loading...
دانلود ها | نرم افزار, بازی, کتاب, موبایل, عکس
RaHa بازدید : 92 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

Aiseesoft Video Converter Ultimate نسخه نهایی نرم افزار قدرتمند آی سی سافت می باشد که به منظور تبدیل قدرتمند فایل های ویدئویی و همچنین رایت دی وی دی طراحی شده است. امکان تبدیل فیلم های دوبعدی و سه بعدی از دیگر ویژگی های برنامه می باشد. امکان تبدیل به فرمت های مختلف ویدئویی همچنین MP4 و AVI و همچنین فرمت های مختلف دستگاه های هوشمند از ویژگی های این برنامه می باشد. هم اکنون می توانید نرم افزار Aiseesoft Video Converter Ultimate را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Aiseesoft Video Converter Ultimate Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مبدل ویدئویی Aiseesoft Video Converter Ultimate v8.1.6

RaHa بازدید : 123 چهارشنبه 20 خرداد 1394 نظرات (0)

Freemake Video Converter Gold ابزار قدرتمندی به منظور تبدیل ویدئو با فرمت های مختلف به یکدیگر می باشد. این برنامه قبلیت تبدیل آسان و الحاق فایل های چند رسانه ای را دارا بوده و امکان تبدیل به فرمت دستگاه های مختلف اسمارت فون را دارا می باشد. از دیگر قابلیت های برنامه می توان به امکان رایت دی وی دی و همچنین دانلود از یوتوب به منظور تبدیل فایل ها اشاره کرد. هم اکنون می توانید برنامه Freemake Video Converter Gold را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Video Converter Gold Cover%28Downloadha.com%29 دانلود مبدل قدرتمند ویدئو Freemake Video Converter Gold v4.1.6.5

RaHa بازدید : 89 سه شنبه 19 خرداد 1394 نظرات (0)

امروزه اگر نگاهى به دور و اطراف خود بیاندازید، تأثیر غیرقابل انکار کامپیوتر و نفوذ آن را در زمینه‌هاى مختلف مشاهده خواهید کرد. اکنون دیگر حتى یک کاربر عادى خانگى مى‌تواند کارهایى را مانند ساخت و ویرایش صدا و تصویر انجام دهد که در گذشته انجام آن‌ها نیازمند امکانات، ابزار و دانش خاصى بوده است. FL Studio یکی از معروف ترین و حرفه ای ترین نرم افزار های آهنگ سازی و ساخت موسیقی است . این نرم افزار با در اختیار قرار دادن امکانات متعدد برای کاربران و همچنین ابزارهای پیشرفته کمک شایانی در زمینه آهنگ سازی می نمایند. این استودیوی موسیقی به جهت ویژگی های خود و در بسیاری از موارد، با ویژگی های نوآورانه خود، در لیست استودیوهای حرفه ای موسیقی قرار می گیرد. همچنین این نرم افزار در طی سالیان دراز موفق به دریافت جایزه های معتبر گردیده و از آن به عنوان برترین های صنعت موسیقی یاد می گردد.

 

FL%20Studio%2012.0.2 نرم افزار آهنگ سازی FL Studio Producer Edition 12.0.2

RaHa بازدید : 95 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار مربوط به کتابخوانی را برای شما آماده کرده ایم تا بتوانید با استفاده از این نرم افزار کتابخواندن الکترونیکی خود را سامان بخشیده و در این کار تسریع ایجاد نمایید. شما در این نرم افزار ابزار های مختلف برای کنترل کتابخانه های خود و همچنین سایر ابزارهای مورد نیاز را به راحتی در اختیار دارید و مطمئنا حس خوبی از کتاب خواندن خود با استفاده از این نرم افزار خواهید داشت. این نرم افزار کتابهای الکترونیکی شما را در دیتابیس خود ذخیره کرده و بهترین زمینه را برای خواندن کتابها به صورت بسیار آسان و راحت ایجاد می کند.در این نرم افزار از دسته بندی های مختلف پشتیبانی می شود.

 

Calibre%202.30.0 نرم افزار مدیریت کتاب های دیجیتالی Calibre 2.30.0

RaHa بازدید : 76 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

FileMaker تمامی ابزارهایی که شما برای مدیریت، سفارشی سازی و به اشتراک گذاری اطلاعات و پایگاه داده های خود احتیاج دارید را در اختیارتان قرار می دهد. شما می توانید پایگاه داده های خود را با تمام خصوصیات حرفه ای مورد نیازتان، در یک محیط حرفه ای و هوشمند ایجاد نموده و از آن ها با ضریب امنیتی بالایی حفاظت کنید. از بارزترین ویژگی های این نرم افزار می توان به ساخت بانک اطلاعاتی و نگهداری از داده های مهم، امکان تهیه گزارش، تبدیل داده های ذخیره شده در Excel به پایگاه داده پیشرفته (تنها به وسیله drag و drop)، ایجاد پایگاه داده برای وب، ضریب امنیتی بالا، توانایی برقراری ارتباط منظم با دیگر برنامه های کاربردی و … اشاره نمود.

 

FileMaker%20Pro%20Advanced%20v14.0 نرم افزار مدیریت و ایجاد پایگاه داده FileMaker Pro Advanced v14.0   مک

RaHa بازدید : 78 یکشنبه 17 خرداد 1394 نظرات (0)

K-Lite Codec Pack گلچینی بسیار جامع فیلتر های DirectShow و کدک های VFW/ACM و تعداد زیادی از ابزار های مربوط به آن است. با گذشت دو سال از انتشار، این محصول توانسته گوی سبقت را رقیبان خود گرفته و کاملترین مجموعه را در اختیار کاربران خود قرار دهد.Codec ها افزونه هایی هستند که برای پخش و ضبط فایل های تصویری و صوتی به آن ها نیاز داریم. با نصب K-Lite شما توانایی پخش و ایجاد تمامی پسوند ها ی صوتی وتصویری را خواهید داشت. نسخه Mega که برای شما آماده شده کامل ترین و حرفه ای ترین ویرایش از این محصول میباشد که تمام نیاز های شما را در این زمینه پوشش میدهد. در کنار نسخه Mega نسخه Full نیز تعبیه شده است.

 

K Lite%20Codec%20Pack%20Update%2011.2.1 نرم افزار کدک های پخش مالتی مدیا K Lite Codec Pack Update 11.2.1

 

RaHa بازدید : 119 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

کارِ اصلی یک فایروال مدیریت ارتباطهایی است که از خارج از سیستم عامل شما وارد سیستم می‌شوند. ولی گاهی اوقات نیز نیاز دارید کانکشن‌ها و ارتباطهایی که نرم‌افزارهای مک شما می‌خواهند با سرورهای خود در اینترنت برقرار کنند را مدیریت کنید. شاید بخواهید جلوی ارتباط یک نرم افزارِ خاص با اینترنت را بگیرید، در این حالت Little Snitch به کمک شما خواهد آمد. این نرم‌افزار وظیفه‌ی کنترل ارتباط نرم‌افزارهای گوناگون با اینترنت را به عهده دارد. هر نرم افزاری بخواهد با اینترنت ارتباط برقرار کند به‌شما اطلاع داده می‌شود و قبل از انجام هر کاری از شما اجازه گرفته خواهد شد. فرض کنید نرم‌افزاری کرک شده مثل فتوشاپ نصب کرده‌اید و می‌خواهید وقتی به اینترنت وصل هستید این نرم‌افزار نتواند به سرورهای خود وصل شود (چون در این حالت ممکن است متوجه اصل نبودن برنامه‌ی شما شود و دچار مشکل شوید)، در این حالت کافیست در Little Snitch در لیست ارتباط‌های ممنوع نام نرم‌افزار فتوشاپ را وارد نمایید تا مطمئن شوید این نرم افزار هیچ‌گاه به سرورهای اینترنتی خود وصل نخواهد شد.

 

Little%20Snitch%203.5.2 نرم افزار مدیریت ارتباط برنامه ها با اینترنت Little Snitch 3.5.2   مک

 

RaHa بازدید : 304 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

VSO Media Player نرم افزار پلیر صوتی و تصویری و ویدیویی رایگان ولی قدرتمند می باشد که توانایی پخش انواع فرمت های ویدیویی و صوتی را بدون نیاز به نصب کدک های ثانویه دارا است. این نرم افزار رایگان و سبک میتواند ویدیوهای کاربر را بالاترین کیفیت ممکن و کیفیت HD به نمایش بگذارد. فرمت های ویدیویی نظیر .avi .divx .mpg .mkv .wmv .mov .xvid .m2ts .mts .ISO (DVD + AVCHD) .rm, .rmvb (Real video) نشان دهنده قابلیت بالای این نرم افزار در پخش فرمت های ویدیویی می باشد. همچنین این نرم افزار میتواند فیلم های بلو-ری را نیز نمایش دهد. پشتیبانی از فرمت های زیرنویس srt و idx/sub نیز باعث می شود کاربران ایرانی بتوانند به راحتی فیلم ها را با زیرنویس فارسی تماشا نمایند. پشتیبانی از فرمت های صوتی .ac3 .dts .mp3 .wav .wma و مخصوصاً فرمت با کیفیت FLAC نیز نمایان گر قدرت این نرم افزار در پخش فرمت های صوتی می باشد. به طور کل این نرم افزار پلیر رایگان میتواند مورد استفاده کاربران برای پخش فرمت های مالتی مدیا قرار گیرد.

 

VSO%20Media%20Player%201.5.1.507 نرم افزار پلیر صوت و ویدیو VSO Media Player 1.5.1.507

 

RaHa بازدید : 84 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

Zortam MP3 Media Studio هر آنچه شما برای سازماندهی و مدیریت فایل های MP3 نیاز دارید را در یک برنامه منفرد در اختیارتان قرار داده است که از این میان می توان به ابزارهایی برای تبدیل سی دی های صوتی به فرمت MP3 و WAV، فراهم آوردن امکان ویرایش تگ های ID3ID3v1 و ID3v2.3، تبدیل فایل های Wav به Mp3، مدیریت پلی لیست های M3U، تغییر نام فایل ها (MP3 Renamer) با استفاده از تگ های ID3، پیدا کردن Mp3 های تکراری، دسته بندی فایل های MP3 براساس نام، خواننده، آلبوم، سال و … در کتابخانه هایی مجزا، اشاره نمود. شما حتی قادر به افزودن کاور، عکس خواننده و … خواهید بود. با استفاده از Zortam Mp3 Media Studio Pro شما تنها با drag و drop قادر به ساخت لیست های پخش MP3، مطابق با ترکیبی که خواهان هستید خواهید بود.

 

Zortam%20Mp3%20Media%20Studio%2019.25 نرم افزار مدیریت فایل های MP3 با Zortam Mp3 Media Studio 19.25

 

RaHa بازدید : 103 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

نرم‌افزار Final Cut Pro شاید علت گرایش خیلی از فیلم‌سازان به‌سمت مک بوده و هست. نرم‌افزاری ساخته شده توسط خود اپل که به‌طور حرفه‌ای شما را در زمینه‌ی ادیت و ویرایش فیلم یاری می‌کند. آخرین نسخه‌ی این نرم افزار با نام Final Cut Pro X تغییرات گسترده‌ای نسبت به نسخه‌ی قبلی داشته و اپل در این نسخه تلاش کرده محیط برنامه را دلنوازتر و یادگیری کار با برنامه را آسان‌تر نماید. Final Cut Pro بدون شک یکی از حرفه‌ای‌ترین نرم‌افزارهای ادیت فیلم است که استفاده‌ی استدیوهای بزرگ فیلم‌سازی از این نرم‌افزار این گفته را اثبات می‌کند. نسخه‌ی قرار گرفته در این نوشته ۱۰.۰.۴ می‌باشد. همچنین در این نسخه به‌جز فایل نصب محتویات و افکت‌های اضافه‌ای هم قرار گرفته شده است که امیدواریم برایتان سودمند باشد.

 

Final%20Cut%20Pro%20X%2010.2.1 نرم افزار ویرایش حرفه‌ای فیلم‌ ها Final Cut Pro X 10.2.1   مک

 

RaHa بازدید : 109 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

NETGATE Spy Emergency نرم افزاری قدرتمند برای مقابله و حذف انواع جاسوس افزارها و تروجان ها و از بین برنده اسپم ها انجام پاکسازی مربوط به آنها می باشد. با این نرم افزار ابزارهای جاسوسی مانند spyware, trojans, adware, worms و spam دیگر بر روی ویندوز شما جایی نخواهند داشت. این نرم افزار از ۳ نرم افزار جداگانه تشکیل شده است که شامل حذف جاسوس افزار ، حذف تروجان ها و پاکسازی اسپم ها می باشد. این سه ابزار به کاربر کمک میکند که در دنیای پر از خطر آنلاین و آفلاین سیستمی پاک و بدون جاسوس را تجربه کند. این نرم افزار با شناسایی هزاران فایل مخرب با تکنولوژی های جدید میتواند انتخاب خوبی باشد. این نرم افزار با زیرنظر گرفتن زنده ویندوز تمامی اعمال فایل های مختلف را بررسی می نماید و موارد مشکوک را گزارش خواهد داد. همچنین با بررسی صفحات اینترنتی و کوکی ها از حملات جلوگیری خواهد کرد. آپدیت های منظم نرم افزار باعث می شود که نرم افزار دارای جدیدترین فایل های مخرب دنیا باشد. این نرم افزار از منابع سیستمی تا کمترین حد استفاده میکند و با دیگر نرم افزارهای معتبر آنتی ویروس نیز سازگاری کامل دارد. برای خواندن قابلیت های کلیدی نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 

NETGATE%20Spy%20Emergency%20v15.0.505.0 نرم افزار مقابله با جاسوس افزار ها NETGATE Spy Emergency v15.0.505.0

RaHa بازدید : 74 شنبه 16 خرداد 1394 نظرات (0)

thumbnails در اصل تصویر کوچکی است که روی فایل ویدئویی (همانند آیکن) قبل از اجرا و به منظور کنترل و دسترسی آسان به فایل مربوطه ساخته می شود. Video Thumbnails Maker یک نرم افزار کوچک و بسیار کاربردی در زمینه ساخت Thumbnails برای ویدیوهای شما می باشد. این نرم افزار از تمامی فرمت های ویدئویی (حتی فرمت هایی نظیر MOV, QT, FLV, SWF, RM) پشتیبانی می کند. این برنامه قابلیت ساخت سریع Thumbnails را دارد و می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که آرشیوهای ویدیویی در منزل و یا در آفیس خود دارند و دیگر نیاز نیست برای شناسایی ویدیوها آنها را اجرا کنند بلکه از طریق تصاویر Thumbnails می توانند تصویر گوچک را ببینند و در صورت نیاز آن را اجرا کنند.

 

Video%20Thumbnails%20Maker%206.5.0.2 نرم افزار ساخت تصاویر کوچک برای فیلم Video Thumbnails Maker 6.5.0.2

RaHa بازدید : 89 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

Apple Motion یکی دیگر از محصولات اختصاصی اپل برای سیستم‌عاملش است که برای کمک به فیلم‌سازان ایجاد شده است. در این نرم‌افزار شما می‌توانید افکت‌های جدید ایجاد کرده و آن‌ها را آنطور که مایل هستید تغییر دهید. از ویژگی‌های بی‌نظیر این برنامه سازگاری آن با Final Cut Pro X است که به شما اجازه می‌دهد پروژه‌ای که در حال کار بر روی آن هستید را بدون هیچ واسطه‌ای و بدون از دست دادن چیزی از Final Cut Pro به Motion انتقال دهید و از همانجا افکت‌های اعمال شده را تغییر دهید یا یک افکت مختص صحنه‌ای خاص ایجاد کنید. سازگاری این مجموعه‌ با هم باعث شده تا بتوانند در کنار یکدیگر یکی از قوی‌ترین مجموعه‌های ساخت و ادیت فیلم را به‌وجود آورند.

 

Apple%20Motion%205.2.1 نرم افزار ایجاد افکت‌ های متنوع در فیلم Apple Motion v5.2.1   مک

RaHa بازدید : 73 پنجشنبه 14 خرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار Shotcut یک ویرایشگر آسان ویدئویی می باشد که با ارائه ابزارهای حرفه ای امکان ویرایش ویدئو را در سریع ترین صورت فراهم می کند. این برنامه با ارائه یک رابط کاربری خوب و با کمک ابزارهای در دسترس امکان ویرایش ویدیو ها با فیلتر هایی نظیر Blur, Color Grading, Crop, Glow, Mirror, Saturation, Sharpen و عکست هایتان نظیر BMP, GIF, JPEG, PNG, SVG, TGA, TIFF را فراهم می کند . همچنین امکان ضبط از دسکتاپ ویندوز هم وجود دارد . ویژگی های این نرم افزار امکان Drag & Drop ، کنترل حجم صدا ، قابلیت افکت گذاری تصاویر و … میباشد .

 

Shotcut%2015.06.01 نرم افزار ویرایشگر فایل های ویدئویی Shotcut 15.06.01

RaHa بازدید : 123 چهارشنبه 13 خرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار WinTools Zip Express به شما این امکان را می دهد تا تمامی پستال کد های ایالات متحده و همچنین کد پستی شهر ها و مناطق روستایی مربط با این ایالت را مشاهده کرده و مناطق زمانی و زمان جاری آن را پیدا کنید. این برنامه شامل تمامی ۴۲ هزار کد پستی مربوط منطقه می شود و می تواند با تنظیم ساعت تابستانی زمان جاری هر منطقه را نمایش دهد. هم اکنون می توانید برنامه WinTools Zip Express را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

WinTools Zip Express Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار مشاهده زیپ کد مناطق مختلف زمانی WinTools Zip Express v2.7.25.1

RaHa بازدید : 88 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (1)

این نرم افزار قادر است تمامی برنامه ها و مولفه های نصب شده روی سیستم را برای تمامی کاربران نمایش دهد. این نمایش که به چند حالت مختلف است اطلاعات مختلفی را به شما نشان می دهد. همچنین مقداری از این اطلاعات به کمک یک منوی باز شدنی قابل دسترسی است. یکی دیگر از قابلیت های برنامه، حالت شکارچی است. این حالت با انعطاف پذیری زیاد، امکانات قطع، حذف و غیرفعالسازی از حالت خوداجرا را تنها با یک کلیک برای شما فراهم می کند. فقط دقت داشته باشید که ممکن است با حذف فایل های برجای مانده، برنامه های دیگری که در رایانه تان نصب کرده اید دچار مشکل شوند. پس با صلاحدید خودتان فایلهای منتخب را پاک نمائید. یکی از ویژگی های مفید این نرم افزار، حذف سریع نرم افزار های مختلف است. با مدیریت قسمت خود اجرایی ها، نه تنها می توانید برنامه های خود اجرا در هنگام شروع ویندوز را فعال یا غیر فعال کنید بلکه همچنین می توانید اطلاعات مختلفی در مورد اجزای گوناگون برنامه مانند ناشر، مسیر اجرا، جایی که ذخیره شده است، وضعیت برنامه که در حال اجراست یا نه و همچنین توضیح مختصری در مورد آن را ببینید. در واقع با این برنامه می توانید بر استارت آپ ویندوزتان هم نظارت کنید. از دیگر قابلیت های این برنامه بهینه سازی رجیستری می باشد که سبب افزایش سرعت فعالیت های سیستم خواهد شد. از دیگر امکانات این برنامه امکان حذف تمامی ردپاها در مرورگرهاست که با این امکان می توانید فایل های موقتی اینترنت که شامل تصاویر دیده شده، ویدئوهای نمایش داده شده و تمام صفحات بازدید شده است را حذف کنید.

 

Revo%20Uninstaller%20Pro%203.1.2 نرم افزار پاکسازی حرفه ای ویندوز Revo Uninstaller Pro 3.1.2

 

RaHa بازدید : 101 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

Dynamic Photo HDR نرم افزاری فوق العاده حرفه ای برای جلوه بخشیدن بیشتر به عکس ها می باشد. این نرم افزار فوق العاده هوشمند میتواند با افکت هایی که روی عکس ها قرار میدهد آنها را بسیار زیباتر و جذاب تر نماید. بیشترین کاربرد این نرم افزار در جلوه بخشیدن و واقعی تر کردن عکس های طبیعت می باشد که دارای توانایی های بالایی در این زمینه می باشد. با فرایند Fusion نرم افزار عکس های مربوط به طبیعت را واقع بینانه تر و زیباتر خواهد کرد. تغییر رنگ های دستی و خودکار نرم افزار و قلموهای بسیار قدرتمند این نرم افزار میتواند از عکس های طبیعت که با جلوه نامناسبی به دلیل ضعف دوربین و عکاس تهیه شده اند را به عکس هایی بسیار زیبا و واقعی تبدیل کند. مشکل بعدی در عکس ها لرزش دست و سایه و شبح وار بودن عکس هاست که این نرم افزار به راحتی و تنها با چند کلیک آنها را رفع خواهد کرد. همچنین این نرم افزار میتواند با انجام فرایندها به صورت همزمان برای چندین عکس ، در وقت شما صرفه جویی انجام دهد.

 

Dynamic%20Photo%20HDR%206.01b نرم افزار جلوه بخشیدن و ویرایش عکس ها Dynamic Photo HDR v6.0.1b

RaHa بازدید : 95 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

JAlbum برنامه ای قدرتمند برای ساخت انواع آلبوم های عکس از فایل های متنوع می باشد . عکس های شما علاوه بر فرمت های رایج ، می توانند از ویدئوها نیز باشند که فرمت های متنوعی توسط نرم افزار پشتیبانی می شود . کار کردن با نرم افزار بسیار آسان می باشد که به راحتی فایل های خود را با دراگ به داخل نرم افزار بکشید و کار ساخت آلبوم های حرفه ای را آغاز نمایید . جی آلبوم به صورت پیش فرض دارای ۷ پوسته ی متنوع برای ساخت آلبوم می باشد که تعداد بسیاری از اسکین های دیگر به راحتی قابل دانلود هستند . فیلترهای متعددی در برنامه همانند سفید و سیاه ، رنگی ، خاکستری و … در برنامه قرار دارند که می توانید برروی تصاویر خود اعمال نمایید . با استفاده از اکانت JAlbum خود ، آلبوم های ساخته شده خود را در وب آپلود نمایید و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

 

jAlbum%2012.7 نرم افزار ساخت آلبوم های حرفه ای از تصاویر jAlbum 12.7   لینوکس

RaHa بازدید : 88 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

نرم افزار Fission ابزاری است کارآمد برای ایجاد تغییرات سریع در فایل‌های صوتی شما بدون پیچیدگی‌های موجود در برنامه‌های تخصصی‌تر. این نرم افزار امکانات متعددی به‌شما می‌دهد، از جمله امکان بریدن و جابجا کردن قسمت‌های مختلف فایل‌های صوتی و تبدیل یک فایل بزرگ به فایل‌های کوچک‌تر. این نرم‌افزار برخلاف برخی نرم‌افزارهای دیگر کیفیت فایل صوتی شما را پس از انجام تغییرات، پایین نخواهد آورد. همچنین این نرم‌افزار قابلیت Convert یا تبدیل فایل‌های صوتی مختلف به‌یکدیگر را دارا است.

 

Fission%202.2.3 نرم افزار ویرایش حرفه ای فایل های صوتی Fission v2.2.3   مک

RaHa بازدید : 104 دوشنبه 11 خرداد 1394 نظرات (0)

JAlbum برنامه ای قدرتمند برای ساخت انواع آلبوم های عکس از فایل های متنوع می باشد . عکس های شما علاوه بر فرمت های رایج ، می توانند از ویدئوها نیز باشند که فرمت های متنوعی توسط نرم افزار پشتیبانی می شود . کار کردن با نرم افزار بسیار آسان می باشد که به راحتی فایل های خود را با دراگ به داخل نرم افزار بکشید و کار ساخت آلبوم های حرفه ای را آغاز نمایید . جی آلبوم به صورت پیش فرض دارای ۷ پوسته ی متنوع برای ساخت آلبوم می باشد که تعداد بسیاری از اسکین های دیگر به راحتی قابل دانلود هستند . فیلترهای متعددی در برنامه همانند سفید و سیاه ، رنگی ، خاکستری و … در برنامه قرار دارند که می توانید برروی تصاویر خود اعمال نمایید . با استفاده از اکانت JAlbum خود ، آلبوم های ساخته شده خود را در وب آپلود نمایید و آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید .

 

jAlbum%2012.7 نرم افزار ساخت آلبوم های حرفه ای از تصاویر jAlbum 12.7   مک

 

RaHa بازدید : 109 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

در Run ویندوز تنها قادر به اجرای دستورات یا باز نمودن صفحات وب هستید اما Run-Command چندین ابزار کاربردی دیگر را نیز در همان پنجره کوچک ارائه می‌دهد. نرم افزار Run-Command ظاهر مشابه Run ویندوز دارد با این تفاوت که ابزارهای دوست داشتنی را در اختیار شما قرار می‌دهد. پس از نصب Run-Command دسترسی به آن نیز از طریق کلیدهای ترکیبی Win+R میسر می‌شود. از طریق Run-Command می‌توان به سرعت به تسک منیجر، مشخصات سیستم، ویرایشگر رجیستری، CMD و غیره دسترسی داشته باشید.

 

Run Command%202.42 نرم افزار جایگزین Run ویندوز Run Command 2.42

RaHa بازدید : 87 یکشنبه 10 خرداد 1394 نظرات (0)

اکثر مبدل هایی که امروزه در بازار موجود هستند به نوعی در پشتیبانی از تمام فرمت ها داری نقص هستند ولی نرم افزار Any Video Converter برنامه قوی، بی نقص و فوق العاده در این زمینه می باشد که این نرم افزار فوق العاده قابلیت تبدیل فرمت هایی چون AVI, MPG, RMVB, MOV, MKV و… رابه فرمت های WMV, AVI, MP4, FLV, 3GP و بسیاری فرمت های دلخواه دیگر با بهترین کیفیت دارد.همچنین پشتیبانیiPod, iPhone, Zune, PSP و گوشی های همراه از دیگر توانایی های این نرم افزار مفید است . پشتیبانی از فرمت های WMV, AVI و ۳GP در گوشی های همراه و تبدیل آنها دیگر قابلیت این نرم افزار است.

 

Any%20Video%20Converter%205.8.1 نرم افزار مبدل قدرتمند Any Video Converter 5.8.1

RaHa بازدید : 185 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

ACDSee نرم افزاری بسیار عالی و محبوب برای مدیریت و ویرایش عکس ها می باشد. توسط این نرم افزار کاربر میتواند به سادگی نسبت به دسته بندی،آرشیو کردن عکس ها اقدام کند و با تگ قرار دادن برای هر عکس بتواند به سادگی آنها را مدیریت و آرشیو نماید و همچنین در هنگام نیاز سریعاً آنها را پیدا کند. قابلیت های ویرایشی نرم افزار نیز بسیار وسیع است و کاربر میتواند با بخش ادیتور آن نسبت به تنظیم نور،تنظیم اتوماتیک رنگ و رزولوشن و وضح تصویر عکس خود را بهینه نماید. همچنین این نرم افزار دارای ابزارهایی جهت قرار دادن افکت و از بین بردن اشیاء ناخواسته و رفع نویز و لرزش های درون عکس می باشد. یکی دیگر از امکانات نرم افزار تنظیم رنگ حرفه ای نور است. در برخی عکس ها مشاهده می شود که فضایی بسیار تیره و فضایی بیش از حد روشن است که با تکنولوژی تنظیم نور و کنتراست میتوانید به صورت اتوماتیک این مشکل را حل کنید. قابلیت های دیگری نیز ویرایش متادیتا ها،تغییر سایز عکس،کاهش کیفیت عکس،چرخش و بریدن قسمتی از عکس و قرار دادن انواع واترمارک نیز در دیگر توانایی های نرم افزار گنجانده شده است. یکی از نکات مهم نرم افزار نگهداری فایل اصلی از هرگونه تغییرات ناشی در هنگام ویرایش است تا در صورت بروز مشکل فایل اصلی سالم بماند. نمایش انواع عکس ها با بالاترین کیفیت ممکن و سریعترین زمان برای جایگزینی نمایشگر عکس های ویندوز مناسب است.

 

ACDSee Ultimate 8.2.406 نرم افزار مدیریت حرفه ای عکس های دیجیتال ACDSee Ultimate 8.2.406

 

RaHa بازدید : 80 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

Postbox نرم افزاری برای مدیریت اکانت های ایمیلتان میباشد . به وسیله این نرم افزار میتوانید در ارسال و دریافت اکانت ایمیل هایتان مدیریت داشته باشید و هر تعداد ایمیلی که می خواهید ایجاد کنید. همچنین نرم افزار Postbox قابلیت جمع آوری آدرس و لینک، عکس، فایل پیوست های پیوست تمامی اکانت های ایمیلتان را به صورت یکجا داشته باشید . از دیگر ویژگی های این نرم افزار میتوان به ارسال و دریافت ایمیل به صورت همزمان ، امکان تغییر نوع نمایش ایمیل ها ، امکان دریافت خلاصه ی ایمیل ها ، امکان تگ گذاری و … اشاره کرد .

 

Postbox 4.0.2 نرم افزار مدیریت اکانت های ایمیل Postbox 4.0.2   مک

RaHa بازدید : 260 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

Trillian Pro نرم افزاری بسیار عالی برای اتصال و برقراری چت و مکالمه تصویری و ویدیویی با استفاده از سرویس های ایمیل مختلف و شبکه های اجتماعی می باشد. سرویس های ایمیل نظیر Facebook, Skype, Google, MSN, AIM, ICQ, XMPP, Yahoo توسط این نرم افزار پشتیبانی شده اند تا کاربر بتواند تعداد بی نهایتی از این سرویس ها را در نرم افزار Trillian Pro اضافه کرده و به صورت همزمان از آنها استفاده نماید. برقراری چت با استفاده از این نرم افزار میتواند به صورت همزمان و میان سرویس های مختلف باشد. برای مثال میتواند با استفاده از آیدی یاهو اضافه شده با دوستی که دارای جیمیل است چت نماید. وجود امکاناتی همانند مسنجر محبوب یاهو باعث می شود که کاربران بتوانند به راحتی نسبت به ارسال شکلک،فایل و به اشتراک گذاری عکس اقدام نماید. همچنین وجود حافظه نرم افزار به شما کمک میکند در زمانی که پنجره چت با دوستی باز شد ، شما مکالمات قبلی را از آخرین پیغام رد و بدل شده مشاهده نمایید که این موضوع بسیار کاربردی می باشد. یکی از مسائل دیگر مهم طبقه بندی کاربران می باشد. باتوجه به اینکه نرم افزار قابلیت اضافه کردن تعداد زیادی سرویس می باشد (برای مثال ۳ سرویس جیمیل و ۴ سرویس یاهو) طبقه بندی کاربران مهم می باشد که نرم افزار میتواند به راحتی نسبت به طبقه بندی کاربران طبق خواسته کاربر اقدام کند.

 

Trillian 5.6.0.5 نرم افزار اتصال با سرویس های ایمیل و چت Trillian Pro 5.6.0.5

RaHa بازدید : 94 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

به‌جرئت می‌توان گفت Parallels Desktop شناخته‌شده‌ترین ابزار بین کاربران مک برای نصب و راه‌اندازی سیستم‌عامل‌های دیگر در کنار مک است. در حقیقت کار اصلی Parallels Desktop اجرای همزمان یک یا چند سیستم‌عامل دیگر، مثل ویندوز، در همان محیط مک بدون نیاز به ریستارت کردن است. طبیعتاً بعد از بوت کردن سیستم‌عامل مورد نظرتان می‌توانید همه‌ی کارهایی که مجبور بودید با ریست کردن انجام دهید را همانجا و بدون نیاز به ریست کردن مک انجام دهید. نسخه‌ی ۸ این نرم‌افزار به‌گفته‌ی سازنده‌ی برنامه از جهات زیادی نسبت به‌نسخه‌ی قبلی بهبود داشته است، هم از نظر سرعت و هم از نظر سازگاری بیشتر سیستم‌عامل‌ها با یکدیگر.

 

Parallels%20Desktop%2010.2.1 نرم افزار اجرای همزمان ویندوز و مکینتاش Parallels Desktop v10.2.1.29006   مک

RaHa بازدید : 85 شنبه 09 خرداد 1394 نظرات (0)

Screenshot Captor نرم افزاری است که به شما راهی آسان و سریع را برای گرفتن عکس از محیط ویندوز و حتی نوشته هایی که کپی آن ها غیر ممکن می باشد را پیشنهاد می کند. شما می توانید پس از تهیه عکس با ابزارهای نسبتا حرفه این نرم افزار به ویرایش عکس نیز بپردازید. از موارد استفاده این نرم افزار می توان به ساختHelp سیستم، آموزش های آنلاین، دستورالعمل ها، اعانه های تمرینی، نمایش ها، مواد بازاریابی، وب پیج ها، ایمیل ها و … اشاره کرد. از قابلیت های جالب این نرم افزار فرمان گرفتن صوتی آن توسط میکروفن می باشد، به این صورت که شما با گفتن “عکس بگیر” می توانید از به سرعت از محیط اسکرین شات تهیه کنید.

 

Screenshot%20Captor%204.12.0 نرم افزار عکس برداری از دسکتاپ Screenshot Captor 4.12.0

RaHa بازدید : 99 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

Photodex ProShow Gold یک ابزار بسیار عالی به منظور ساخت اسلایدهای سفارشی برای علاقه مندان عکاسی می باشد. با این برنامه می توانید آلبوم های ساخته شده خود را به اشتراک گذاشته و در کیفیت فوق العاده HD روی دی وی دی رایت نمایید. از دیگر ویژگی های برنامه می توان به امکان الحاق فیلم و موسیقی به عکس ها نیز اشاره کرد این امکان شامل کلیپ ها و تصاویر موبایلی نیز می شود. هم اکنون می توانید نرم افزار Photodex ProShow Gold را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

ProShow Gold Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار ساخت اسلایدشو Photodex ProShow Gold v7.0.3518

RaHa بازدید : 95 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

Windows Firewall Control برنامه مناسب و خوبی به منظور گسترش قابلیت های فایروال ویندوز و همچنین دسترسی به گزینه های بیشتری برای آن می باشد. با این برنامه فایروال ویندوز را کنترل کرده و فیلترینگ های خاصی را برای آن تعیین کنید. حجم برنامه بسیار کم می باشد و رابط کاربری بصری برنامه نیز امکان مدیریت آسان و کامل فایروال را فراهم می کند. هم اکنون می توانید نرم افزار Windows Firewall Control را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

Windows Firewall Control Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار کنترل فایروال ویندوز Windows Firewall Control v4.5.0.0

RaHa بازدید : 97 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

XYplorer از معروف ترین برنامه ها به منظور جایگزینی با اکسپلورر معروف ویندوز می باشد که گزینه های بیشتر و کابردی تری را نیز شامل می شود. امکان دسترسی به تاریخ آخرین دسترسی ها و همچنین صفات مختلف پوشه ها و فایل ها از ویژگی های این برنامه می باشد. می توانید دایرکتوری های درختی درایوها را مشاهده کرده و حتی گزارش کاملی از اطلاعات رد و بدل شده دریافت نمایید. هم اکنون می توانید نرم افزار XYplorer را به طور مستقیم از سایت دانلودها دریافت نمایید.

 

XYPlorer Cover%28Downloadha.com%29 دانلود نرم افزار جایگزین اکسپلورر ویندوز XYplorer v15.20.0300

 

RaHa بازدید : 71 جمعه 08 خرداد 1394 نظرات (0)

در نسخه جدید این نرم افزار نرم افزار XperiFirm هم گنجانده شده است به عبارت دیگر دوبرنامه XperiFirm  و Flashtool با هم ادغام شده اند و دیگر نیازی به نصب جداگانه هر دو نرم افزار نیست .بدون شک برنامه فلش تولز یکی از پرکاربرد ترین برنامه های جانبی در حوزه اسمارت فون های اکسپریا است که همه ما کم و بیش با آن سرکار داریم. قابلیت های فراوان این برنامه از جمله فلش رام رسمی ، باز و بسته کردن بوت لودر، نصب کرنل ، نصب درایور های گوشی و … باعث شده تا نیاز ما به این برنامه برای مدیریت دستگاه خود بیشتر از هر برنامه دیگری باشد.رم افزاری که یک مجموعه کامل برای مدیریت گوشی اکسپریا را در اختیار شما قرار داده است.

 

Flashtool دانلود نرم افزار فلش تول 0.9.18.5 Flashtool   نسخه مک

 

RaHa بازدید : 273 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

در نسخه جدید این نرم افزار نرم افزار XperiFirm هم گنجانده شده است به عبارت دیگر دوبرنامه XperiFirm  و Flashtool با هم ادغام شده اند و دیگر نیازی به نصب جداگانه هر دو نرم افزار نیست .بدون شک برنامه فلش تولز یکی از پرکاربرد ترین برنامه های جانبی در حوزه اسمارت فون های اکسپریا است که همه ما کم و بیش با آن سرکار داریم. قابلیت های فراوان این برنامه از جمله فلش رام رسمی ، باز و بسته کردن بوت لودر، نصب کرنل ، نصب درایور های گوشی و … باعث شده تا نیاز ما به این برنامه برای مدیریت دستگاه خود بیشتر از هر برنامه دیگری باشد.رم افزاری که یک مجموعه کامل برای مدیریت گوشی اکسپریا را در اختیار شما قرار داده است.

Flashtool دانلود نرم افزار فلش تول 0.9.18.5 Flashtool   نسخه لینوکس

RaHa بازدید : 221 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

در نسخه جدید این نرم افزار نرم افزار XperiFirm هم گنجانده شده است به عبارت دیگر دوبرنامه XperiFirm  و Flashtool با هم ادغام شده اند و دیگر نیازی به نصب جداگانه هر دو نرم افزار نیست .بدون شک برنامه فلش تولز یکی از پرکاربرد ترین برنامه های جانبی در حوزه اسمارت فون های اکسپریا است که همه ما کم و بیش با آن سرکار داریم. قابلیت های فراوان این برنامه از جمله فلش رام رسمی ، باز و بسته کردن بوت لودر، نصب کرنل ، نصب درایور های گوشی و … باعث شده تا نیاز ما به این برنامه برای مدیریت دستگاه خود بیشتر از هر برنامه دیگری باشد.رم افزاری که یک مجموعه کامل برای مدیریت گوشی اکسپریا را در اختیار شما قرار داده است.

 

Flashtool دانلود نرم افزار فلش تول 0.9.18.5 Flashtool   نسخه ویندوز

 

RaHa بازدید : 74 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

Icecream Image Resizer ابزاری ضروری است که امکان ویرایش و تغییر سایز عکس ها را به صورت دسته ای فراهم می کند. به وسیله این نرم افزار می توانید یک یا چند پوشه را به نرم افزار اضافه کنید و در عرض چند ثانیه انها را تغییر اندازه دهید ، فقط کافیست محل ذخیره سازی را تعیین و روی دکمه Resize کلیک کنید . این نرم افزار از از تمام فرمت‌های گرافیکی مانند JPEG، JPG، PNG، BMP و TIFF پشتیبانی می‌کند. همچنین می توانید ارتفاع و عرض تصاویر را به صورت دستی و یا خودکار تغییر دهید. قابلیت Drag & Drop ، تعیین ابعاد برای استفاده در سایت ها و گوشی ها ، حفظ کیفیت اصلی تصویر و … از ویژگی های Icecream Image Resizer است .

 

Icecream%20Image%20Resizer%201.16 نرم افزار تغییر سایز تصاویر Icecream Image Resizer 1.16

RaHa بازدید : 108 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

مجله Playstation Official Magazine UK مجله ی رسمی پلی استیشن میباشد ویکی از پرمخاطب ترین مجله ها در خصوص بازیهای ویدیویی میباشد که به نقد وبررسی بازیها میپردازد بازیهایی که بزودی قرار است منتشر شوند یا منتشر شده اند . با ورود به نسل هشتم کنسول های بازی و نمایش اقتدار سونی با معرفی PlayStation4 این مجله علاوه بر نسل هفتم نسل جدید یعنی نسل هشتم هم را پوشش میدهد و به معرفی امکانات و بازیها ی نسل جدید نیز میپردازد  شما هم اکنون میتوانید شماره جدید این مجله را از سایت دانلود ها دریافت نمایید .

شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |

 

Official PlayStation Magazine UK June 2015 دانلود مجله ۲۰۱۵ Playstation Official Magazine UK – Jun

 

RaHa بازدید : 57 پنجشنبه 07 خرداد 1394 نظرات (0)

مجله ی Xbox Official Magazine UK  مجله رسمی ایکس باکس میباشد که بازیهای ویدیویی نسل هشتم و نسل هفتم را تحت پوشش و تحلیل خود قرار میدهد که یکی دیگر از مجلات در زمینه بازیهای ویدیویی میباشد و مخاطبان خاص خودش را دارد حال با ورود به نسل هشتم و معرفی XboxOne توسط مایکروسافت رقیب سرسخت PlayStation 4  محتوای این مجله بخاطر پوشش نسل هشتم در کنار نسل هفتم نیز پر بار تر شده است .شما میتوانید این شماره از مجله را هم اکنون از سایت دانلودها دریافت نمایید.

شماره های جدیدتر از این مجله در ماه های آینده در سایت قرار خواهد گرفت |

 

xbox%20june%202015  دانلود مجله Xbox Official Magazine UK – Jun 2015

 

RaHa بازدید : 129 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

Ableton Live نام نرم افزاری کاملا حرفه ای با ابزارهای متنوع می باشد که به منظورهای مختلفی در زمینه موسیقی طراحی شده است. این نرم افزار چند منظوره از ظاهر گرافیکی بسیار زیبا و کاربر پسندی برخوردار می باشد که می توان از این نرم افزار را در محیط های مختلف کاری استفاده نمود. از ابزارهای موجود در این نرم افزار حرفه ای می توان برای مصارفی همچون ساخت آهنگ و ویرایش فایل های صوتی ، قابل استفاده در استدیوهای صدابرداری و ضبط صدا و سازگاری برنامه به دستگاه ها ، قابل استفاده برای Beat سازان حرفه ای ، برای طراحان صدا ، قابل استفاده توسط DJ ها برای استفاده در کنسرت ها و … . این نرم افزار محصولی از شرکت Ableton می باشد.

 

Ableton%20Live%20Suite%209.1.8 نرم افزار ساخت حرفه ای آهنگ Ableton Live Suite 9.1.8   مک

RaHa بازدید : 171 چهارشنبه 06 خرداد 1394 نظرات (0)

Virtual DJ Pro Infinity نرم افزاری نام آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان دی جی می باشد که یک دستگاه پیشرفته ساخت دی جی را در خانه برای شما فراهم می آورد. تهیه و خرید دستگاه های دی جی علاوه بر هزینه سنگینی که به علاقمندان تحمیل می کند از نظر نحوه کار نیز گاها بسیار پیچیده و پر فوت و فن می باشند که در هر حال هر کسی ممکن است از بس هزینه سنگین خرید این دستگاه ها و یا فنون کار با دستگاه بر نیاید. با زبان ساده باید گفت Virtual DJ Pro Infinity یک نرم افزار جالب ، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط،، ادیت و پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس نمودن فایلهای MP3 . موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگهای شما را به بهترین صورت میکس کرده و در کار ساخت دی جی به نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد.

 

Virtual%20DJ%20Pro%20Infinity%208.0.2177 نرم افزار دی جی مجازی حرفه ای Virtual DJ Pro Infinity 8.0.2177   مک

RaHa بازدید : 115 یکشنبه 03 خرداد 1394 نظرات (0)

بدون شک برنامه فلش تولز یکی از پرکاربرد ترین برنامه های جانبی در حوزه اسمارت فون های اکسپریا است که همه ما کم و بیش با آن سرکار داریم. قابلیت های فراوان این برنامه از جمله فلش رام رسمی ، باز و بسته کردن بوت لودر، نصب کرنل ، نصب درایور های گوشی و … باعث شده تا نیاز ما به این برنامه برای مدیریت دستگاه خود بیشتر از هر برنامه دیگری باشد.رم افزاری که یک مجموعه کامل برای مدیریت گوشی اکسپریا را در اختیار شما قرار داده است.

RaHa بازدید : 157 شنبه 02 خرداد 1394 نظرات (0)

WavePad Sound Editor نرم افزاری پیشرفته و مجهز برای ویرایش فایل های صوتی است که مجموعه ی وسیعی از ابزارهای پردازنده و افکت ها را برای انجام امور پیچیده در زمینه ی ویرایش فایل های صوتی در خود جای داده است. شما به کمک این نرم افزار قادر خواهید بود تا فایل های صوتی خود را ویرایش کنید ، صدای خود را ضبط کنید و افکت هایی زیبا نظیر echo, amplification و noise reduction به آن بدهید ، قطعه ای از موزیک را ببرید و قطعه دیگری به آن اضافه کنید. این نرم افزار قابلیت پشتیبانی و ویرایش اکثر فرمت های صوتی مانند mp3, wav, vox, gsm, wma, au, aif, flac, real audio, ogg, aac, m4a, mid, amr را دارا می باشد و شما می توانید بصورت دسته ای اقدام به ویرایش فایلها کنید و سپس آنها را با بالا کیفیت ذخیره کنید .

 

Wavepad%206.18 نرم افزار ویرایش فایل های صوتی WavePad Sound Editor Masters 6.18

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 440
  • کل نظرات : 21
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 19
  • آی پی امروز : 98
  • آی پی دیروز : 100
  • بازدید امروز : 2,617
  • باردید دیروز : 216
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,871
  • بازدید ماه : 3,871
  • بازدید سال : 72,972
  • بازدید کلی : 389,747
  • کدهای اختصاصی