loading...
دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
RaHa بازدید : 302 سه شنبه 26 خرداد 1394 نظرات (0)

دانلود بازی Flick Shoot US: Multiplayer برای اندروید

دانلود مستقیم و رایگان از سرورهای قدرتمند صابرفان

Flick-Shoot

Flick Shoot US: Multiplayer یک بازی فوتبال سه‌بعدی است که در آن در مسابقات نفر به نفر پنالتی می‌زنید. می‌توانید از میان تیم‌های محلی امریکایی انتخاب کنید و در حالت تک‌نفره و دونفره به رقابت بپردازید.

ویژگی‌ها:

دارای ۶ حالت بازی تک‌نفره و حالت‌های بازی آنلاین رقابتی

صدها شخصیت با قابلیت سفارشی‌سازی لباس، توپ و کفش

گرافیک سه‌بعدی، فیزیک و کنترل ضربه بهبود یافته

RaHa بازدید : 129 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

i-FunBox ابزاری کاربردی برای ویندوزهای مایکروسافت می باشد که با آن قادر به مدیریت حرفه ای اطلاعات گوشی های ایفون و ایپاد خود هستید . دارای بخش های مختلفی می باشد که امکان ارسال و انتقال فایل های مختلف مانند موزیک ، برنامه ، بازی ، فیلم و … را به شما می دهد . این اتصال با یک رابط USB صورت می گیرد . قابلیت ساخت و مدیریت پوشه های ایفون خود را به طور مستقیم از ویندوز دارید که ویژگی های دیگری همچون نصب برنامه سریع ، پشتیبانی از پشتیبان گیری فایل ها ، پشتیبانی از iPhone V1, 3G, 3G S و ۴ ، iPod Touch V1, V2 and V3 و … نیز در این نسخه در دسترس هستند .

 

i FunBox 2.95 نرم افزار مدیریت گوشی های آیفون i FunBox 2.95

RaHa بازدید : 83 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

آفیس یکی از پر کاربرد ترین نرم افزارهای شرکت میکروسافت میباشد که هر کاربری که با کامپیوتر کار میکند حتما با آن سر و کار داشته اید. این بار افیس برای گوشیهای اندروید ارائه شده ! با استفاده از نرم افزار کاربردی Smart Office به ایجاد ، مشاهده ، چاپ ، ویرایش و به اشتراک گذاری فایل های ورد ، اکسل و پاورپوینت پرداخته و یا فایل های با فرمت PDF را بارگزاری کنید. قابل ذکر است که نرم افزار Smart Office کاملا از پشتیبانی از زبان های مختلف دنیا می کند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۱.۵ و بالاتر نیاز دارید.

 

Smart Office 2 v2.3.21 نرم افزار رسمی آفیس Smart Office 2 v2.3.21 مخصوص اندروید

 

RaHa بازدید : 92 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

برنامه ی کاربردی ezPDF Reader شما را قادر می سازد تا به صورت حرفه ای و آسان فایل های PDF خود را مشاهده و مدیریت کنید . این قابلیت را دارد تا صفحات مختلف فایل پی دی اف شما را به صورت لیست های مرتب نشان دهد تا کاربر قادر باشد به راحتی صفحات مختلف را عوض کند . دارای موتور جستجوی قدرتمند برای یافتن کلمه های مختلف است . داشتن حاشیه ، مشاهده ی دسته ای فایل های PDF ، مارک دار کردن صفحات و … از سایر ویژگی های این برنامه است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به iOS 5.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

ezPDF Reader 2.303 نرم افزار مشاهده پی دی اف ezPDF Reader v2.303 مخصوص آیفون و آیپد

RaHa بازدید : 259 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

کمتر کسی است که با نرم‌افزار محبوب Skype آشنایی ندارد. Skype یک ابزار بسیار مفید برای برقرار ارتباط با دوستان و آشنایان از طریق اینترنت در هرکجای دنیا است. با Skype می‌توانید تماس‌های صوتی و تصویری برقرار کنید و حتی با موبایل افراد (با پرداخت هزینه) تماس بگیرید. کیفیت صدا و تصویر در این نسخه افزایش چشمگیری داشته همچنین برخی از مشکلات در گوشی های مختلف به طور کل حل شده است. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

Skype%20v5.4.0.4165 نرم افزار تماس اینترنتی اسکایپ Skype v5.4.0.4165 مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 106 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار Viber ابزاری است که در بین انواع سیستم عامل‌های محبوب وجود داشته و امکان ارسال رایگان پیام و یا تماس رایگان (از طریق اینترنت) را برای شما و دوستانتان فراهم می‌کند. از نکات قابل توجه این برنامه می‌توان به این اشاره کرد که به طور خودکار تمام دوستانتان که Viber دارند را شناسایی کرده و به لیست دوستانتان اضافه می‌کند، پس دیگر لازم نیست دوستانتان را جداگانه به لیستی اضافه نمایید. چند امکان مهم که در نسخه‌ی جدید این برنامه اضافه شده است، امکان بلاک کردن شماره‌های خاص، ارسال بیش از ۱۰ عکس همزمان، سفارشی‌سازی صدای زنگ و مسیج و امکانات تازه‌ی دیگر است.

 

Viber%20v5.4.0.2519 نرم افزار وایبر Viber v5.4.0.2519 مخصوص اندروید

 

RaHa بازدید : 90 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

حتما تا الان نرم افزار یا بازی اندرویدی را نصب کرده اید بعد متوجه شده اید که که برای اجرا یا استفاده از آن باید امکانات آن را خریداری کتید ، به همین دلیل با استفاده از نرم افزار Freedom میتوانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای قفل بازی و نرم افزار ها را باز کنید . فقط باید توجه داشته باشید که دسترسی روت به نرم افزار بدهید . از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت خرید هزاران دلار از امکانات برنامه ها و بازی ها ، بدون نیاز به گیفت کارت و … است . این نرم افزار توسط هکر روسی ChelpuS ساخته و عرضه شده است . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Freedom v1.0.7j نرم افزار خرید امکانات پولی برنامه ها Freedom v1.0.7j مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 296 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

با استفاده از دوربین InstaCam Pro – Camera Selfie می‌توانید به وسیله تعداد بسیاری فیلترهای حرفه‌ای عکس‌هایی فوق‌العاده بگیرید. این برنامه برای گرفتن عکس‌های سلفی عالی عمل می‌کند و می‌توانید هنگامی که با دوستانتان هستید، تعداد زیادی عکس‌های متوالی بگیرید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به به اشتراک گذاری ، امکان ادیت عکس های رزولوشن بالا ، دارای بودن فیلتر زنده (Vignette ) و … اشاره کرد . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

InstaCam%20Pro%20%96%20Camera%20Selfie%20v1.28 نرم افزار دوربین سلفی InstaCam Pro – Camera Selfie v1.28 مخصوص اندروید

 

RaHa بازدید : 98 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

Facebook پرطرفدارترین، معروف ترین شبکه ی اجتماعی برای همه ی کاربران سرتاسر جهان می باشد که در کشور عزیزمان ایران علی رغم فیلتر بودن به شدت طرفدار و عضو دارد و انتخاب اول همه ی کاربران است! شما می توانید با نصب این نرم افزار بر روی گوشی یا تبلت آندرویدی خود از تمام امکانات فیس بوک استفاده کنید و بخش های مختلف آن دسترسی داشته باشید. برخی از امکانات اپلیکیشن Facebook میتوان به امکان لایک کردن و حتی نظر دادن پست های دیگران ، امکان اشتراک گذاری تصاویر و ویدئوها ، امکان برقراری چت با دوستان اشاره کرد .لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۲.۲ و بالاتر نیاز دارید.

 

Facebook%20Messenger%20v28.0.0.32.274 نرم افزار فیس بوک Facebook Messenger v28.0.0.32.274 مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 128 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

برخی از نرم افزارهایی که از مارکت اندروید دانلود می شوند نیاز به تایید لایسنس دارند در غیر اینصورت بعد از مدتی نرم افزار غیر فعال و اجرا نخواهد شد. Lucky Patcher نرم افزاری قدرتمند برای حذف لایسنس برنامه ها و بازی های اندروید است که با آن قادر خواهید بود اپلیکیشن های غیررایگان را دور بزنید و به صورت کامل از امکانات آن ها بهره ببرید. نرم افزار Lucky Patcher قادر است با جستجو در میان نرم افزارهای نصب شده بر روی گوشی لیستی از نرم افزارهایی که نیاز به تایید لایسنس دارند را به کاربر نمایش دهد و لایسنس آنها را حذف کند تا کاربر بتواند بدون هیچگونه محدودیت از آنها استفاده کند . برای استفاده از برنامه ی Lucky Patcher دستگاه اندروید شما باید روت شده باشد. برای اجرای این اپلیکیشن به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

Lucky%20Patcher%205.6.4 نرم افزار رفع لایسنس بازی Lucky Patcher 5.6.4 مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 99 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

حتماً می دانید که برای ویگردی در اینترنت نیاز به مرورگر دارید که با تعریف دیگر مرورگرها تفسیرکننده ی کدهای وب هستند . برای وبگردی و بازکدن صفحات وب در گوشی های آیفون ، آی پد تاج ، آی پد خود می توانید از iCab Mobile استفاده کنید که علاوه بر سرعت بالا در بارگذاری صفحات ، امکانات و قابلیت های متعددی را در اختیار شما قرار می دهد . با استفاده از موتورهای جستجوگر تعبیه شده در برنامه از جمله گوگل و یاهو به راحتی می توانید عبارات خود را به طور مستقیم سرچ کنید . قابلیت پرکردن فرم های سایت به شکل دستی و اتوماتیک ، فیلتر مبتنی بر URL ، بلوکه کردن تبلیغات مزاحم ، بازکردن لینک های متعدد در تب های مختلف ، داشتن حالت تمام صفحه ، ذخیره ی امن رمزهای عبور ، ا پشتیبانی از Dropbox و … از ویژگی های این مرورگر پرسرعت هستند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به iOS 7.0 و بالاتر نیاز دارید.

 

iCab Mobile 8.5 نرم افزار مرورگر پرسرعت iCab Mobile v8.5 مخصوص آیفون و آیپد

 

RaHa بازدید : 267 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار WhatsApp Messenger یکی از قدیمی‌ترین ابزارهای گفتگوی متنی برای موبایل است. این ابزار که به مرور زمان دستخوش تغییرات زیادی شده است اکنون به‌یکی از قدرتمندترین ابزارها برای ارتباط آنلاین با دوستان است. از مزیت‌های این نرم‌افزار قابلیت نصب آن بر روی اکثر گوشی‌ها صرف نظر از سیستم عامل شماست و همین امر باعث خواهد شد که بتوانید با تعداد بیشتری از دوستانتان در ارتباط باشید. در WhatsApp Messenger به‌غیر از چت متنی می‌توانید تصویر، صدا و فیلم هم برای دوستانتان ارسال کنید. یکی از قابلیت‌های بی‌نظیر این برنامه این است که نیازی به ثبت‌نام کردن یک یوزرنیم جدید برای خودتان ندارید و با دوستانتان توسط شماره تلفن خودتان ارتباط برقرار می‌کنید،‌ همین امر موجب شده تا پیدا کردن کسانی که از این ابزار استفاده می‌کنند خیلی راحت باشد، به این روش که خود برنامه از بین دفترچه تلفن موبایل شما لیست شماره تلفن‌هایی که در سرورهای WhatsApp ثبت شده‌اند را دریافت می‌کند و اتوماتیک آن‌ها را به‌شما نشان می‌دهد. این نرم‌افزار بر روی اندروید ۲.۱ و بالاتر قابل اجراست.

 

WhatsApp%20Messenger%20v2.12.96 نرم افزار مسنجر WhatsApp Messenger v2.12.96 مخصوص اندروید

 

RaHa بازدید : 92 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

داستان بازی Dead Route به این صورت است که آخرالزمان شده و زامبی های تشنه به خون به خیابان های شهر هجوم آورده اند! شما در نقش انواع شخصیت های قدرتمند با در دست گرفتن سلاح هایی قدرتمند در جاده های شهر حرکت می کنید و می بایستی که همه ی زامبی های پیش رو را یکی پس از دیگری از بین ببرید . زامبی ها بسیار گرسنه هستند پس شما باید نشان دهید که چه مدت میتوانید زنده بمانید. شما باید مراحل و ماموریت های بازی را پشت سر گذاشته و زیباترین بازی سبک زامبی را تجربه کنید. برای اجرای این بازی به اندروید ۲.۳ و بالاتر نیاز دارید.

 

Dead%20Route%20v2.0.0 بازی جاده مرده Dead Route v2.0.0 مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 89 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

این جنگ مختص قهرمانان می باشد پس اگر می خواهید به یک افسانه تبدیل شوید وارد بازی Legendary Heroes شده و نهایت هیجان را تجربه کنید. بزرگترین نبرد که در این زمان به وقوع می پیوندد مربوط به گروهی از قهرمانان می باشد که دارای مهارت های خاصی می باشند. شما می توانید از سحر و جادوی مختص هر کدام از قهرمانان استفاده کرده و با گریز از تله های موجود در بازی به پایگاه های دشمن حمله کرده و مراحل را پشت سر بگزارید. هم اکنون می توانید بازی مهیج Legendary Heroes را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Legendary Heroes Cover%28Downloadha.com%29 دانلود بازی قهرمانان افسانه ای Legendary Heroes v1.9.8 برای اندروید

RaHa بازدید : 83 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار KMPlayer یکی از قدرتمند ترین و محبوب ترین برنامه های پخش ویدئو که در سیستم عامل های ویندوز بسیار محبوب هست، نسخه اندرویدی این پلیر محبوب پس از مدت ها انتظار به تازگی منتشر شده است که دارای همان قابلیت های نسخه ویندوزی است. یکی از بهترین قابلیت های این پخش کننده که شما رو از بقیه پلیر های بی نیاز میکند این است اطلاعات کاملی همچون اسم، تصویر پیش نمایش، حجم، رزولوشن و غیره لیست می کند تا بتوانید تنها با یک لمس هرکدام را که مایلید پخش کنید! این پلیر از اکثر فرمت های صوتی و تصویری مانند ۳g2, .3gp, .3gp2, .3gpp, .amv, .asf, .avi, .divx, drc, .dv,f4v, .flv, .gvi, .gxf, .iso, .m1v, .m2v, .m2t, .m2ts, .m4v,mkv, .mov, .mp2, .mp2v, .mp4, .mp4v, .mpe, .mpeg,mpeg1, .mpeg2, .mpeg4, .mpg, .mpv2, .mts, .mtv, .mxf, .mxg,nsv, .nuv, .ogm, .ogv, .ogx, .ps, .rec, .rm, .rmvb, .tod,ts, .tts, .vob, .vro, .webm, .wm, .wmv, .wtv, .xesc پشتیبانی میکند. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این نرم افزار به اندروید ۴.۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

KMPlayer%20v1.5.0 نرم افزار پخش کننده KMPlayer v1.5.0 مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 90 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

imo messenger نرم افزاری برقراری تماس رایگان با دوستان است که برای اندروید ساخته شده است. با کمک imo messenger می‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. این نرم افزار از مسنجر فیس بوک ، گوگل تاک ، اسکایپ و …. پشتیبانی میکند و امکان اشتراک گذاری فایل ها هم در این نرم افزار میباشد . از دیگر ویژگی های این نرم افزار سرعت بالا ، امکان ایجاد گروه ، امکان ارسال پیام صوتی و دارای کیفیت صدای و تصویر بالاست . لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۱.۶ و بالاتر نیاز دارید.

 

imo messenger v8.4.1 نرم افزار مسنجر imo messenger v8.4.4 مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 68 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

مسنجر LINE، یک ابزار مفید برای ارتباط متنی، صوتی و تصویری با دوستان از طریق اینترنت و به‌صورت رایگان است. با کمک LINE می‌توانید با دوستانتان به‌طور نامحدود و فقط با داشتن اینترنت چت کنید. LINE همچنین دارای مجموعه‌ای گسترده از شکلک‌ها است. یکی از مزیت‌های LINE نسبت به برخی برنامه‌های دیگر، استفاده‌ی بسیار کم آن از اینترنت است به‌طوری که با اینترنت‌های نه‌چندان قوی نیز می‌توانید به‌راحتی در LINE با دوستانتان گفتگو کنید. لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۲.‍۱ و بالاتر نیاز دارید.

 

LINE%20Free%20Calls%20%26%20Messages%205.1.3 نرم افزار مسنجر محبوب لاین LINE Free Calls & Messages 5.1.3 مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 141 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

FrostWire یکی از بهترین ابزار های موجود برای اشتراک گزاری فایلها برای اندروید می باشد. یک برنامه فوق العاده سریع P2P اپن سورس و رایگان است که منشعب شده از برنامه LimeWire می باشد. برخلاف LimeWire که دو نسخه رایگان و پولی دارد, این برنامه رایگان و کامل است ! سرعت دانلود در این برنامه بسیار بسیار بالا و حتی بیشتر از http و ftp است ! سرعت بالاتر تورنت ها ، سازگار با ایتونز ، دارای چت روم های دوستانه و … از ویژگی های این نرم افزار است . از شیر مرغ تا جون آدمیزاد میتوانید از طریق این برنامه و داشتن یک خط اینترنت پیدا کنید !لطفاً توجه داشته باشید برای اجرای این برنامه به اندروید ۴.۰ و بالاتر نیاز دارید.

 

FrostWire 1.5.7 نرم افزار به اشتراک گذاری فایل ها FrostWire 1.5.7 مخصوص اندروید

RaHa بازدید : 159 جمعه 01 خرداد 1394 نظرات (0)

بازی Goat Simulator یک عنوان جدید شبیه سازی شده می باشد که برای سیستم عامل اندروید منتشر شده است. شما در این بازی به دنبال اشیا مختلف رهسپار می شود و با از بین بردن آنها امتیازات خود را افزایش می دهید. سلاح های متنوعی نیز در ابتدا به شما داده شده است که می تواند از آنها برای کشتن زامبی ها نیز استفاده کنید. این بازی در پلی استور نمره بالای ۴.۶ از ۵ را دریافت کرده و جز محبوب ترین بازی های اندروید می باشد. هم اکنون می توانید فایل نصبی این بازی را به همراه دیتا از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Goat Simulator %28Downloadha%2ccom%29 دانلود بازی شبیه سازی بز Goat Simulator v1.2.4 برای اندروید

RaHa بازدید : 88 سه شنبه 29 اردیبهشت 1394 نظرات (0)
با توجه به نرم افزارهای مختلف در زمینه ی ویرایش عکس ، قطعاً تمامی کاربران از چگونگی ویرایش ساده ی تصاویر با خبر هستند ولی Fhotoroom یک نرم افزار قدرتمند و در عین حال ساده می باشد که امکان ویرایش حرفه ای تصاویر را به کاربران حرفه ای و ساده می دهد .اگر از کاربران سیستم عامل ویندوزفون باشید، به احتمال زیاد نام Fhotoroom به گوشتان خورده. اپلیکیشن ویرایش تصاویری که با داشتن ابزارهایی کامل و شبکه اجتماعی قدرتمند، جز پرطرفداراترین ویرایشگرهای عکس سیستم عامل یادشده است.در بخش ویرایش تصویر، ابزارهای خوبی در اختیار کاربر قرار گرفته که از جمله آنها می توان به ویرایش تصاویر با رزولوشن بالا ، ۱۸ فیلتر قابل تنظیم و ابزارهای حرفه ای ویرایشی همچون HDR، دابل اکسپوژر، ترمیم کننده نویز، تصحیح کننده لنز و چند مورد افکت متفاوت همچون TinyPlanets و Chromatic اشاره نمود.Fhotoroom به غیر از ویرایش تصاویر، یک اپ عکاسی خوب هم هست. در آن قادرید پیش از گرفتن عکس، تصویر را روی درجه اکسپوژر مناسب تنظیم کرده و از امکاناتی همچون عکاسی در حالت ماکرو، منظره و پورتره و تنظیم تایمر برای گرفتن سلفی استفاده کنید.
 

 

  Fhotoroom  دانلود برنامه Fhotoroom – ویندوز فون

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 440
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 2,608
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,862
  • بازدید ماه : 3,862
  • بازدید سال : 72,963
  • بازدید کلی : 389,738
  • کدهای اختصاصی