خلبان سوار بر جت های پرسرعتی هستید که باید در میان انواع محیط های مختلف مثل کوه ، جنگل و … پرواز کنید و تمام تلاش خود را برای نابودی دشمنان به کار بگیرید . از امکانات دیگر این بازی بیش از ۵ جنگنده ، دارای ۲۱ مرحله ، گرافیک سه‌ بعدی و … میباشد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۳.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

SIM EXTREME FLIGHT v1.9 بازی اکشن SIM EXTREME FLIGHT v1.9 مخصوص اندروید

 

RaHa بازدید : 90 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

حتما تا الان نرم افزار یا بازی اندرویدی را نصب کرده اید بعد متوجه شده اید که که برای اجرا یا استفاده از آن باید امکانات آن را خریداری کتید ، به همین دلیل با استفاده از نرم افزار Freedom میتوانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای قفل بازی و نرم افزار ها را باز کنید . فقط باید توجه داشته باشید که دسترسی روت به نرم افزار بدهید . از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت خرید هزاران دلار از امکانات برنامه ها و بازی ها ، بدون نیاز به گیفت کارت و … است . این نرم افزار توسط هکر روسی ChelpuS ساخته و عرضه شده است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Freedom v1.0.7j نرم افزار خرید امکانات پولی برنامه ها Freedom v1.0.7j مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 94 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

از نهایت سرعت و قدرت در این بازی Formula Unlimited هیجانی لذت ببرید. از پیست های مسابقه تا بهترین ماشین های موجود در فرمول یک در اختیار شما قرار خواهند گرفت. همه امکانات دست به دست هم داده اند تا شما توانایی خود را برای به پایان رساندن بازی و کسب مقام قهرمانی نشان دهید.مراقب رقیبان باشید ، زیرا آنان هر لحظه ممکن است از شما جلو بزنند . لازم به ذکر است که گرافیک این بازی فوق العاده عالی می باشد .بازی دارای جلوه های گرافیکی خاصی است که می تواند سبب محبوبیت بیشتر بازی شوند. با قهرمانی در هر مرحله می توانید موتور ماشین خود را از لحاظ قدرت بروز کنید.لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Formula%20Unlimited%20v1.3 بازی فرمول یک Formula Unlimited v1.3 مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 93 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

زامبی ها مظهر مرگ و سیاهی هستند. آن ها کاملا در نقطه مقابل گیاهان قرار دارند. موجوداتی که با زندگی خود مرگ را برای زندگان به وجود می آورند. این بار کمی متفاوت است. این بار به رگ غیرت گیاهان بر خورده است، آن ها طاقت دیدن از بین رفتن کره زمین و به معنای کامل تر حیات را ندارند، پس به خودشان آمده و از بند ریشه هایشان رها شده اند. آن ها آزادانه می خواهند، زامبی های مرگ آور را نابود کنند و امید را به انسان ها بازگردانند. در این بازی نه خبری از خون و خونریزی بود و نه خبری از کشت و کشتار، بلکه فقط جنبه های بامزه و خنده دار(fun) در بازی وجود دشت.از همه مهم تر این که متای بازی در سایت metacritic 88 ثبت شده است. داستان بازی خیلی ساده است. زامبی هایی که چنان زشت و خون خوار نیستند، به خانه ها و حیاط اطرافشان حمله می‌کنند و می خواهند آن جا را تصرف کنند. در طرف دیگر صاحب خانه گیاهانی را می کارد(استخدام می کند) که از او و ملکش محافظت کنند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Plants vs. Zombies 2 v3.6.1 بازی زامبی و گیاهان Plants vs. Zombies 2 v3.6.1 مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 401 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

Looney Tunes Dash بازی جدید و زیبا در سبک دونده = برای اندروید می باشد . در این بازی باید در نقش شخصیت کارتونی معروف مانند میگ میگ، توییطی، بانی خرگوشه و … بدوید و هر چه جلویتان میاید را خراب کنید و طلا به دست آورید ! همچنین با جمع کردن طلا و سکه ها میتوانید کاراکترهای بیشتری را آزاد می کنید . از امکانات و ویژگی های این بازی میتوان به چالش برانگیز بودن آن ، آهنگ های خاطره ساز قدیمی مال دوران کودکی ، کارتونی بودن گرافیک ، گرافیک اچ دی و … اشاره کرد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این بازی به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

Looney%20Tunes%20Dash%21%20v1.54.41 بازی دویدن بانی خرگوشه Looney Tunes Dash! v1.54.41 مخصوص اندروید

 

RaHa بازدید : 226 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

Meow Meow Star Acres بازی زیبایی در سبک کودکانه می باشد که ماجرای آن در جزیره زیبایی سپری می شود. این بازی شبیه سازی مناسبی را از یک سفر طولانی در دریا پدید آورده است که در طی این راه ماجراهای مهیجی برای کاراکتر این بازی اتفاق خواهد افتاد. هم اکنون می توانید بازی مهیج Meow Meow Star Acres را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Meow Meow Star Acres Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مدیریتی مزرعه داری Meow Meow Star Acres v1.2.17 برای اندروید

RaHa بازدید : 161 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

Iron Tanks بازی هیجان انگیزی در سبک اکشن می باشد که به صورت آنلاین طراحی شده ست. شما در این بازی به جنگ های فراموش نشدنی ورد شده و در مقابل دشمنان خود قرار می گیرید. با پیشروی بیشتر در مراحل می توانید تانک خود را ارتقا داده و مخازن و همچنین نیروهای پشتیبانی خود را قوی تر سازید. فیزیک بازی واقع گرایانه بوده و حس خوبی را از مبارزات در جنگ های آنلاین به شما می دهد. هم اکنون می توانید بازی مهیج Iron Tanks را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Iron Tanks Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی تانک های آهنین Iron Tanks v1.45 برای اندروید

 

RaHa بازدید : 374 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

Lara Croft Relic Run بازی جدید و زیبایی در سبک ماجراجویی های زیبا می باشد. شما در این بازی می بایست با توطئه های سیاه جهان پیروامون مقابله کرده و مراحل را پشت سر بگزارید. محیط زیبای و همچنین چالش های مهیجی که در مراحل مختلف در نظر گرفته شده است از ویژگی های بارز این بازی می باشد. هم اکنون می توانید بازی مهیج Lara Croft Relic Run را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Lara Croft Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی لارا کرافت Lara Croft Relic Run v1.0.32 برای اندروید

 

RaHa بازدید : 260 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

Night Vigilante یک بازی مهیج گرافیکی به صورت کاملا سه بعدی می باشد که از کمیک بوک های مشابه همین نام برگرفته شده است. شما در بای شحصیت خود را ارتقا داده و برای حفاظت از افراد بی گناه وارد ماجرا می شوید و برای پیدا کردن حقایق در مورد گذشته خود به ماجراهای مهیج بازی وارد می شوید. سیستم قدرتمند بازی دارای مبارزات چریکی مبتنی بر دفاع می باشد که صحنه های مهیجی را نیز ایجاد می کند. هم اکنون می توانید بازی مهیج Night Vigilante را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Night Vigilante Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی مهیج و ماجرایی Night Vigilante v1.0.8 برای اندروید

RaHa بازدید : 308 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

جهان بازی در Darkness Reborn به صورت خشونت آمیزی دچار هرج و مرج شده است. شما در این میان با سفری پر ماجرا به درون تاریکی خواهید داشت که البته با همراهی دوستان و همراهان برای انجام ماموریتی هایی خواهد بود. تیم شما در رقابت با سایر تیم ها خواهد بود و این شامل جنگ های مهیجی خواهد بود که موجب سرنگونی کارفرامایان خواهد بود. هم اکنون می توانید بازی مهیج Darkness Reborn را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Darkness Reborn Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی تولد تاریکی Darkness Reborn v1.2.1 برای اندروید

RaHa بازدید : 296 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

با استفاده از دوربین InstaCam Pro – Camera Selfie می‌توانید به وسیله تعداد بسیاری فیلترهای حرفه‌ای عکس‌هایی فوق‌العاده بگیرید. این برنامه برای گرفتن عکس‌های سلفی عالی عمل می‌کند و می‌توانید هنگامی که با دوستانتان هستید، تعداد زیادی عکس‌های متوالی بگیرید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به به اشتراک گذاری ، امکان ادیت عکس های رزولوشن بالا ، دارای بودن فیلتر زنده (Vignette ) و … اشاره کرد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

InstaCam%20Pro%20%96%20Camera%20Selfie%20v1.28 نرم افزار دوربین سلفی InstaCam Pro – Camera Selfie v1.28 مخصوص اندروید

 

RaHa بازدید : 98 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

Facebook پرطرفدارترین، معروف ترین شبکه ی اجتماعی برای همه ی کاربران سرتاسر جهان می باشد که در کشور عزیزمان ایران علی رغم فیلتر بودن به شدت طرفدار و عضو دارد و انتخاب اول همه ی کاربران است! شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی گوشی یا تبلت آندرویدی خود از تمام امکانات فیس بوک استفاده کنید و بخش های مختلف آن دسترسی داشته باشید. برخی از امکانات اپلیکیشن Facebook میتوان به امکان لایک کردن و حتی نظر دادن پست های دیگران ، امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها ، امکان برقراری چت با دوستان اشاره کرد .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Facebook%20Messenger%20v28.0.0.32.274 نرم افزار فیس بوک Facebook Messenger v28.0.0.32.274 مخصوص اندروید

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 440
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 2,624
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,878
  • بازدید ماه : 3,878
  • بازدید سال : 72,979
  • بازدید کلی : 389,754
  • کدهای اختصاصی